lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 en dagje ouwer BB ook dat nog ok ik ken mn plek het volleybalveld daar ben ik wel snel (tussen nog ouwertjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ach Jopie, who gives a ratass. Als jij blij bent is het goed. In mn vorige relatie woonde ik na een weekend al samen zo ongeveer. Wel nog twee jaar mn huis aangehouden wat mooi leeg stond te wezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ach Jane, I love U:heart: Gaat jij maar lekker vollyballen. Pak ze ouwe:devil: Ik ben mega aan het uitstellen en pak mezelf nu bij kladden en lurven(weet nog steeds niet waar ze zitten:huh:) en ga beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Heeel slim Jopie. Wel zonde vd zee maar ja, je ken nie alles hebben he. Wel veel onderhand heb je he. Nuchterheid, fijne kinderen, fijn liefje, baan, rust in de pokkel. Tsssssssss, wat een weelde. Doeiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Juichen??? Meedoen ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Zo, mijn kerstboom staat. De overige prullaria had ik van de week al gedaan. Gezellig hoor, wel wat overdone qua lichtjes maar dan heb ik ook wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 hier prachtig zonnig weer:rose: vanmiddag utrecht - feyenoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Voor allen een vredige dag gewenst! Ik heb een speltbrood gebakken, helaas... Mislukt. Volgende keer in de echte oven en niet meer in de machine. Als ik een kunstgebit zou hebben, had die nu in 2 stukken gelegen, hihi. Maar kerstmuziek staat aan. Lichtjes branden, toastjes, kaasjes en chipjes op tafel. Groentesoep is ook klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 He, lijsters, goedendag. En stokoud Vlaams Meisje, felicitados! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 klinkt allemaal lekker en gezellig madelief... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Goedemorgen! Iedereen heeft zijn eigen proces. Liefde is een ander dat ook gunnen. Hoe pijnlijk soms ook voor jezelf. Mijn 2 cents moralisme Gisteren aan het bed van iemand gezeten die er geen zin meer in heeft. Ik kon de trieste zwaarte uren later nog letterljk voelen. Maar ook dat is iemands eigen recht. Hier een miniboompje, met lampjes en al. En kaarsjes en lichtjes. En een kerstter plant. Klein geluk, stom misschien maar kan ik echt van genieten. Fijne zondag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Succes morgen Jopie. En nog gefeliciteerd met je samenwonen! Een maand op proef las ik. Ik vroeg me af, krijgt ze dan na die maand verlenging, of een vast contract Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 goedemorgen kate... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ha Toineman (was even de was ophangen). Heb je nu geen last van refusal zo kort op drinken? Dacht dat daar enige tijd tussen moest zitten. Lekker bezig zeg ik gisteren nog tegen je. Istie weer aan de zuup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 ja hoe dom kan een mens zijn he alleen een beetje ijzerbek van de refusal, maar dat is altijd in het begin even. moet mijzelf wat minder saai vinden en niet te veel verveling hebben alles wat leuk moet zijn of gevierd moet worden is er altijd die koppeling met alcohol, dat moet echt uit mijn systeem het gevoel van, moet ook geleefd worden, dat mag ook wel, maar dan zonder het meteen op een zuipen te zetten ik combineer dat dan nog vaak met medicatie, hoe stom. hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Toine voor mij was het altijd feest, en als het er niet was zorgde ik er wel voor. Denken aan de alc. was voor mij al genoeg rede om me in een feeststemming te komen. Maar voor mij was het niets anders dan een groot excuus om te gaan drinken. Sinds ik die refu neem, heb ik dat feestgevoel niet meer zo erg omdat ik weet dat ik toch niet kan drinken. Goeie middag Kate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Met mij is het prima. De gewone beslommeringen en zorgen op zijn tijd. Ziekte in de familie, werk soms te druk(kend). Maar ook genieten van gewone dingen. Vrije tijd, een mooi boek lezen, uit eten, een film kijken, met vrienden eten. En genieten van helder zijn. Had dat vroeger ook, het was pas echt leuk met een glaasje erbij. Maar wat is dat voor leukigheid, als je er daarna alleen maar last ervan hebt. Doe de dingen die je leuk vind Toine, eens een keer in de sauna zonder een kater te hoeven uitzweten. Sporten terwijl je je al fit voelt. Misschien nog iets anders nieuws, wat bij je past. Dan kun je zomaar in een opwaartse spiraal komen en dat voelt heel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ha Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 kate:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Originally posted by: toineklinkt allemaal lekker en gezelligmadelief...quote> Toine, ja ik ben echt een lekkerbek.Enne nee ik ben niet te zwaar hoor, hihi.Ik probeer steeds op mijn gewicht dat bij me past te blijven.Het liefst maak ik alles zelf.Daar komen we in overeen!Nu zit ik mn soepje te eten, en het smaakt!Oke wel pittig, maar daar hou ik van.Straks even bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 mijn buikje begint toch weer een beetje te groeien, maar ja wat wil je, als je ziet wat ik op een dag naar binnen schuif....hi utrecht - feyenoord - 0 - 1 ochoch vadertje en broertje zullen niet blij zijn.... ga zo ook lekker chillen en bankhangen, zakje chips erbij hmmm;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Goeiemiddag allemaal... Goed van je Dinah, die twee weken! En jeetje, idd zou je er bijna ingeluisd zijn met die cake! Maar wie verwacht dat dan ook! En je hebt gelijk dat je niet opnieuw gaat tellen, het kwam niet vanwege trek o.i.d., dus gewoon ( hoezo gewoon) dóórgaan, en met een bakje koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Mag dat wel, ingeluisd, of had ik een bliep moeten schrijven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Druk hier........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Heb ik opeens weer hoor! Wil je juist niet te zwaar eten, krijg ik weer potertjes! Die moet je eerts koken en dan in vetspek afbakken, mayo en piccalilly erbij. Morgen weer een kilo erbij. Maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, dus, ik ben al bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden