BamBam Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Lyste, ik weet het niet. Vraag me ook af hoe het gaat.Ze meldt zich vast weer, ergens. Hoop ik.Dat is lastig soms he, zo'n forum en mensen die ff niet schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Spike; YEP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Het ziet me zwart voor me oogies met al diemooie zwarte vrouwen. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Oke, Heintje, opzoute nou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Ik weet dat Bako daags daarna ongeveer 2 weken weg zou gaan (vakantie binnen nederland). Ik neem aan met haar man. Ik denk dat ze nog niet terug is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Heee Tatum, tanxs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Jaja,vlaamse meisjes verdwijnen niet zomaar!!Hoewel ze nu zwemmen tussen dikke duitse deernen.Later meer want ik heb hier niet echt internet verbinding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Ze kon geweldig zingen ons Amy wijnhuisje maar die outfits...Grrrr griezel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Dank je Tatum. Dat geeft weer een beetje moed.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Welterusten allemaal en tot morgen,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Spike; succes.Ik ga ook ff schrijven maar dat wordt geen boek.Nou ja, mijn boek. Toedels.Ha die VM, jij ken goed goochelen he.Zo ben je er, en zo ben je er niet:huh:Toedelsssssssszzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Ook maar effe mijn onderschrift aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Avond, kon de slaap niet vatten, dus weer opgestaan. Mijn gedachten razen door m'n kop. Hartkloppingen en hyperventileren in bed. Ben onder de indruk van de tevele berichten dat ik hier vandaag gelezen heb. 'k Heb vanmiddag een magere poging gedaan wat input te zoeken op mijn huidig herval. Lukte niet echt. 'k slaag er niet echt in me verstaanbaar te maken op 't forum en krijg de kriebels van 50% van wat ik zelf lees. Ik ben nog steeds geremd door de discussies van een tijd geleden waardoor ik tegenwoordig de helft van mijn persoonlijkheid inslik en ben 't effe beu hier gelijk een binnenvaller te zijn waar niemand eigenlijk iets aan heeft en niemand iets voor voelt. Vandaag was ik dan weer gelijk een kouwe kip omdat ik zat te zeiken over mijn herval, terwijl de wijnglazen hier in 't rond vlogen en om zorgeloos te kunnen leven er blijkbaar gezopen moest worden. Ik karikaturiseer uiteraard een momentopname. Afin, weet ff niet of ik dit eigenlijk moet proberen vol te houden. 'k ga er nog es over slapen. Dit geschreven hebbende zal dat nu misschien al beter lukken.Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 He Rae,Probeer je niet te veel aan te trekken wat anderen vinden. Uiteindelijk is wat je voelt ervaart wat voor jouw geldt. Dat kan nooit fout zijn.Hoop dat je slaap zo kan vatten. Ik ga het zo ook maar eens proberen. Morgen even bloed prikken.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 en als mosterd na de maaltijd:slaap lekker mensenen morgen gezond weer opstraks dus:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden