Spring naar bijdragen

1 februari

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 291
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Anna
Hoi,

Ik val er maar weer even tussen.
Sorry Kohtje!quote>

:)Lief, mal mens.. wat nou sorry?? Ik ben zelf een ei met computers (zei ik al in m'n voorstelbericht van 5,5 jaar geleden en is nog geen steek veranderd) dus wie weet wat dat apparaat van mij allemaal rondslingert zonder dat ik het weet. Ik weet dat er soms rare dingen gebeuren, maar hoe dat komt????
:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Kohtje, zo ken ik je weer! :heart:

Volgens mij slingerde jouw apparaat weinig rond,

maar je hebt kans dat hij dat nu zomaar wel gaat doen,

dankzij dat mailtje van mij dat niet van mij kwam.

Snap je?

Hoe dat komt? Ik ben tamelijk computer analfabeet,

maar ik weet wel dat hackers soms binnendringen op je computer

(dat kan bijvoorbeeld via een ongewenste mail),

en zich dan verspreiden door zo'n zelfde mailtje naar al je contactpersonen te sturen,

via jouw mailbox dus.

Meestal gaat het gewoon om het verspreiden van spam,

maar soms kunnen ze ook je computer flink verzieken.

Laten we dat niet hopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, hmmmm, ik word af en toe wel moe van het solliciteren. Heb ik net weer een sollicitatiebrief weggedaan, krijg ik vrijwel direct bericht dat de gesprekken al gaande zijn... Wat ik ook vaak hoor is dat de functie al vervuld is, terwijl de vacature zonder sluitingsdatum nog op internet staat. Of projecten die toch maar niet doorgaan, of werkgevers die (terwijl ik een goed gesprek bij een uitzendburo heb gehad en voorgedragen ga worden) toch zelf iemand buiten het uitzendburo om hebben gevonden.

Ben toch best een tijdje bezig met een brief opstellen, af en toe demotiverend. Misschien moet ik consequent gaan bellen of het zin heeft om te schrijven. Weet je, ik wil zo graag weer aan het werk, dan is het echt wel eens even doorbijten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is mooi gezegd Jopie, ondertussen ervaar ik bijna geen vrije tijd meer, alle dagen staan in het teken van solliciteren. Als ik er niet mee bezig ben, ben ik er wel over aan het denken. En voel ik de druk voelt steeds hoger worden. Ik neem dit advies echt ter harte en denk dat ik het zo aan moet pakken. Want ondertussen ben ik ook nog maar 6 dagen gestopt met drinken en voel me ook gewoon nog moe. Dank je Jopie:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie,

om dat te kunnen en durven

beslissen heeft ook tijd gekost.

Nu langzaam aan weer iets totaal

anders opbouwen.

Leuk, maar ook weer een leerproces,

kom zomaar weer oude valkuilen

tegen.

:)

Oh, dat is inderdaad heel spannend,

nog 2 maanden te gaan en geen

zekerheid.

Ik vind het ontzettend knap dat je

het ook kan laten.

Ook al zal dat moeite kosten.

Wat betreft de woonruimte,

ik zal mijn ogen en oren open houden,

je weet nooit.

En weet je, ik ervaar ook dat

het soms zo is van,

"komt tijd komt raad".

Ook daar ben ik niet altijd even

goed in maar het lukt steeds

beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer thuis.

Oeh, Jopie, stoofvlees... Voor een heerlijke hachee? Goulash? Anders, nl...? 'k wens je smaak'lijk, in elk g'val. :)

'k heb, daar-en-tegen, totaal geen lust tot koken nu. 'k heb nog een bonenschotel in de vriezer liggen, maar dat is alweer van zeven weken g'leden. Zou dat nog kunnen? 't is een vier sterren vriezer. Als 'k daar nog een potje bietjes bij doe, heb 'k voor vandaag iig reed'lijk g'geten. Durf 'k 't aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gosie, als ik zo lees.

Alle problemen waar hier mee geworsteld wordt.

De giga moeilijkheden om de drank onder controle te krijgen en te houden, detox, opnames, depressies, medicijnen waarvan ik de naam amper durf uitspreken.

Geldzorgen, zorgen om kinderen en naasten, onzekere toekomst enz.

En ik daar mijn probleempje tegenover zet, ik hoef alleen de eerste niet nemen.

Dan overvalt me een gevoel van geweldige bewondering voor al die mensen hier op dit forum die het toch maar doen, die de kracht kunnen opbrengen en dan ook nog anderen kunnen steunen.

Tja, dat wou ik even kwijt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Heb je lekker gewerkt?

Josje,

Geen idee van die geboortedatum. Op 1 januari zagen we dat allerlei mensen zgn. jarig waren, omdat ze hun geboortedatum niet ingevuld hadden. Geen probleem om hem in te vullen toch? Dan krijg je ook een heleboel slingers op je echte verjaardag!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo maar is effe koken.. maar eerst effe na de winkel.. want bami maken zonder bami.. is ook niet wat :P

dus nog maar keer na de winkel..

en zowiezo 2 rijen waar ik niet door ga lopen.. aangezien et me eerste dag word zonder drank...

tot straks!

en voor de mensen die aan het eten zijn of nog moeten beginnen;

Smakelijk eten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...