igor Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 zo en nu douchen en actief worden. bijna weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 mogge! blondie gefeliciteerd! zet mij maar in het dagpact, maar ik zit ook al in het weekendpact. werkze..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goeiemorgen allemaal! Dagpact: Jaap Pippie Pleuntje Igor Albert Bella Jeannet Smikkie Rumark Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hoi mensen, Nou, een vrolijke bedoening hier zo. 'k had gruw'lijke moeite m'n bed uit te komen. G'lukkig hoef 'k pas vanmiddag te werken. Eerst ff groene thee en een beschuitje. Daarna douchen. En als er nog wat tijd over is, gaan 'k misschien de tomatensaus voor de pasta maken. Hoef 'k vanavond alleen nog maar alles op een bord te doen en in de magnetron kiepen. Ah, the convenience! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Moge allemaal, Dagpact: Jaap Pippie Pleuntje Igor Albert Bella Jeannet Smikkie Rumark Nance Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Bor hoe is het met je? Blondie:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goedmorgen iedereen, heb een gruwekijke avond achter de rug. Met Bazma naar de DA geweest en buikje weer helemaal klein nu, maar achteraf heeft het diertje zo erg afgezien van de verdoving dat ik dacht dat ze aan het sterven was, Dit wil ik haar nooit meer aandoen, Lytse, tja, ik had enkele foto's van ons op grond op fb gezet, daarom. Blondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 goeiemorgen mensen en een dikke knuf voor Bazma Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Blondie gefeliciteerd en een fijne dag dat je maar lekker verwend mag worden. :light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goed. G'douched en wel. Fris en fruitig. En 't is 10:00 u. Nog tijd g'noeg om m'n saus te maken. 's-ochtends al uitg'breid (nou ja) bezig in de keuken. 't moet niet gekker worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Log meteen maar weer uit, zit op het werk.. Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig hee:present:ft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Dagpact: Jaap Pippie Pleuntje Igor Albert Bella Jeannet Smikkie Rumark Nance Ans MsLuzac Ik las het draadje van gisteren nog even door en zag dat MsLuzac er ook bij wil staan. Bij deze. Lieve mensen, even een update: vandaag precies een maand geleden gestopt met roken en de pammetjes.... en dit wordt de 6e dag dat ik niet drink...... Moest het ff kwijt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Doe ik LadyJane. En ze dankt je daarvoor. Sinds ik voor haar een fb pagina heb gemaakt krijgt ze zoveel warmte en liefde van iedereen. Het is prachtig en het houdt haar baasje goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 geweldig he, Nancy... wat een bevrijding... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ja Niwi, Zeg dat wél! Daar is bevrijdingsdag niks bij, haha! Maar nu volhouden , he. Ik denk veel aan je woorden van het andere draadje, dat ik er niet om moet gaan treuren, zo van: Wat mis ik allemaal, maar meer van: wat HOEF ik nu allemaal niet meer... Gek genoeg ben ik wel heel zenuwachtig. Ben bang dat ik dit nooit volhou, dat bestáát toch niet , na zoveel jaren zou het dan eindelijk gaan lukken??? Ben hier zó onzeker over. Ja, ik snap mezelf niet, ik zou nu opgelucht moeten zijn en ben in plaats daarvan bang...oh, da's 2 x. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 vandaag drinken we niet.... vandaag roken we niet... vandaag nemen we geen seresta.... en de zorgen voor morgen komen een dag te vroeg... laten we het maar eenvoudig houden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Heeeeeeeeeeeeeee, ik slaak een zucht van verlichting. Ja, zo moet het. Per dag. Ik ben ook veel te zwaar op de hand de laatste tijd, zal de vakantie wel zijn. Maar volgende week ga ik de vruchten hiervan plukken: m'n werk begint dan weer en wat zal dat fijn zijn zonder alc.hoofd... Daar kan ik me nu al op verheugen! Iemand schreef hier van de week nog, 'k weet ff niet meer wie, dat de dagen zoveel makkelijker zijn om door te komen zónder kater, niet meer slépend door de dag enz. enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 en nu bij de les blijven, Nancy... waakzaam blijven..... bewust er mee bezig blijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 voor Niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 ohjee..... u laat mij blozen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 maar het is vaak zo, Nancy.... het gaat dan goed...en dan wordt er gedacht... ach...het valt allemaal wel mee.... en dan na een poosje gaat de aandacht verslappen.... en dat eentje kan dan geen kwaad....en hoppa... heel de miserie begint weer van voor af aan.... daarom dat ik nog steeds waakzaam blijf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Het is ook een proces wat, denk ik, nooit meer stopt, dat lees ik hier tenminste ook vaak. We zullen idd altijd op onze hoede moeten blijven, het alc. duiveltje ligt op de loer en wat dat betreft maak ik me ook geen illusies, het is m'n eerste stoppoging niet, helaas. Maar ja, elke dag niet gedronken is er één, elk glas niet genomen is er één enz . enz. Dat is ook het fijne van dit forum, (h)erkenning zoeken en vinden en leren van de ervaringen van de anderen, en af en toe ook gewoon lekker dollen, moet kunnen, maar ook steun kunnen bieden aan anderen. Ik blijf hier graag komen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 eigenlijk ben ik dan blij dat het levenslang is, Nancy... stel dat ik de rest van mijn leven zou moeten drinken... wat een weelde....het niet meer hoeven... niet meer dat dwangmatige.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Nou, deze hang ik dus ook vast aan mijn koelkast ( net als een posting van Albertine van gisteren......) "stel dat ik de rest van m'n leven zou MOETEN drinken......wat een weelde, het niet meer HOEVEN".... Ik prent het in mijn geheugen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 dus eigenlijk is het allemaal vrij eenvoudig he, Nancy... maar ik zocht de oplossing altijd veel verder dan nodig... en ik maakte het ook altijd veel moeilijker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden