Spring naar bijdragen

Zondag 28 augustus 2011

Yvette

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Avond,

kon de slaap niet vatten, dus weer opgestaan. Mijn gedachten razen door m'n kop. Hartkloppingen en hyperventileren in bed. Ben onder de indruk van de tevele berichten dat ik hier vandaag gelezen heb. 'k Heb vanmiddag een magere poging gedaan wat input te zoeken op mijn huidig herval. Lukte niet echt. 'k slaag er niet echt in me verstaanbaar te maken op 't forum en krijg de kriebels van 50% van wat ik zelf lees. Ik ben nog steeds geremd door de discussies van een tijd geleden waardoor ik tegenwoordig de helft van mijn persoonlijkheid inslik en ben 't effe beu hier gelijk een binnenvaller te zijn waar niemand eigenlijk iets aan heeft en niemand iets voor voelt. Vandaag was ik dan weer gelijk een kouwe kip omdat ik zat te zeiken over mijn herval, terwijl de wijnglazen hier in 't rond vlogen en om zorgeloos te kunnen leven er blijkbaar gezopen moest worden. Ik karikaturiseer uiteraard een momentopname. Afin, weet ff niet of ik dit eigenlijk moet proberen vol te houden. 'k ga er nog es over slapen. Dit geschreven hebbende zal dat nu misschien al beter lukken.

Rae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Rae,

Probeer je niet te veel aan te trekken wat anderen vinden. Uiteindelijk is wat je voelt ervaart wat voor jouw geldt. Dat kan nooit fout zijn.

Hoop dat je slaap zo kan vatten. Ik ga het zo ook maar eens proberen.

Morgen even bloed prikken.
Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...