Spring naar bijdragen

meeting november 2010?


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
bolletje

Lieve Marten een pagina of wat terug, heb ik geschreven dat ik met je op de boulevard ga wandelen hoor. Gaan we lekker met z'n tweetjes reacen maar wij blijven echt niet de hele dag zitten. Ik denk dat het inderdaad moeilijk is om op het strand te gaan lopen maar we doen in ieder geval iets met z'n tweetjes. Goed? Misschien is daar wel een bos in de buurt wie weet.
:)



Dat was ik niet vergeten hoor. Ik zie er naar uit en het kom vast en zeker goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jetset

toch nog maar even alles wezen checken, gezien het grote aantal mensen.....




geheel rolstoel- en scootbeveiligd, ook de toiletten


honden welkom, ook binnen


we hebben een apart zaaltje (als het goed is met een fikkie)




gereserveerd op naam van 'De Wandelclub', dus bij binnenkomst daarnaar vragen. De idioten die je dan ziet zitten zijn wij, met zijn allen
:)



We kunnen twee strandrolstoelen reserveren en klaar laten zetten. Mocht dat leuk zijn voor deze of gene, graag even laten weten. Ik wil wel duwen, niet erin zitten...zeker niet achter een vlieger
:)



de 'wandelclub' wahaaahaaa briljant!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, wat een mensen die komen zeg !!!
Zou bijna vrees krijgen om te komen ;)

Honden gaan hier niet mee, blijven bij vriend, die nog steeds niets weet van mijn plannen om zaterdag naar Zandvoort te gaan...
Moed aan het verzamelen om de tijd voor mijzelf te eisen
:huh:

Maar ik kom, dat is 1 ding wat zeker is !!!
Ik heb er zin in, wandelschoenen staan al in het vet;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jippie, o wat ontzettend leuk dat ik ook K&B kan zien. Ben zo ontzettend benieuwd. Moet vandaag eens kijken of ik bij de D.A. wat hondensnoepjes kan kopen. vind ik altijd leuk om uit te delen.
Zijn ze al eens eerder op het strand geweest? O meis, ik kan niet wachten om die twee hummels te zien. Dat komt ook omdat je er zo veel over schrijft.:):heart:

Ik moet zo weer werken, dus kan ik inene weg zijn hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, die nont van mij is ook heeeel lief:devil::D

Haddockje, jammerrrrrr.

Eh, ff over die foto's....ik wil niet dat er foto's van mij gemaakt worden en naar weet ik veel wie gestuurd worden. In het kader van anonimiteit. Ik vind het erg jammer dat een aantal mensen niet kunnen komen, volgende keer beter. Er komt echt wel weer een meeting. Ik wil graag dat mensen daar rekening mee houden. Het is niet dat ik mensen niet vertrouw maar ja, de wereld is klein en je weet niet hoe een koe een haas vangt enzovoort, enzovoort, enzovoort.

See U all tomorrow!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...