will Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Komt er iemand naar jou thuis liefje ?? En wat moet ik me daarbij voorstellen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Suikertje, Zorg je wel dat je voldoende gezond eet en drinkt, anders voelje je alleen maar nóg beroerder! Je suikertante! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Madelief, ik hoop dat je de juiste hulp geboden krijgt. Zoals je al schrijft aan het forum heb je niet genoeg. Doe wat je goed dunkt en het is al fijn dat er iemand thuis komt, dat gebeurt namelijk niet snel. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Via GGZ is dit gebeurt. Ben er blij om. Het kan zo niet meer. Ik ben helemaal op...... Ja hier komen ze aan huis. Hij klonk als een fijn mens. Schatte ook mijn situatie goed in. Mijn relatie staat op knappen, dat kan er ook nog wel bij. Tot laters. Voor allen een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Wat fijn dat er iemand bij je thuis komt Madelief. Je kunt er waarschijnlijk niet veel over zeggen, maar is de hulp in de vorm van een gesprek, praktische richtlijnen? Ik hoop in ieder geval dat je er wat aan hebt. Als je het op kunt brengen, mail dan af en toe op het forum, zodat we weten hoe het met je gaat. Sterkte, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Mensen, ik heb ook al een tijdje niets van Beertje gehoord. Ik hoop dat ze niet ziek is geworden, want ze had het zo vreselijk druk. BEERTJE, waar ben je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ik ga weer eens wat nuttigs doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Nou Bol ik had ook al eens een draadje gemaakt voor boekenlezers maar dat is in vergetelheid geraakt ben ik bang. Leuk dat er weer een nieuwe is:) Madelief, ik ben blij voor je dat er nu eindelijk hulp komt. Suikertje, toch lekker dat je er even uit bent geweest en dat ook voor jouw de weer gauw mag gaan schijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Pff 3 dagen niet gedronken en mijn kont tegen de krib gegooid. De * van de afgelopen 3/4 dagen werd me teveel..weer zwaar geïrriteerd aan het werk gegaan, fiets was weer stuk dus moest naar de fietsenmaker..bedacht toen wel ff iets lekkers bij de lidl te kunnen halen, en al voor ik binnen was besloten dat ik bier ging halen.. Stomme is dat ik eindelijk een beetje ontspannen ben en kan nadenken. Soms jammer dat dit een openbaar forum is... Mijn grootste spanning naast het verwerken van het einde van mijn relatie is dat ik me bedreigd voel door "iemand uit het verleden".. Het is gewoon allemaal teveel op het moment.. Met mijn vriend achter me voelde ik me veilig.. Ik weet het even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Teveel, ben er al iets meer thuis in...daarvoor deed mijn ex dat.... Lion idd, maar ga toch ff proberen illegaal wat te installeren via mede Mac gebruikers, wordt vervolgd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Change, Ik lees je maar zou niet weten hoe te helpen. Best geheimzinnig "Iemand uit het verleden" Je kunt dat bier nog altijd laten staan denk ik, of weg gooien als je jezelf niet vertrouwt. De dreiging wordt niet minder als je dronken bent, hooguit wordt je een makkelijker prooi. Sterkte Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 he Change kop op he!! En wijfie en Madelief en iedereen die het nodig heeft. Was vandaag bij ha, en ze zag mijn struikelblok heel goed, altijd willen zorgen voor anderen en mezelf wegcijferen... he, wie komt dat bekend voor, dus.... volgende week weer terug en ze vroeg of ik een psyg nodig had... ff over nadenken, ik heb al zoveel gehad en lijd ze toch om de tuin die mezelf betreft. Hoe slim kan je zijn he. Bedoel het niet ironisch, maar je echt blootgeven vraagt wel wat van de mens, vrouw, man.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 ff koffie zetten.. zit al helemaal te bedenken dat ik ern nu net zo goed nog 4 blikken bier bij kan halen...eenmaal begonnen... >>ahh..Bliep... koffie..douchen..eten of zo..en niet gelijk weer Bam voor lekker lam gaan.. Helllllllll el u jah..of zo..soms werkt vloeken bij mij wel..maar dat doe ik maar intern Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Change, vloeken mag niet van de moderater en zelfs 1 foute letter... word je al op je vingers getikt, dus maar niet doen... en ook dat bier niet halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 JJ, Behalve dat Cloud heb ik de gigantische voordelen van dit, volgens Apple, meest fantastische besturingssysteem ooit, nog niet ontdekt. En ook dat Cloud..., leuk, maar ik val niet van mijn stoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 zit al aan de koffie... heb al 2 blikken op..de traditie is om aan te vullen wanneer ik meer wil..en al helemaal geen koffie zetten. Misschien toch even goed dat ik het hier gemeld heb..en koffie drink, stond op het punt me compleet over te geven. Nou de rest van de avond uitzitten en wellicht - hopelijk, trekt het weer weg Thanx JJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ha Change, ik ken je verder nog niet maar hardstikke goed dat je het bij die 2 hebt kunnen houden. Heb je nu nog meer in huis? Mij helpt het altijd om niets in huis te hebben, de verleiding is dan wel erg groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 nee. heb niks meer in huis. Moet eigenlijk nog wc papier halen want heb alleen nog een paar zakdoekjes..Maar stel dat toch maar uit naar morgen. Ben nu maar zo wijs om wat te gaan eten. Bier in huis sneuvelt bij mij altijd... betekend verder niks hoor...ahum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Change als de donder ff wat eten. zorg dat je maag vol zit dat gaat de trek meestal gauw over. Kom op joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 ff koppie erbij Change en dan morgen gezond weer op! hele opgva maar het is zo, meld me af nu droog en ga op pad. Naar hetgeen me helpt, en sta ik online geen zin om aan en uit te loggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Originally posted by: AichaNou Bol ik had ook al eens een draadje gemaakt voor boekenlezers maar dat is in vergetelheid geraakt ben ik bang. Leuk dat er weer een nieuwe is:)q]O Aicha dat is heel onbeschoft zeg. Wil je dat ik het weg haal? Even dat andere draadje op gaan zoeken? Waar had je het bij staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ja natuurlijk Wijfie dat is waar ook zeg, je zoon. Nou dan vind ik het toch heel knap meis dat je nu voor jezelf kiest. Maakt niet uit als je over je privé schrijft, als je maar dingen kwijt raakt en daardoor niet gaat drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 wijfie, prive schijven is niet erg, maar zit zelf nu in een dib en weet niet zo goed hoe te reageren. morgen weer vers van de pers, nu ff dovn and out Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 wijfie, ik wil maar kan je ff niet helpen. Denk aan je maar zelf voel ik me * nu, lukt ff niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 J.J. heb je het vandaag wel helemaal droog kunnen houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden