Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 En terug gevallen Tatum, jezelf weer oprapen en er voor gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 O Hohoho mensen het gaat hier een partij waaien zeg niet te filmen, en een dondere wolken. Ik zou willen dat ik er een foto van kon maken en dan schilderen maar o dat is zoooo moeilijk.Dis genieten voor de Bol mensen. Daar heb ik geen drank voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Hoi Primula, vacantie gehad?Ik had je gemist.Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Yep Gunn!!!!zo dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Shahire, dat is ook wat ik tegen dochter heb gezegd. De huiskamer is mijn ruimte, jouw kamer de jouwe. Daar wil ze zich nu niet aan aanpassen. ZE ZAL WEL MOETEN Dochter lijkt niet van plan om haar vriendinnen bij te praten over "hoe ik ben". Ik vind dat normaal, deed dat ook bij mijn vriendinnen - vroeger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Tatum ben je gaan drinken omdat je je eigenlijk kwaad of machteloos voelde?En wat vind je dochter er van?Ja en als je kinderen één vinger geeft, afin je weet het hé? Dus zolang jij niets zegt, neemt zijj de ruimte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Wow, een inslag héél dicht bij mijn huis! Een knal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Tatum,het klinkt mij alsof je ontzettend met jezelf te doen hebt.Dat is geen verwijt maar het drinken is je niet aangedaan,dat heb je zelf gedaan.Anders weet ik het niet te omschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Dat maakt het wel moeilijk Tatum, hoe oud is je dochter als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 gunn, hier dus twin peakerige visuals.maar jij gaat goed! great! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Sorry tatum da 'k er zo plots over wals!sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Nee Bol, het begon eigenlijk omdat dochter een weekend weg was (hoe dom ook )En toen ben ik uit gegaan ........... en met mijn fiets gevallen. Twee weken thuis met een blauw oog, ik wens je het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik weet het, ik maak mezelf genoeg verwijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Dhen: bedankt voor je reactie..... begripvol!Soothe: nee, geen vakantie, las je me eerder vandaag?Tatum: o, ik begrijp het zo... stel je grenzen, indien mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 'k ga goed, VM. Zolang we met z'n allen binnen blijven, zijn we reed'lijk veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ben even weg, dochter is hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ok gunn,zeg,is da waar da je de stekker moet uit trekken als het onweert?, Of is da iets antieks?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 @VM,'k durf toch te veronderstellen dat dat tegenwoordig beveiligd is tegen overbelasting. Maar ja, als de bliksem regelrecht in de bekabeling slaat die jouw woning van electriciteit voorziet... 'k weet 't niet, 'k ben geen expert hierin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 28 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Prachtige Storm...prachtig om te zien de kracht van de natuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik sta op. Ik wil dat heel erg graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Maar Tatum mij is nu nog steeds niet duidelijk waarom je gedronken hebt. Je bent uit gegaan, dat is een bewuste keuze. Je bent op stap gegaan om te gaan drinken denk ik dan, das ook een bewuste keuze.Ik kreeg straks het gevoel dat het eigenlijk lag aan het feit dat je niet zo goed tegen de vriendin van je dochter opgewassen was, maar dat is het dan niet hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Heb je gelezen! Primula.Ook van het tragisch ongeval uit je jeugd.Die dingen komen hard binnen in een mensenleven.Of eigenlijk een kinderleven.De kans dat zoiets je overkomt is zo verdraaid klein.Alles is onvoorspelbaar.En onvoorstelbaar.Nu Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Even een heel snel hallo vanuit mijn tropische computerkamer, pfffff....ik sluit snel weer af, even naar het noodweer kijken!!Allemaal een fijne avond! (met hopelijk niet teveel overlast!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 quote: Originally posted by: jopiemax ga je goed? Blij, opgelucht, maar ook (en vooral) ontspannen? misschien tref ik je nog wel eens, daar in die gekke haven zoek er bedrijfsruimte (gokje) Gaat beter Jopie, bedankt. Moet nog (leren) ontspannen denk ik...En idd wie weet zien we elkaardaar nog eens.Staat genoeg leeg volgens mij.....(westelijk havengebied) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Voor soothe:De kans dat zoiets je overkomt is zo verdraaid klein.Alles is onvoorspelbaar.En onvoorstelbaar.Nu Koffie. Koffie: gelijk heb je..Dag OOO-.... tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden