Aicha Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Iedereen bedankt voor de Felicitaties!!!! Ha die fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 zag op internet dat het ook hielp bij raynaud fenomeen, wat ik dus heb. verder zou het helpen bij angstig gevoel. slik ook veel rustgevende medicatie en daar zou ik dan mee willen stoppen. in ieder geval fijn te horen dat het bij jouw goed werkt. had je last van bijwerkingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 http://www.apotheek.nl/Medisch...aspx?mId=10704&rId=168 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 nee, ik had geen enkele last van bijwerkingen, maar ik slikte bv ook xanax voor mijn angsten, en daar ben ik helemaal meegestopt, ook was drinken voor mij een soort van ''zelfmedicatie'' maar ik merk wel dat als ik niet drink, het Leven makkelijker te behappen is, das juist het dubbele van alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 •Een HSP is gevoeliger voor stimulerende middelen zoals bv drugs, cafeïne, alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 klopt.. gaat er mij om, dat het leven geen lijden is en naar die troep grijp ( alcohol enz). wat dat betreft maak ik het mij zelf ook vaak zo lastig. in verleden keer xanax en efexor geslikt, daar ging ik echt kleine kaboutertjes van zien of was dat de bedoeling hi wat je zegt zaadjes van geluk moet je zelf zaaien, maar dan moet je die zaadjes wel hebben! daar gaan we nu wat aan doen he. och och wat een wereld en wat een leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 ja Toine, maar onthoudt; 3/4 weken geduld, pas dan ga je merken of het wat voor je doet, bij mij is lang geexperimenteert voor ik de juiste medicatie had, dat was een hele nare periode, was zo blij dat dit middel uiteindelijk bij mij hielp, hoop troep geslikt, veel gezopen, hopen op een beter Leven nu... Sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 bedankt he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 mooi borretje:heart: vind dat jou zoon gewoon naar jullie terug moet en vooral bij zijn moeder..want die verdient inderdaad een tweede kans:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Hoi Borretje Wat een krachtig, sterk verhaal van je. Het komt op me over alsof je jezelf goed in de kijker hebt genomen. Je hebt je triggers gezien, zeg je. Wat een harde lessen hebben we toch te leren, he? Maar idd, je doet dit ook voor je zoon, goed van je! Ik hoop toch zo dat alles goed voor jullie uitpakt, 5 weken wachten is nog wel lang! Ik wens je alle kracht, sterkte en wijsheid toe! Liefs, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Suikertje weer online Heb net een uur voor je zitten duimen!! Hoe is het gegaan!! Liefs, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Lieve Bor, voor jou log ik even in als reactie op jouw hele update is het enige wat ik kan zeggen jij gaat er helemaal komen!!!! als ik zie wat jij gepresteerd hebt zeker in afgelopen periode klasse meid!! meer heb ik je niet te zeggen, you know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Bor, ik ben gewoon sprakeloos..... wat ontzettend mooi geschreven,wat ontzettend moedig!!!! En dit geeft mij ook weer hoop,dank daarvoor RESPECT! Liefs Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Aicha, gefeliciflapsteert en sterkte voor wie het nodig hebben! Sha gaat weer verder met gordijnen inkorten fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Borrr, Go Meiz, Go Mama, Go Be strong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 En nog even snel....als moeder zijnde ben ik trots om een moeder hier te hebben leren kennen die knokt voor haar kind! nu ik dit schrijf staat het net alsof andere moeders niet knokken maar ik bedoel de manier waarop Borrie bezig is dus hoop niemand nu voor het hoofd te stoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Hoi Borretje, 50 dagen is een top resultaat. Ik begrijp dat je doet wat je kan en dat is voldoende. Alle opties bekijken en berusten in een tegenslag, zo die er mocht komen. Als je kind weer thuis is zou helemaal mooi zijn. Borretje, blijf dit pad vervolgen en doe geen domme dingen! Drank is geen optie, dan ben je in no time terug bij af. Dat willen we niet Borretje. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Borretje,ik ben zo blij voor je dat je in ieder geval dit deel achter de rug hebt. Nu de uitslag nog. Maar ik zal voor een goed einde duimen want je verdient het. RESPECT. Liefs Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Foutje, sorry!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemiddag allemaal, Tjee Borretje....wat een verhaal. Respect zoals je naar jezelf durft te kijken en ook voor de keuze die je hebt gemaakt en je strijd. Verder benieuwd hoe het Suikertje is vergaan vandaag. Top dat EmmaRoos mee is gegaan zeg, dat zal een hele steun zijn. Hier zijn gangetje, droog maar moeite om de dagen een beetje door te komen. Somberheid ligt op de loer. Tot later, Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Originally posted by: borretjeWat de beslissing van justitie over een 4 a 5 weken ook mag zijn,mij krijgen ze er niet (meer) onder.Als ik weer moet, ga ik weer.Net zo lang totdat mijn zoon krijgt wat hij verdient.quote> Borretje, mooi. En 50 dagen droog maakt je een kanjer. Maar aanvaard je ook dat je niet kan drinken als de beslissing anders uitvalt dan jij hoopt, als blijkt dat je zoon misschien iets anders verdient dan wat jij vind dat hij verdient? Ik bedoel niet dat ik je niet een gunstige uitspraak gun, maar ik bedoel of je jezelf een leven gunt na een ongunstige uitspraak, m.a.w. vind je jezelf waardevol genoeg om ongeacht de beslissing een nuchter leven te leiden? Kun je jezelf zien als één persoonlijkheid en je zoon ook als een eigen persoonlijkheid die, los van de moeder-kind band nooit een reden kan/mag zijn voor andermans teloorgang?Nuchter blijven, hoe ver je ook van je kind verwijderd bent, lijkt mij een enorme bijdrage aan het welzijn van je kind, ongeacht de omstandigheden.Borrie, sterkte, kalmte en wijsheid gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Voutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Fijn te lezen dat velen hetzelfde voelen bij jouw posting als ik, Borretje! Jij bent volgens mij een katapult, heeel ver naar achteren en dan schieten met volle vaart op een mooie toekomst! Ik denk ...... in de Roos Hartedief van me .............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Mooi gezegd Jan, van die katapult, heel mooi. Borretje, wat een kei van een verhaal zeg!! Ben weer terug en ga straks nog even naar de Bieb en naar de markt. Verder wat ditjes en datjes doen. Eerst hier nog wat hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Aicha Borretje heel fijn dat ik dit bericht lees van je. Ik hoop echt dat je dat kunt blijven vast houden, je klinkt erg krachtig. Drakie heb de (bloempjes) ontvangen kerel. Ik ben er heeeeeel erg blij mee en ze waren nog goed. Nu alleen nog maar genieten van de heerlijke yoghurt, en het gezond blijven. Janneman Em:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden