bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 hey Jane ik las van je nieuwe huis. Wat fijn meis. Zie je erg tegen de verhuizing op, en is het in de zelfde stad (dorp) waar je nu woont of ergens anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Welkom BillyBob Bol heb je trouwens ook last van je kies want anders is het wel heel vervelend dat je zo lang moet wachten. Snoep, goed dat je naar de ha bent geweest. Fijn dat er nu een plan wordt gemaakt voor je. Pffffff, ik het weer veel te veel boodschappen gedaan, alhoewel niet niet te veel maar veel te duur. Die sapjes en noten (biologisch) zooo lekker en gezond. Nou ja, ik ga er toch maar van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 :heart:Zo dus, is ook zo, dank jullie wel. Jane, lief wat je zegt, enneh.......ga je verhuizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 jj ik zie er best tegenop...er is zoveel in me leven gebeurt die man snap er denk ik niks van en wie weet hoelang het duurt voor ik aan de beurt ben bolletje ik weet niet wat het kost moet volgende week nog terug komen dus dan zou ik het even vragen als het duur is dan gaat het niet door valt het niet onder je verzekering dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Nee hoor Piepke ik heb nergens last van. Het is een ondertand die afgebroken is. Het enigste waar ik tegenop zie is het trekken. Ben bang dat er gesneden moet worden maar goed het wordt verdoofd. Er kon ook geen kroon opgezet worden daarvoor was hij teveel afgebroken. Lief dat je er naar vraagt meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Originally posted by: snoepjebolletjeik weet niet wat het kostmoet volgende week nog terug komen dus dan zou ik het even vragenals het duur is dan gaat het niet doorvalt het niet onder je verzekering danquote> Dat weet ik niet lieverd ik weet alleen dat ik een eigen bijdrage moest betalen. Toen heeft J. gezegd dat ik moest vragen of het onder psychotherapie kon vallen dat kostte me niets.Ik geloof, maar weet het niet zeker dat dat toen e80,-- kostte.J. deed het altijd bijna voor niets. Net wat iemand kon betalen. En als ze dat niet konden dan deed hij het gratis.Lief manneke had ik hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Snoepje, waarom denk je dat die man er niks van snapt? Bedoel je dan de ha? Ach, als diegene je niet zou snappen... Als je maar een goede doorverwijzing krijgt en een hulpverlener waar je je geod bij voelt. Dat is het belangrijkste toch! Zie dit maar als een goede dag voor jezelf want je bent weer verder gekomen en hieruit komt weer wat goeds voort en zo blijft het balletje aan positieve dingen rollen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Snoepje, hangt van je verzekering af. De mijne (en bijna alle) vergoeden vijf x min een eigen bijdrage van 20 euro per keer. Dat is minder dan vorig jaar. Toen werd er 7 x vergoed en bedroeg de eigen bijdrage 10 euro. Ik betaal nu 90 euro per consult. Kan verschillen per psych. Maar dit geldt voor eerstelijns psychologen. Tweedelijns psychologen ( GGd) worden volgens mij wél volledig vergoed. Dus kijk idd wel uit en raadpleeg je verzekeraar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Snoep, gewoon even je polis nakijken of anders de verzekering even bellen voor info. Een eigen risico van €220,= heeft iedereen, als je medicijnen hebt wordt dat eerst daarmee verrekend. Komt echt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 heb net even in me papieren gekeken en daar staat dat je niet meer dan 200 euro eigen bijdrage per kalender jaar betaalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 yep ER en yep Bol in Gouda op een min. of 8 fietsen van hier, leuke locatie dichtbij de markt en dichterbij mn werk ook nog en voor dochter dichter bij haar school en volley. Maar wel eerst verhuizen, wat een klus! Verven ed vind ik leuk gelukkig en hoe schoon de boel hier achter blijft, hangt af van mijn poetsmaatjes en eventueel een eenmalig project voor MP:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ik ga eten. Tot later, Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 de ha stuurt me door naar julius..vroeger de grote rivieren albertina mijn medicijnen worden niet van mijn eigen bijdrage gehaald ik heb iza cura..vergoed best veel is ook voor de arme...hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Snoepje, let wel : 5 x maar he, ( in mijn geval dan, weet niets van jouw verzekering af), daarna betaal je de volle pond... en het gaat idd ook nog eens van je eigen risico af. Mááár: je hebt er veel aan!!!!!!!! Even uitzoeken dus hoe of wat het goedkoopste is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Foei Bolletje. * Zat me net te bedenken wie je nog allemaal zou kennen Em. Jane, Teveel, Borretje misschien, en Niwi? Us kijken, nee ik geloof niet dat er nog meer zijn. Maar fijn dat je toch aangeklopt hebt. O ja en BamBam ook, Kohtje en Dhendro . * Welkom terug Emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 dus als je geen geld heb dan kan je niet geholpen worden na 5 keer is het toch niet verholpen moet volgende week terug naar de ha dus ga het eerst nog maar eens vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Originally posted by: nancySnoepje, let wel : 5 x maar he, ( in mijn geval dan, weet niets van jouw verzekering af), daarna betaal je de volle pond......quote> Nou dat is dus het verschil met mijn psychotherapie. ik heb nooit iets betaald en kon onbeperkt naar hem toe gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Oei oei Meneer Soothe wat een grove fout zeg Mea maxima culpa. Das stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Vreemd om te merken dat niemand mij hier meer kent:huh: Jane van harte gefeliciteerd!!!! Dat je daar maar een mooie nieuwe Jane plek mag creeren... Ohh en vergeet niet dat je bedmadje niet achter de voordeur moet leggen he... en andersom Want dan wordt het zeuren. Snoepepoepie gewoon doorzetten, zelfs als het wat kost Volgens mij heb je het meer dan nodig op dit moment. Nu ff goed voor jezelf zorgen ipv voor anderen. Snoeptime!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Jawel hoor Snoep, verlies de hoop niet, vraag idd even na bij je ha, maar volgens mij moet je vragen om een verwijzing naar een 2e lijnspsycholoog. En dat zijn niet altijd GGZ-psychologen, dat kunnen ook psycho-therapeuten zijn. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 ik ga maar een collecte houden zet me rekening nr wel hier neer..wie weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Originally posted by: nancyJawel hoor Snoep,verlies de hoop niet, vraag idd even na bij je ha,maar volgens mij moet je vragen om een verwijzing naar een2e lijnspsycholoog. En dat zijn niet altijd GGZ-psychologen,dat kunnen ook psycho-therapeuten zijn. Komt goed.quote> ik snap er helemaal niks meer van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Goed idee Snoepie. Goeie avond Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: nancySnoepje, let wel : 5 x maar he, ( in mijn geval dan, weet niets van jouw verzekering af), daarna betaal je de volle pond......quote> Nou dat is dus het verschil met mijn psychotherapie. ik heb nooit iets betaald en kon onbeperkt naar hem toe gaan. quote> Ja Bolletje, dat geluk had jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 ahhhhh gelukkig tante Bol die vergeet me tenminste niet Dikke tuut voor tante Bol:sun: En niet voor jou Soothe.... tsss je kent me niet eens meer, nah ja... Het is allemaal veranderd dit jaar tante Bol. Die betalingen die jij hebt gedaan/niet hoefde te doen die regels zijn alllemaal per 1/1/2012 veranderd. Dus wellicht wordt het echt wel dokken, voor snoepie maar dan nog, zou ik zeggen, als het maar even kan: DOEN!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden