Spring naar bijdragen

Woensdag 14 december


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Bol,

Ik ben gisteren eerder afgehaakt door het gedoe op het forum, dus zag pas vandaag je melding. Logisch dat het diep ingrijpt. Als je niets zou voelen was je jezelf niet. Maar inderdaad, het verschil tussen meeleven en meelijden is heel klein.

Ik maal soms ook over de dingen die ik meemaak, of over de verhalen van mensen hier. Ik vind dat je goed bezig bent door het deze keer zo bewust te ondergaan. De volgende keer ga ik dat ook proberen en kijken of ik het los kan laten.

Veel liefs, ik ga verder met nuttige dingen doen,

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam, goed dat je er op terug komt.

Je bent me wel 's wat rechtlijnig, maar ik mag je graag, nou ja, dat weet je denk ik wel.

Bol, vreselijk, zoiets, zeker zo jong nog.

De enige zelfdoding die ik in mijn omgeving heb meegemaakt was van 'n hele goeie vriend, lang geleden. Iets ouder dan mij, veel van geleerd, keiharde doener. Zat nooit in de put, leek het.

Gescheiden, veel alcohol, kon geen echt doel meer vinden, hebben we ook veel aan geprobeerd, maar toch, daar ging ie.

In z'n geliefde klassieke auto, fles drank en slang naar binnen. Was er echt klaar mee, leek 't.

Twee kinderen bleven achter, echt gek op hun stoere vader, pfffff.

Z'n foto staat hier nog op mijn bureau.

Nou ja, order of the day, neem de pup mee naar buiten en ga de kippen doen, vanavond laatste avond werken.

Werken hele teentjes ook, heb nog geen poeder?

De knoflookzuuper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.

Dagpact:

Albert

Lytse

Jeannet

Will

Aicha

Slechte nacht gehad om rond 5uur pas in slaap gevallen.

9uur er weer uit.

Begeleider kwam om 10.00 uur. Besluit blijf toch op de wachtlijst van de detox staan.

Vandaag alweer de vijfde dag droog begonnen maar voel me erg zwak.

Bol, ik heb al zo veel zelfdodingen om me heen gezien dat ik er soms nog nachtmerries van heb.

Wel weet ik dat het heel erg is om zo ver te zinken om zoiets te doen. Je zit op de bodem van de put en komt er niet meer uit.

En zijn wij hier ook niet met een verkapte zelfdoding bezig. Drankgebruik zorgt voor vele doden per jaar. Het wordt niet voor niets een dodelijke ziekte genoemd.

Gelukkig proberen wij hier er wat aan te doen en laten we wat vriendelijker met elkaar omgaan op dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je een pb gestuurd Aicha. Ik heb een zelfdoding meegemaakt van een ex collega en dat bleef wel lang hangen. Ik had er geen idee van dat hij zich zo rot voelde maar probeerde wel altijd met hem te praten. Die week op t werk had ik er geen tijd voor en heb me lang nagevraagd of ik dat dus had moeten doen EN of ik een verschil had kunnen uitmaken. Het is heel ingrijpend idd. Voor mij wel toen. Ik denk wat jammer want het was een jong iemand met nog een toekomst voor hem.

Nou kort nachtje idd. minder. hopelijk beter vannacht!

Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben een beetje ziekjes.

Voordeel is dat ik uit kan slapen en mannie kookt :)

Ik ga niet weer door tot het gaatje en dan in de kerstvakantie ziek zijn.

Voel me altijd zo schuldig als ik me ziekmeld.....

Maar koorts, hoofdpijn en keelpijn en zwakjes, dan mag het wel toch?

Vind het wel goed van mezelf eigenlijk dat ik thuis ben gebleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...