Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ook een goedemorgen vanuit het prachtige Noord Holland het waait hier behoorlijk... Jee Fleur, kaakchirurg...lijkt me geen pretje inderdaad wel een goeie stok achter de deur dat je 2 weken niet mag roken van te voren... Lytse, las gisteren van je vriendin, wat akelig kan ze niet iets van thuiszorg dan krijgen? of zijn er geen vrienden in de buurt die gezamenlijk voor haar klaar kunnen staan? Vervelende situatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Toch al iets borretje..ik heb nog niet gehoord dat ze hier bezig zijn met het verzamelen van zout. Zitten we net als vorig jaar binnen de kortste keren zonder zout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel zeer koude winters Ik zal mijn zoutvaatje ook vast gaan bijvullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 :Disgust; nee werkt hier dus ook niet...test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goeie morgen lieve Borrie. Goed geslapen? Das gelummelfiept door die mensen, Fleurie, niemand kan zeggen hoe de winter wordt. Gisteren nog gezegd op de tievie. Goeie morgen Akelei. en Sha natuurlijk:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 :D Maar ik ben graag pessimistisch bolletje..Dan heb ik op voorhand al iets om over te zeuren Ik ga ff op de bank hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ha die Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 goede morgen allen! voorbereiden op een strenge winter? de NS zijn er klaar voor,maar ja dat hebben we meer gehoord niet? beetje stuifsneeuw en alle electronica gaat weer plat van het treinstel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: akeleigelummelfliept?quote> Ja eigenlijk is dat een heel ander woord maar dat mag ik hier niet gebruiken. En ik probeer zo lang mogelijk geen ban te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoelang duurt dat dan ongeveer voordat je weer je normale ritme hebt Borrie? Daar staat toch een bepaalde tijd voor? Best erg knap dat je, ondanks je moeilijke periode, bent gaan minderen. Er bestaan wel homeopatische middeltjes om wat beter te slapen maar dat zal je wel weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goedemorgen allemaal! PPPfffff kop vol snot,dikke ogen en dichte oren!! blehhh!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 succes Akelei! Dag 3!! en Lien met dag 2 en eigenlijk allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Yajalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :heart: Griepje onder de leden....hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Donnetje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goede morgen, Bleeeeh Donnie nu jij weer verkouden... Super Akelei, goed bezig. Ja Bor dat afbouwen is helaas niet zo simpel he, en idd hoe lager de dosis hoe meer je gaat voelen dat je mindert. Sterkte Die extra koude winter, heb ik ook gelezen. In de Alpen zitten ze nu al met bergen sneeuw. Maar zouden ze dat nu zo al kunnen voorspellen? Voor de hele winter? Fijne dag nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Fijne ochtend, ik ga (proberen) mij nuttig maken in het huishouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goedemorgen allemaal, Vandaag weer een volle dag aan het werk. Goed geslapen en op naar mijn 6e dag ADB. Eigenlijk zou ik niet achter de pc moeten kruipen, maar ja dan kan ik mijn werk ook niet uitvoeren. De pijnklachten in mijn schouder nemen nog niet af, zit dus nog aan de paracetamol en uboprofen. Vanavond ga ik dan maar eens bankhangen en laat de pc voor wat het is. Fijne dag allemaal en suc6 met ADB. Lien, naamgenootje van me, fijn om te lezen dat je weer terug bent, had je al een tijdje gemist op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ha Sha, succes met huishouden, hier op zoek naar hout! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Brul brul, ik kijk net op m'n staatsloterijlot en had bijna e100.000,00 gewonnen. één lettertje verkeerd. Maar niet getreurd nu heb ik e100,-- scheelt maar een paar nullen. Dik tevreden hier:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hey Bol, gefeliciteerd! Ik ben lid van de postcodeloterij en de giroloterij, al jaren. Nog nooit iets gewonnen. Dus geniet ervan. Misschien iets voor in de vijfer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goeie morgen Jan en Luzac. En natuurlijk alle later ingelogden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Haha Bol! Toch proficiat! Jan als je dichtbij zou wonen, hier ligt hout met hopen (letterlijk en figuurlijk). Een deel moet nog wel gezaagd worden... Fijne dag nog nuttige Sha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 goeiemorgen mensen even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 ach Bol, met al die nullen zou je misschien maar ontevreden geworden zijn, 100 is te overzien, ga je iets leuks doen ermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Akelei, de eerste 72 uur zijn gevaarlijk. De kans op die rare dingen is wel heel erg klein nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden