Madelief Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Alle lieve frummers, dank voor het meeleven en denken. Het doet me goed! Sha, mooi verwoord! Nu snel aan de slag. Ook nog boodschappen halen. Hier ligt nog geen sneeuw, maar wel een grijze en ijzige bedoening. Tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Goedemiddag, Na 2 dagen internetstoring meld ik me weer. Even vluchtig wat gelezen hier. Veel ellendige verhalen maar ook positieve. Ik ben de Adb gebleven de afgelopen dagen, maar daar is voor dit moment ook alles wel mee gezegd. Ik zit veel te tobben over anderen en ook nog eens over mezelf. Al is dat laatste het minst erg want daar kan ik zelf wat aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 sha:heart: jij kan het altijd zo mooi neer zetten sluit me helemaal aan bij je verhaal zie dat je moet gaan werken dus spreek je vanavond anders wel:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Snoep, ik heb nog 10 minuten en anders even sms-en? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Inderdaad, niet goed gelezen blijkbaar Wijfie. Gezeur bestaat hier niet volgens mij, gewoon vertellen wat je dwars zit als je dat helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 iemand nog iets leuks te melden? van de sauna ga je zweten van fietsen ga je zweten fietsen in de sauna ohohoho wow, goed voor de lijn.... wel lekker, ben helemaal leeg vanavond salade met van die "geile" kipschnitzels hi met aardappels. dat woordje mocht toch wel?? jullie nog culinaire plannen? borr is zich aan het verstoppen see good do good be good bleeeehhhhhhhhhh;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 waar koop je die kipschnitzels Toine:D Ga ze meteen halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Kwam even PB lezen en ff dag zeggen:) Hier alles ok! Heb mijn moeilijke momenten, maar zit deze uit en ga dan weer lekker verder... Nog steeds erg blij dat ik de knop om heb kunnen zetten. Het is goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Heeee eks!!!!!!! Wat ga je goed he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 ik krijg er niet bepaald trek van Toine:D maar wel wat leuks te vertellen: per overmorgen heb ik een nieuw app. ben er erg blij mee, en ben net met dochter wezen kijken, die als echte puber, heel voorzichtig haar goedkeuring kon laten blijken. En al meedacht over waar haar bureau kast en bed moest staan. Er moet dus heel hard gewerkt worden om de vergeelde muren te verven, passen en meten en kijken wat ik wel en wat niet meekan. Oh oh wat zou ik graag mijn sauna meenemen, maar ik weet niet of ik dat voor elkaar ga krijgen. Een nadeel is dat er geen buiten is, en een 2e dat de gordijnrails weggehaald zijn. En de rest valt mee. Als ik hier niet meer of minder inlog; ik heb geen uitglijders. terugval of iets anders negatief, maar zweet me rot in het organiseren, plannen en werken. Zo en nu mensen gaan mailen, want heb de sleutel nog niet. Virtuele 2e fam. ging even voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Jeeee gefeliciteerd Jane!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Wel leuk toch weer opnieuw inrichten,spulletjes kopen enz.. Alleen dat klussen is minder maar.....wordt beloond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Nou gekocht wordt er niet veel Ya meer spullen als geld:( Hoe gaat het met je pootje? en was het verhaal leuk? vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Jane, gefeliciteerd hoor, leuk een nieuwe stek om te wonen. Hoort ook een beetje bij een nieuw begin, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 sauna kan je toch altijd aanpassen jane? zolang je de sauna maar op een aparte groep (electriciteit) kan aansluiten. komt goed toch.. zou er ook niet zonder kunnen hoor ga douchelen, kan alleen mijn speeltje niet vinden hi :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Jane, gefeliciteerd! Oh, een EIGEN sauna, ik wist niet dat je die had, dacht dat je altijd naar een sauna in de buurt ging. Jeeeee, geweldig, wil er ook één! En ja , dat klussen, hoort erbij he, maar dan wel meteen naar je eigen smaak. Goed begin van het jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Zo, kwam nog even lezen...Yajala, jij ook alles ok? Still going strong? Hoop het! Jane, gefeliciteerd met je nieuwe huis! Succes met alle rompslomp, maar het levert uiteindelijk als het goed is een fijn thuis op! Alle anderen die ik nog ken: take care! Ik kom over een tijdje weer n's langs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 jane....nodig heel adb uit om je te helpen is het zo gebeurd zijn er zat hier die der eigen vervelen wel fijn voor je hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Bolletje, wat vervelend voor je dat je nu donderdag weer terug moet naar de tandarts. Je had je er zeker helemaal op ingesteld?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Wijffie:present: had je bijna gemist! Bedankt! En nu echt weg, heb een zieke dochter thuis: snotverkouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ik heb een infraroodsauna 1.50 - 1.50m en het is de beste investering die ik ooit deed in mezelf. Gekocht van het geld dat mijn vader me naliet. Elke keer als ik daarin ga, gaat er even een gedacht naar boven; dat ik zonder zo hard als hem te werken, zeker zo hard kan zweten:D En een speciale groep hoeft niet Toine, gewoon stekker derin en klaar. Maar of ik m meekrijg is afwachten, hij is nu 11 jaar oud, dus wel afgeschreven denk ik, en het huis wordt er niet echt veel minder door waard als ik m meeneem. Maar hij staat nu wel in de beschrijving van wat er achterblijft. Ik had niet gedacht er ooit ruimte voor te krijgen elders. ja Tina, voelt goed hoor, heerlijk zelfs. undt jetzt actie harde actie fijne dag en ga allen nat als je gaat zweten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hoi allemaal, Ben op mijn werk even ingelogd. Het was erg heftig gisteren. Hoop dat Kitrit vandaag terugkomt. Ze heeft dit forum niet voor niets opgezocht. Jane, van harte met je nieuwe app. Hartstikke leuk voor je. Madelief, fijn dat je hulp hebt gezocht en dat ook krijgt! Bolletje, wat vervelend nou. Zit je ergens tegenaan te hikken wat toch moet gebeuren en dan gaat het niet door! Bah. Albertina had dat onlangs ook met haar wortelkanaalbehandeling. Maar ja, nu nog drie dagen big smile:-). DAGPACT Albert Lytse Aicha Chrissy Rosa Wijfie Nancy. Jeannet Net mijn voorgenomen wandeling gemaakt, het was minder koud buiten dan ik dacht. Het is hier in het westen wel van de mistige. Verder iedereen een fijne dag gewenst en sterkte voor wie het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Originally posted by: snoepjejane....nodig heel adb uit om je te helpenis het zo gebeurdzijn er zat hier die der eigen vervelenwel fijn voor je hoor:present:quote> Hahahaha, inkoppertje. Humor en Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Wat lees ik nu Jane een nieuw app.? Goh lieverd proficiat zeg wat leuk voor je. Heb je geen plaats om die sauna ergens neer te zetten dan? Zou zo zonde zijn, je hebt er zo'n plezier van. Goeie middag Jeannet. Blijf maar lekker binnen hoor als je het te koud vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 ooohhhhhhh hoe lekker zeg een eigen sauna!!!! ppffffff,jaloers Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden