Spring naar bijdragen

Maandag 12 maart 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lytse, hij is eindelijk eens langs de drogist gegaan voor een hoestdrankje, wil meestal niks nemen.

Het lichaam moet het eerst zelf doen, vindt hij.

Mooi, die natuur dan he, kan ik ook zo van genieten. Fijn dat je weer gelopen hebt, en die conditie komt wel weer hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te horen Jopie. heb je een terras daar of zo?

Lytse, mijn arm hersteld zich. maar langzaam. Het was bijna over maar carpaal tunnel syndroom gaat niet zo snel over. zeker niet na zwaar werk weken lang.

Leuk dat je ook zo van de natuur geniet. Ik herken het. Heb soms herten die ik zie, buizerds idd ook en hazen alhoewel die nu er nog niet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie,

Ik snap dat het een uitkomst voor je is nu en dat je het ook beziet als een groot avontuur, maar ik krijg het er Spaans benauwd van, als ik het alleen maar lees. Jij "reist "wel steeds lichter hè. Toen ik verhuisde had ik van 25 jaar troep en omdat ik ziek was kon ik niet tevoren dingen uitzoeken. Lag op een stretcher erbij en keek ernaar. Wat een stress.

Verstandig dat je er nog een nachtje over slaapt en dan horen we het definitief.

Ik ga in bad e.d. mensen. Tot later en ik hoop dat jullie allemaal een goede dag zullen hebben.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal!

Ik schrijf me ook in voor het dagpact!

Lytse

Madelief

Albert

Lien

Mariam

Rosa

Tine

Ik ben helemaal klaar met mezelf verdoven!

Het lost totaal niets op.

Zoals Jane schreef op een ander draadje....Je betaalt de prijs dubbel!

Mijn motivatie is zo groot!!

Dag,

liefs Tine:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lytse, het gaat beter dan een paar dagen geleden... Ik heb besloten om mijn stage stop te zetten, wat misschien niet positief klinkt, maar me vanuit het niets in 5 fulltime dagen gooien... ik vrees dat dat een beetje zelfoverschatting was. Het ging in feite van kwaad naar erger met me de laatste weken, en ik voel me nu opgelucht.

@Bolletje, een vriend had ook het vermoeden dat de hond míj probeerde te beschermen, zelf ken ik niks van hondenpsychologie moet ik toegeven. Het lief is gelukkig op tijd geïntroduceerd en ontsnapt aldus aan de goede bedoelingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wijfie

je kan hun toch gewoon blokkeren..

vrijdag bericht gehad dat ik een een afspraak kan maken bij de psycholoog...eigen bijdrage 20 euro

sorry maar die kan ik niet missen op dit moment..dus gaat niet door

en dan zeggen sommige maar toen je dronk was je meer kwijt..ja klop..maar toen was ik wel getrouwd en was er ook iets meer geld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepie wat jammer dat je zoveel eigen bijdrage moet betalen. In het verre verleden heb ik ooit gehoord dat er online psychologen zijn die je gratis advies geven maar ik weet niet of dat nu nog is.

Wijfie, gisteren zei (geloof ik Vonneke) dat je toch altijd de schuld bij een ander legt. Ik zie dat nu ook weer een beetje gebeuren.

Dat betekent ook dat je het idee hebt er zelf niets aan te kunnen doen. Maar zolang jij je toch slachtoffer van het geheel voelt, blijf je het gevoel van machteloosheid houden. Ik ben zielig en een ander doet dit mij aan.

Ben je nu al naar een maatsch. werker geweest? Die kunnen je misschien helpen. Maar je moet wel iets gaan doen en dat kun je. Je bent geen slachtoffer maar dan moet je het heft wel zelf in handen nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Heb al weer spijt dat ik hier alles deel, lekker helpend om iemand naar een gekkenhuis te sturen. "

Excuseer wijfie, een psychiatrisch ziekenhuis heet dat, en ik heb er al gezeten ja. Ik dacht dat de benamingen "gekkenhuis", "zothuis" en dergelijke tot het verleden behoorden, en zeker op een forum als dit, dacht ik ze niet aan te treffen.

Ik ben wellicht eerder teleurgesteld dan geshockeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

In de loop der tijd heb ik ervaren

dat ik in elke situatie of gebeurtenis

een eigen aandeel heb.

Soms is dat pijnlijk om onder ogen te zien,

maar wel noodzakelijk.

De schuld bij een ander leggen is wel

erg makkelijk en niet helpend.

Een vriendschap die voorbij gaat,

een huwelijk dat geen stand houdt.

Er zijn altijd twee mensen die de

verantwoording hebben.

Ik probeer dan te veranderen wat

in mijn vermogen ligt, het overige

is dan aan de ander.

Als je elkaar weer vindt of in het andere

geval de relatie niet meer te herstellen is,

ik heb mijn best gedaan.

Niet alles bij de ander gezocht maar

ook echt goed gekeken naar wat ik

anders had kunnen doen.

Soms is dat heel veel en ook komt het voor

dat ik er niets aan kan veranderen.

In mijn ogen bestaat er niet zoiets als

een schuldige.

Ook ik heb mijn gebreken.

Daarom vind ik het ook lastig om iemand

te veroordelen om het één of ander.

Een advies aan iemand geven vind ik ook

lastig, zeker als ik nooit zo'n situatie

heb meegemaakt.

Ik kan dan niet delen uit mijn eigen ervaring en

wordt het al snel een oordeel.

En dat vind ik hier soms erg pijnlijk

om te lezen, een advies dat eigenlijk

een oordeel is.

Ik vind het triest en niet helpend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

het begint weer discussietijd te worden hier geloof ik.

Ik wil ten eerste even melden dat ik trots op mezelf ben dat ik nu 1 maand niet gedronken heb!! Heel aso; mezelf een schouderklopje geven.

Ik denk dat op dit forum vaak problemen ontstaan omdat mensen iets delen en daar een bepaalde reactie op wensen, en een ander geeft niet altijd die reactie die men hoopt.

Men wil begrip maar krijgt tips, voelt zich aangevallen en onbegrepen, men krijgt een reactie en die klopt niet met wat degene verwacht..er is verontwaardiging...

Het risico van een forum.. en het echte leven soms ook..

Nou, ik ga mijn was eens opvouwen

Change

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...