igor Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 goede morgen frummels. iedereen nog op 1 oor? nou de koffie is klaar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Morge Igor, Mmmm. Lekker Fijn he vroeg op staan Buiten razen de auto's al weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 ik ben er meestal vroeg uit jaap. vindt het zo jammer van de dag om tot 11 uur in bed te liggen. ga liever s'avonds eerder naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 heerlijk de douche voor mij alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik ben inderdaad net klaar. Nog even kleertjes aandoen en wat naar binnen schuiven en ik mag weer de regen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goede morgen allemaal, regenachtige dag vandaag, probeer het droog te houden dus zigzaggen over straat misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 In een rechte lijn is de afstand korter Hoe je ook gaat, een mooi dag. En nog maar twee weekjes en dan is het 2012. Wat een stress. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACT:AlbertLytseigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goedemorgen allemaal, Houd t even kort vanmorgen. Fijne dag allemaal:rose: DAGPACT: Albert Lytse igor Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 waar is de rest van de ochtend ploeg?????? OOOOOoooooppppppssssssssssssstAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAnnnnnnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goedemorgen!! Werkse allen! Hier waait het stevig en is het nat en guur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Moghu Made. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Moring Bollie! Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 GAAAAAAAAAAAAAAP............ Uitgeslapen, pfff, maar dan word je nog moeilijker wakker dan wanneer je gewoon op tijd opstaat. Lekker bakkie Igor, Hier trouwens nog droog weer... Denk dat Bol de regen wel weer deze kant op zal jagen straks Goedemorgen trouwens luitjes, ennu, lekker bakkie Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 met mij alles goed Made. Wanneer krijg je je pup nu? Dat is me een beetje ontgaan. Vonneke, ja had je maar in bed moeten blijven liggen, had je niets gemerkt van de regen. Zal hem jouw kant op sturen, doe ik er nog een beetje hagel bij goed? en als toetje wat onweer. Moet je vandaag niet gaan werken meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 HIhi, malle Bol.... maar mik maar deze kant op hoor, vind alles goed als het maar niet glad gaat worden deze winter.. Ennu, vandaag heeeerlijk vrij... 1 afspraak waar ik echt naar toe moet, maar verder heerlijk in huis rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Poepoe, wat een stilte, hele forum nog/weer in diepe rust. Ik ga er vandoor lui, moet wel op tijd voor die afspraak zijn natuurlijk. Maak er wat van vandaag. Denk dat er weinig echte zon zal zijn, dus dan maar een beetje kunstlicht voor iedereen: :light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Bol, die pup zal in het voorjaar worden, als we tenminste dan hier nog wonen. Dit soort honden hebben een grote tuin nodig, veel bewegingsvrijheid. Dus het is nog even afwachten. Maar ik kan bijna niet wachten! Gelukkig dat het goed met je gaat. Ook voor de laterkomers en langslapers en goedemorgen trouwens! Ik ga zo naar mijn Pa toe. Daarna weer snel naar huis. Oh ja, ook nog boodschappen doen en ik heb even geen inspiratie wat ik zal eten vanavond.... Nu zoeffffffff !!!! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goedenmorgen allemaal! Ik sluit me aan bij het dagpact. DAGPACT: Albert Lytse igor Ans Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 mogge;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 goeiemorgen mensen wat een miezerweer zeg. extra blij met de kerstboomlichtjes nu:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ben weg mensen. tot vanavond dan breng ik het mee terug. O goeie morgen Jane en Toine. Gaat het nog steeds met de refu Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden