Spring naar bijdragen

meeting november 2010?


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Bol
Volgens mij staan foto's bij gisteren het zaterdag draadje ergens op de een na laatste pagina geloof ik...

Ben nog niet helemaal wakker geloof ik, nog nooit zo diep geslapen en pas wakker toen mn wekker ging...

Zeelucht heeft mij goed gedaan en ben geloof ik toch wat vermoeider als dat ik dacht van het samenkomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het ook jammer Wijffie.
Maar het ging ook wel erg moeilijk met NS.

Loop echt hier tussen de bedrijven na te malen.

Even nog reageren.

Citaat;//goedemorgen!
jemig ik ben kapot! ff een km gelopen op het strand gisteren,met dank aan bolletje,knuffel!
maar de gewrichtjes vinden/vonden dat wat minder geslaagd,en ik had geen medicatie bij me,vandaar dat ik er plotseling vandoor was!

zo en nu eerst spekkie&zwoerdje ff voeren,mijn varkentjes hoeven er niet onder te lijden,sleep mij er wel ff naartoe.//



Er was één persoon die mij enorm geraakt heeft.
Toen ik met hem in gesprek kwam en zijn gezicht zag,
zie hem steeds weer voor mij .......

Een fascinerende man die heel veel al heeft meegemaakt
en een enorme brede smile op zijn gezicht.
Zijn ogen straalden........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naast alle positieve verhalen over de meeting gisteren wil ik hier ook nog wel mijn ervaring neerschrijven. Ik heb gisteren op de dagdraad daar wel iets over gezegd maar ik wil het hier toch ook nog wel kwijt.
Ik was in eerste instantie van plan om wat langer te blijven en ook mee te eten om zodoende een aantal mensen wat uitgebreider te leren kennen.
Ik ben eerder weggegaan vanwege het grote aantal honden en het feit dat er stevig werd gerookt. Ik vond dat erg storend en het heeft mij nogal afgeleid. Kennelijk was ik daarin de enige want ik heb er verder niemand over gehoord. Het zij zo.
Toch heb ik geen spijt dat ik gekomen ben want ik heb in elk geval een aantal gezichten gezien achter de nicks en de avatars.
Er zijn wel mensen die ik wat meer persoonlijk zou willen kennen maar daar kunnen we altijd iets anders voor organiseren.
Ik wil geen spelbreker zijn maar ik vond dat ik dat wel even kwijt moest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien,
Ja ik vond het ook jammer. De reis zat nogal tegen en Jane en ik waren nogal laat. Nou ja volgende keer beter en het forum is geduldig. ehm, Tucker is 'middelgroot' zullen we maar zeggen, zwart met een wit befje. En er is vandaag geen land mee te bezeilen, volgens mij is tie nog helemaal hoteldebotel van het geren op het strand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet, ken je de "rocky horror picture show'? Geweldig idiote musical met hele meeslepende muziek. Tim Curry is geweldig als de travestiet doctor frank 'n furter. En Meatloaf als Eddie is ook verrassend. Tja, je moet er van houden, maar ik hou wel van dit soort fantasierijke idioterie en ik ben heel gevoelig voor het ritme. Dat doet me echt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi!
Hier nog een late reactie van mij op de meeting van zaterdag.

Ik vond het weer een fijne dag! Het was mijn derde keer, en ik vond het leuk om een paar bekenden terug te zien en ook om eindelijk de gezichten te zien bij bekende namen. Dat maakt het toch altijd echter of zo, als je mensen ook gezien en gesproken hebt.

Nog een pluim voor Jetset voor de goede organisatie en een bedankje voor Tactive voor de tractatie!

Ga goed allemaal en tot schrijfs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal:present:

Wat leuk om hier allemaal te lezen dat de meeting zo'n succes was! Ik lees dan wel dat er wat veel werd gerookt, maar dat is natuurlijk de volgende keer wel binnen de perken te houden of daar iets over af te spreken. Maar bovenal lees ik hoe fijn het was en elkaar te ontmoeten.
Ik zou er graag bij zijn geweest; zo heerlijk uitwaaien aan het strand en dan elkaars ervaringen uitwisselen en gezellig samen zijn.

Ik lees ook dat Jet het zo goed had georganiseerd, nou dat is van voor Jet een dikke pluim dus.

Fijn dat dit mogelijk is gemaakt, en wat een mooi initiatief!

Ik kan me voorstellen dat je zo'n dag inderdaad moet laten bezinken, zoveel gezichten bij de avatars en nicknames... Een heel intensief dagje dus achteraf.
Maar jullie hebben genoten en dat is het belangrijkste!

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...