ekstertje Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Moet alweer weg...saai hè...Met mij alles ok hoor. Iedereen een fijne dag en misschien tot later. Nu even wat kinderbuiken vullen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Joehoe goeie morgen Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Waar blijft Igor trouwens??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Dochter is 1e 2 uur vrij. Vandaar dus dat ze nog op bed ligt. Ze is nooit te laat. quote ... en laat die vriend maar lopen hoor. Lijkt me een stuk rustiger voor je . unquoteWat ontzettend lief van je Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Tatum.. Je hebt nou je leven op orde.. Je heb zo enorm laten zien dat je het zonder prima redt. Waarom zou je welke confrontatie dan ook aangaan met hem... Genieten met je dochter van alles wat je de laatste tijd hebt opgebouwd hoor. (ik hoop trouwens dat ze niet boos meer is?? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Pfff Bor, ik heb ook niet goed gelezen gisteren, ik weet het niet... Verra.... dikke pluim voor je. Echt hartstikke goed. En straks naar de sportschool... toppie... zal wel weer even afzien zijn en ik moet me er altijd een flinke trap onder mijn jeweetwel voor geven voor ik ga... maar als ik er dan eenmaal ben vind ik het weer heerlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Ik ga weer werken Borrie. Altijd fijn, zeker nu die kwal van een griet, waar iedereen zo'n moeite mee heeft gehad, d'r ontslag heeft gekregen.Vandaag neem ik de vogels weer onderhanden. Lekker alle kooien weer goed schoon maken zodat ze er weer fris en fruitig bijzitten.Heb er veel zin an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Ben heel benieuwd Verandering of je hem dan nog vaak terug ziet. Maar ontzettend knap dat je jouw regels stelt en daar moet hij zich inderdaad aan gaan houden. Je bent sterker geworden meis. Chapeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Dochter is niet meer boos. Meer teleurgesteld. Maar ze vergeeft het wel. Dat doen kinderen. Ik heb ooit gedroomd over een gezin met man. Het kind - dat ik dwingend hebben wou - heb ik gekregen. De rest is me nooit gelukt. Nu kan ik best ouder worden en verder gaan. Ik kan een leven leiden alsof ik gescheiden ben. Ik denk niet dat een man iets aan mijn leven toe kan voegen. Maar het is de teleurstelling waar ik nu mee te maken heb. Dat een huwelijk geen geluk betekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Klopt Tatum, een huwelijk betekent inderdaad niet automatisch geluk. En soms ben je zelfs beter af zonder partner. Maar kan me je gevoel van teleurstelling wel indenken hoor. En wie weet.... loop jij ooit nog eens per ongeluk tegen iemand aan waar je WEL gelukkig mee wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Ook goeiemorgen Sowhat... Inderdaad heerlijk weer... Ik ga even een bakkie koffie buiten nuttigen... met een pafke erbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Tatum, ze zeggen wel eens, geluk moet je altijd bij jezelf zoeken en dat is ook zo. Jos was altijd depressief, bijna altijd slechte zin, bijna nooit opgewekt, en ik daarentegen precies het tegenovergestelde. Dat is ook m'n redding geweest anders had ik het niet vol kunnen houden. Een huwelijk is goed maar als je verwacht door het huwelijk gelukkiger te worden, wordt je erg afhankelijk van je partner en van de situatie en dat gaat bijna altijd een keer fout.Het is hoe jij jouw belevingswereld ervaart, en vandaar uit kun je gelukkig worden. Geluk moet je altijd bij jezelf zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Goedemorgen allen,tjee, wat veel al geschreven.Ik ben meteen weer weg,drukke dag.Allemaal een fijne en droge dagen voor wie het nodig heeft,strekte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 zo en nu gaat iedereen achter de pc vandaan en wat nuttigs doenwant anders moet ik straks weer tig blz bijlezeniedereen een fijne en droge dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Martijn Krabbé schijnt heel veel te gebruiken, ook alc. en moet je eens kijken, hij functioneert goed. Je ziet niets aan hem terwijl het zo maar kan zijn dat hij een fikse kater heeft. Het is algemeen bekend dat alci's ook erg goed werken leveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Idd bor, geef hem eens helemaal niets meer,eens kijken of hij nog steeds zo goed functioneert...Nu ff lekker in bad, met een boek erbij:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 quote: Originally posted by: snoepjezo en nu gaat iedereen achter de pc vandaan en wat nuttigs doen Je hebt helemaal gelijk Snoep... Zie dat de douche dus vrij is... daar begin ik maar mee dan. Iedereen een fijne dag.. Laterrrrrrrrrr:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Bol, allereerst: ik heb je gelezen en ga er over nadenken.Ik vraag me af of Martijn Krabbe 40 jaar is. Mijn beleving is dat ik goed tegen alcohol (en tegen de kater) kon tot 40 jaar. Daarna veranderde dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 En mijn moeder heeft het er over dat het na 50 jaar nog moeilijker word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 quote: Originally posted by: TatumEn mijn moeder heeft het er over dat het na 50 jaar nog moeilijker word. Ik denk dat dat van persoon tot persoon heel verschillend is.Ikzelf ervaar dat, hoe ouder ik word des te leuker het leven wordt voor mij. Ik denk ook dat ik heel veel geleerd heb en ook veel verwerkt dus de balast, die ik m'n leven heb meegedragen, is toch een heel stuk minder geworden.Voor mijzelf geld het dat ik alleen maar een fijn leven heb, na de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Borrie, bij mij werd het moeilijker na 40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Ben weg kanjers tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 goeiemorgen lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Goed van je Verandering. Dat soort momenten zijn valkuilen voor velen van ons denk ik. Mogg allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden