Spring naar bijdragen

woensdag 15 juni


snoepje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Zuske

@Bol, ik moet even alles laten bezinken hoor, heb niet echt een antwoord.


Wel hoop ik ooit zeer matig te kunnen drinken. Zoals nu: bijvoorbeeld eens in de 12 dagen 2 glaasjes. Maar ik weet ook van mezelf dat ik morgen waarschijnlijk weer meer trek heb...


Stoppen of matigen.. ben er nog niet helemaal uit. Wou dus voorlopig stoppen, ga het weer oppakken.



Goed zo meid we gaan er weer voor.
Weet je soms word ik wat verdrietig als ik zo zie dat er toch veel mensen zijn die zo moeten vechten tegen de alcohol. Ik weet dat dat niet goed is maar ik kan het nog niet stoppen. Ik gun iedereen zo'n prettig en fijn leven en draaf af en toe wel eens een beetje door.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een gek gevoel als je merkt dat iemand over je gevoel loopt.
Ik projecteer het dan op mezelf. Vraag ik teveel aandacht? Zou kunnen de laatste tijd. Zo zelfs kunnen de hele tijd.
Ik vraag me af hoe men zou reageren als ik zeg dat ik aan het bier zit. Maar zelfs dat is gemakkelijk in te schatten.
Zo verstandig dat ze zijn toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mupke

quote:


Originally posted by:
fleurtje


Niemand geïnteresseerd over Fleur drinken is gegaan of niet?




Nou...









Ik keek al regelmatig ...
:huh:
Wat nu? Durf al niet meer vragen




Het gaat niet om het vragen Mups. Het is het gevoel dat er zelfs geen interesse in is. Kijk Fleur stampt in het rond en hoor jij iets??
Ik niet...
Stom gedoe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje



Het gaat niet om het vragen Mups. Het is het gevoel dat er zelfs geen interesse in is. Kijk Fleur stampt in het rond en hoor jij iets??


Ik niet...


Stom gedoe



Ik bedoelde alleen maar te z\eggen: ik had interesse maar je was uitgelogd. Toen schreef ik omdat ik niet snapte of je bedoelde dat je bier ging halen of niet. En kon daarna alleen maar af en toe komen kijken of je al terug was. Of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mupke

quote:


Originally posted by:
fleurtje






Het gaat niet om het vragen Mups. Het is het gevoel dat er zelfs geen interesse in is. Kijk Fleur stampt in het rond en hoor jij iets??




Ik niet...




Stom gedoe





Ik bedoelde alleen maar te z\eggen: ik had interesse maar je was uitgelogd. Toen schreef ik omdat ik niet snapte of je bedoelde dat je bier ging halen of niet. En kon daarna alleen maar af en toe komen kijken of je al terug was. Of niet?




Ik had het niet op jou Mups. Ik heb je gelezen en vond het fijn :sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Sowhat

Fleur,ik wil zeker wel weten hoe het met je gaat?


Ik vroeg of je door de rooie was,ik hoopte dat je ons wilde laten weten waarom je zo boos was.


Als we weten wat er is,dan kunnen we reageren,je berichten van vandaag snapte ik niet zo goed.




Had het gelezen Sowhat..moest spijtig genoeg direkt uitloggen.
Het is niet dat ik het gevoel heb dat niemand reageert. De nood was groot zeg maar.

Als ik teveel imput krijg begin ik wel meer in raadsels te schrijven.

Heb de vader van mijn dochter gezien vandaag. Kwam niet goed aan. Voel me schuldig, hard, verdrietig, boos, geïntimideerd en zo meer en zo meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Heb de vader van mijn dochter gezien vandaag. Kwam niet goed aan. Voel me schuldig, hard, verdrietig, boos, geïntimideerd en zo meer en zo meer



Dat lijkt me moeilijk en zwaar, Fleur!
(Op de vorige bladzijde dacht ik trouwens even dat je boos was op mij.. Was dat zo?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor zuske. Het was niemand specifiek alhoewel sommige reacties meer bij me uitlokken dan anderen.

Ja valt me redelijk zwaar.
Hij is een alcoholist. Niet zo eentje als ik maar zo eentje als 'hey wat lig je daar in de goot te doen'.
Voor het plein aan mijn werk verzamelen alle junkies en dronkies van de buurt. Regelmatig zie je dan wel wat. Hij staat daar regelmatig tussen. Zo dronken dat ie nauwelijks lopen kan.
Zo heeft ie al een aantal keren voor mijn deur gelegen..ach noem maar op..heel triest. Paar keer naar de nachtopvang moeten slepen want was vriezenskoud en hij lag gewoon op de stoep. God zij dank was dochter er toen telkens niet.
Dochter is er bang van alhoewel hij geen vlieg kwaad doet.
Normaal loopt ie wat te roepen tegen me..meestal versta ik niet eens wat ie zegt..ik negeer hem dan gewoon.
Vandaag bleef ie naast me lopen en bleef me aanspreken. Was beter doorgelopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Fleur, heftig, joh... Lijkt me verschrikkelijk om je ex zo mee te maken.. En voor je dochter natuurlijk ook. Maar heel goed van je dat je niet bent gaan drinken ondanks dat je je zó rot voelde (voelt), vind ik.

Mensen, ik ga er weer vandeur. Een paar dagen geleden ontdekte ik dat ik appels dus wél lekker vind, mits ze maar zoet en sappig zijn. Kwestie van niet drinken en een betere smaak krijgen? Ik ga, na m'n straffe bak koffie een appel eten. Morgen weer een frisse start.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nickelback :D. Heb het wel een aantal keer goed laten daveren die muziek. Thanks :sun:

Waarom niet doorgelopen? Ik weet niet...
Hij bleef vragen om vijf minuten tijd. Hij had gedronken dat zag ik. Maar niet zoveel..
Hij is er erg aan toe.
Ik voel me slecht om de dingen die ik hem verweet. Hij vroeg hulp..zei dat ie ziek was. Ik heb hem gezegd dat ie het zelf moet oplossen. Hij zei dat hij gewoon wou zeggen dat hij spijt had van al hetgeen hij me had aangedaan. Ik zei dat em meer spijt mocht hebben van wat hij dochter heeft aangedaan. Hij zei dat hij wist dat ze bang van hem had. Laatste keer dat ze hem zag schoot ze in paniek en ze kon niet vlug genoeg weg zijn op de fiets. Begon achter het hoekje heel fel te wenen.
Over dochter had ik het beter niet gehad. Want toen wou ie met dochter praten. Heb gezegd dat dat niet kon. Toen begon ie dat ie dat recht had. Dat hij als hij niet met haar kon praten hij gewoon door ging gaan zoals ie nu bezig was. Fijn heb ik gezegd, doe dan maar. Toen zei ie dat ie haar vanop afstand wou zien. Er voor zou zorgen dat ze hem niet zag maar hij haar wel. Ik heb gezegd dat ie eerst aan zichzelf moest werken en haar vertrouwen enkel zo kan terugwinnen. Dat hij uit haar buurt moest blijven. Hij natuurlijk van, is mijn dochter ook, blablabla. Ik doe wat ik wil. Doe maar, we wonen daar toch niet meer.
Hij boos..ik zoek wel uit waar je woont. Toen ben ik het afgestapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochter is halve dagen thuis met de examens..Belde een paar keer.
Elke keer dacht ik. Laat hem niet voor ons deur staan. Die meid wordt echt hysterisch. Het eerste dat ze zei toen we verhuisden was 'goed nu weet papa ons niet meer wonen'.
Ik weet dat ze van hem houdt. Ze is gewoon bang. Heb heel lang getrokken aan haar, het is haar pa uiteindelijk en het is vanbinnen een goed mens. Ik heb hem nooit zo gekend. Het drinken werd echt een probleem toen wij al uit elkaar waren. Maar ze is dertien..en duwen kan niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

Fleur!!


Vet de compliment van deze kant!




Goed bezig meis..


Jij lieve, dappere moeder, die verantwoordelijkheid durft te nemen.




Respect..
:heart:





Ik weet niet of dat wat verdient borretje. Ik voel me er in ieder geval heel slecht bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur,

ik ben erg onder de indruk,
weet niet zo goed wat te zeggen.

Ik weet wel dat ik respect voor je heb.
:present:

Zelf heb ik niet zoveel te vertellen,
ben wat verdrietig.
Er gebeurt veel momenteel.
Ook over mijn vader maak ik mij zorgen.
Het hoort bij het leven, dat weet ik wel,
maar toch.

ik ga vroeg proberen te slapen.

Welterusten voor straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: borretje
Fleur; Je vergeet iets.

Je kan een alcie niet dwingen meis, dat gaat niet.

Dat weet jij, dat weet ik.

Zolang hij het niet als een probleem ervaart.

Sta je machteloos toe te kijken.

Je kan hoog springen, je kan laag springen, zolang hij dat zelf niet ziet.

Of wil zien.



Dat is het juist..hij weet het wel.
Ik zie hem vechten tegen maar hij heeft geen strohalmen meer. Mijn grootste vrees was ooit dat ie in de goot zou liggen, dood, en niemand zelfs zou weten wie ze moesten contacteren. Ik heb geprobeerd mezelf van dat idee los te koppelen.
Hij heeft zich drie maand laten opnemen een tijdje geleden. Maar eens buiten, kwam hij in dezelfde cirkel terecht. Geen woonst, enkel verslaafden als vriend. Iedereen heeft zijn handen al van hem afgetrokken.
Hij stond te wenen en ik heb hem laten staan.
Ik kan hem niet helpen. Anders zuig ik mezelf in zijn wereld.
Ik ben boos op hem maar ook verdrietig. Wat je niet ziet kan je niet raken. Soms is dat ook gewoon zo..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
albertina

Fleur,




ik ben erg onder de indruk,


weet niet zo goed wat te zeggen.




Ik weet wel dat ik respect voor je heb.


:present:



Zelf heb ik niet zoveel te vertellen,


ben wat verdrietig.


Er gebeurt veel momenteel.


Ook over mijn vader maak ik mij zorgen.


Het hoort bij het leven, dat weet ik wel,


maar toch.




ik ga vroeg proberen te slapen.




Welterusten voor straks.




Hoop dat het vlug beter gaat me je vader Tina. Zulke dingen vragen veel energie. Soms schiet je dan vlug tekort in het verzorgen van jezelf. Het komt vast goed..
Blijf sterk hoor :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...