Spring naar bijdragen

meeting november 2010?


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

JJJAAAAAA Honden zeker welkom hoor. Mag ik m'n hengeltje mee nemen? Ga ik wel vissen, kunnen we naderhand nog gaan barbequen;)
Goh das trouwens lang geleden dat ik aan het strand ben geweest. Heerlijk lijkt me dat, lekker die zeelucht opsnuiven, en door m'n nuchtere hersens laten waaien.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip : Lieslaarzen mee;)

Klinkt leuk en gezellig Jet en ik weet eigenlijk wel zeker dat de dag zich vanzelf vormt naar wie er komen...
Planning komt dan niet veel meer van terecht vrees ik, dus gewoon lekker de dag op z'n beloop laten dan komt het vast goed !!!

Ik heb er zin in om jullie te gaan zien:D
Spannend, maar ook heel benieuwd of mijn voorstelling die ik bij jullie heb in gedachten overeenkomt met de werkelijkheid... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jetset...prima idee, ik zou komen. Maar ik woon in het buitenland, een aantal uren vliegen van nederland.
Ik hoop voor iedereen dat het een geslaagde dag is, en voor jou als initiatiefnemer...een dikke pluim verdien je! Heel knap! wat hebben we tenslotte voor elkaar te verbergen? Op een AA meeting zien de mensen ook elkaar. En op al die dieet-clubs...en de fitness-clubs. Iedereen doet zn best ergens voor, dan ken je toch geen schaamte of schroom? Veel plezier met zn allen in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jetset,
Ik ben door omstandigheden even niet op het forum geweest. Jammer dat de meeting naar zateredag is verplaatst, als ik nog opvang kan regelen voor mijn kind dan kom ik. Maar dan nog iets, is er op Zandvoort ook een boulevard? Met mijn rolstoel op het strand is helaas geen optie, scootmobielvliegeren? lijkt mij heel interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook veel zin in, maar toch vind ik het ook een beetje eng, zoveel (nieuwe) mensen te ontmoeten. Maar ja daar zal iedereen wel wat last van hebben. Voordeel is, we komen met z'n tweetjes binnen, en ik ga gewoon achter Jet staan, en roep hard Kiekeboe. Dan weten jullie dat ik het ben.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...