Susana Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Hoi hoi lieve mensen...lekker druk hier...net terug van shopping...heb een hele mooie witte jasje gekocht, vroeger durfde niet want was bang van de vlekken van drank...hier schijnt de zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 zonnetje???jij bofferd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Zeker..het is lekker buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 dan heb je toch beste gedaan wat je kon Borenne water!!! prima meid.sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Ik ga er weer even vandoor.Toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 :present:....voor jou Bor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 zet dat nr. dan nog maar eens op Bormaybe it's time to change,indeed:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Borretje,ik log voor jou even in op mijn mobiel.HEEL VEEL STERKTE STRAKS.XXXXXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 zo...de piepers zijn gejastde bietensalade is klaar..nu even de krant lezen op de pc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeZit ik even terug te lezen..Volgens mij heb ik een heel forum over me heen gekregen.We staan als een blok achter onze Bor. hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 you go girl!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Fijn dat het weer gaat borretje en het op een zuipen zetten is natuurlijk nooit goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Okay, de werkzaamheden zijn volbracht voor vandaag. 'k mag naar huis. Eerst ff boodschappen doen. 'k heb ong'looflijke trek in broccoli vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 kan je gewoon doen hoor...alles is gecontroleerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 hihihihi....ach ik heb er al heel wat op...ben er nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Sjoot!!!...wil ik een bak thee maken...is me suiker op!!!zo terug!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 En 'k ben thuis! Net terug van boodschappen doen. Heb een heerlijk b'geerlijke broccoli g'kocht. Die ga 'k zometeen 'klaarmaken'... =P Okay, g'noeg zinspelerij. 'k ga nu koken. Smaak'lijk allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 quote: Originally posted by: verranderinghahha ja anders zat je niet op het forum... whahhahaha duurt zeven weken he tot het uitbreekt.. niet naar duitsland hoop ik geweest.. oja....nou spreek je met een week of 5 weer..:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Heeeeeeeh.Ik heb een tweede uitnodiging voor een sollicitatiegesprek gekregen van een vacature waar ik helemaal niet naar geschreven heb. (CV op internet). Volgende week maandag. Ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 hihihi...nee hoor...ik ben alleen niet zo'n paniekzaaier met dit soort dingen.ik heb zoiets als het in de winkel ligt dan zal het wel goed zijn...ze zijn wel lekker goedkoop trouwens...de DEKA hier heeft een brief hangen dat ze bij een getest hollands bedrijf vandaan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Hi Desi, dat is leuk nieuws!Zou toch geweldig zijn als.......maandag maar even afwachten maar je weet nooit hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Leuk Desi!!En wat doe jij het goed het laatste half jaar ofzo (alweer). Wat vliegt de tijd.Nog geen Bor on-line?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Spannend Desi!!!top hoor!!Verr.. hier ook hoor...heel veel...en vooral s'avonds met een dippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Gefeliciteerd Desi, spannend!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu gaat met Bor. Hoop dat ze haar neus nog wel ff laat zien.Dees geweldig, zo krijg je nog eens iets terug voor het a.d.b. zijn hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden