Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja, dat kan. Maar dat voelt toch anders. In een les ben ik alléén met yoga bezig. Thuis zie ik dan dat ik eigenlijk had moeten stofzuigen als ik languit op de vloer lig:lol:

Maar je hebt hartstikke gelijk. Moet aktie ondernemen in plaats van akties bedenken.

Geplaatst

Gisteren een toegangskaart voor de sauna gescoord:D. Volgende week woensdag dus lekker een dag voor mezelf. Denk dat ik er een massage bij doe ook. Écht even helemaal ontspannen.

Nog een paar dagen werken en dan ook 6 dagen vrij. Me even richten op dochter en mezelf. Een bal minder in de lucht is ook wel lekker. Dagje dierentuin op de planning. En als afsluiter dus de sauna. 

En nu lekker mijn bed in met een boek. In een voorverwarmd bed. En ondanks de drukke dag...tevreden. Met iets om naar uit te kijken. 

Geplaatst

Nou, ik vermoed dat mijn geplande saunabezoek weer op de plank kan. Ex berichtte me zojuist dat hij op straat gezet wordt/is door zijn huidige vriendin (of euh, dat is dan ook waarschijnlijk weer een ex nu). Dat betekent geen woning en voor geen goud dat ik onze dochter in die stress laat logeren dan. Trouwens, wáár logeren, hij heeft niet eens een woning? Dus ik moet morgen maar even gaan regelen dat ik opvang heb en wat gaan schuiven met werk. Dan kan ze lekker bij mij vakantie vieren. Maar dan is "mijn" dag vrij ook weg, dus geen sauna helaas.

Maar jeetje, wat een gedoe zeg. Wordt er allemaal niet duidelijker en rustiger op zo voor dochter. Wéér een ander adres en ander bedje bij papa. Ze mocht die vriendin ook zo graag. En nu huppatee, ook weer uit haar leven. Vind het zo sneu inmiddels. En voel me machteloos ook, bah. 

Geplaatst

En dan is dit zo n moment dat je denkt: blij dat ik niet meer drink! Dat je kunt dealen met wat er op je pad komt. Het gepruttel weer wat naar de achtergrond kan verdwijnen, omdat je goed zorgt voor jezelf en je kind. Je weet wat en waarom je doet. Helder en aanwezig. Dat is wat jij biedt.  Sterkte. :rose:

Geplaatst

misschien wil dochter wel naar een vriendinnetje die geplande dag Nicky?
Later weer eens andersom. Logeerpartijtjes zijn ook leuk in de vakantie.
Juist nu zul jij extra voor haar gaan zorgen, dus is het belangrijk om dan juist ook nu
eerst voor voor Nicky te zorgen.

Geplaatst

Inderdaad heel blij dat ik niet drink. Sowieso natuurlijk, maar in dit soort situaties is het extra belangrijk en fijn om nuchter te zijn. 

Ik denk niet dat het op te lossen is door vriendinnetjes helaas. Er gaan best veel vriendinnetjes op vakantie met het gezin, dus er zijn eigenlijk geen opties in dat netwerk. Daarnaast heb ik natuurlijk ook mijn werk waar ik verwacht wordt, dus ik ga proberen om daar nog vakantieopvang te krijgen. Dit is immers niet het probleem van mijn werkgever. 

Eerst dus maar opvang gaan regelen voor het werk. Eventueel wat schuiven qua werktijden. En dan afwachten. Wellicht heeft hij op korte termijn een fijne slaapplaats, waar ook dochter kan komen. Mijn saunadag plan ik in zodra het kan. Maar dat wordt iets langer geduld hebben vermoed ik.

Verder goed opletten dat ik het probleem dáár laat liggen. En dat ik daar heel duidelijk in blijf. Ik heb nou juist zélf alles op orde, hier was nou juist de rust gekomen. Moet me niet druk gaan maken om ex. 

En goed voor mezelf zorgen inderdaad. Dat een saunadag even wordt uitgesteld, wil niet zeggen dat ik niet mag of kan genieten. Ook maar eens bedenken hoe ik dit aan dochter ga vertellen:(. Eerst duidelijkheid. 

Geplaatst

Zo zou het inderdaad moeten zijn Bumperjim. Het is niet voor niks een ex hè ;)

Maar dochter mag niet de dupe worden. Ze heeft vakantie. En geen behoefte aan gesleep en onduidelijkheid over waar ze slaapt 's nachts. Hij is dakloos nu. Géén situatie waar ik haar aan bloot ga stellen. Dus ik regel het wel. Zorg voor stabiliteit voor dochter. En wacht verder rustig af.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...