bako Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Borretje:Straks kun je deze berichtjes zelf lezen, wat zal dat bijzonder zijn!Hou je taai:present:En een knuffel voor je zoontje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 BORRIE !!! MN LIEVE KIDS ZIJN WEER THUIS !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Dag drie Bor... de laatste dag van 2010. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Wat zal 2011 jullie gaan brengen? In ieder geval een nieuwe start met je gezin! Vandaag de laatste dag van het oude jaar, op naar het nieuwe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Lieve BorJe gaat het oude jaar lekker goed uitheb ik begrepen met je zoon en gezinnetjeLaat het jaar 2011 JOUW jaar zijn meisJe doet het reuze goed,ben trots op je , en jij mag ook reuze trots zijn opjezelfik hoop dat je dat ook doetLieve knuffel van mij voor een dapper mens:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Borretje jou wens ik ook alle goeds voor 2011Dat het maar het jaar mag worden waarin je veel leerten je trots kunt zijn op jezelf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 2011...Bors jaarJouw jaarBouwjaar... Bor, dikke knuffel voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Borrie en zoon, een geweldig 2011 met veel liefde, geluk, gezondheid en veel vrolijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Borretje: een allemachtig prachtig 2011met veel licht en liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Borretje, ook wij wensen voor jou een knallend 2011. Lekker genieten van je gezin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Borretje:Alle goeds voor jou en je gezin voor 2011.Dat het maar jullie jaar mag worden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Borretje@HAPPY NEW YEAR voor je hele gezinnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Borrie Je weet dat ik aan je denk hé Maak er een superjaar van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Lieve Borrie. Als ik iemand een heel gelukkig nieuwjaar wens dan ben jij het wel meid. Je hebt er zo voor gevochten. Ik hoop dat je een bargoed jaar hebt met je gezin samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Goede avond allemaal!Even vlug tussen door: IEDEREEN DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2011!!!!!!!!!!!!!!!!!Lekker slapen allemaal.Wat ik ook nog wil melden....deze dame zit weer op het "rechte"pad Heel fijn!!!!!Mede dankzij hel lieve hulp!!!!Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Bor , dag vijf alweer. Nieuwjaarsdag voorbij, je zit al bijna op de helft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Lieverd, nog maar 9 daagjes en dan verwelkomen we je hier weer met een groot applaus !!!Ik ben zo trots op je !!! Maak er een knaljaar van in 2011... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Wow nog maar 9 dagen Bor. Wat zal jij blij zijn lieverd. Nou ik ook hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Borretje ik reageer niet zoveel maar denk des te meer aan je.Nog ff doorbijten meis en de spandoeken hangen hier uit.knuffel van drupje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Hoi Bor; voor jou gaat het aftellen nog even door......en dan: een super 2011 :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden