Spring naar bijdragen

Maandag 12 maart 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

Albertina,

ik hoop niet dat ik de indruk gaf dat ik te koop wil lopen met mijn opname.

Het woord "gekkenhuis" maakt me gewoon boos, hoewel het inderdaad alleen maar iets zegt over degene die het in de mond neemt.

Mooie mensen heb ik ook ontmoet; een bijna totale afwezigheid van vooroordelen zelfs.

Jammer genoeg heb ik ook daar moeten meemaken dat het niet steeds goed afloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, nu dan echt klaar. Twee klusjes opgeschoven want het was teveel voor vandaag.

Maar dat is alleen maar een telefoontje en de belastingpapieren doen. Dat laatste doe ik morgenavond. Overdag moet ik werken.

Nu heb ik een voldaan gevoel, het huis schoon en heel veel weg kunnen vinken.

Ik ben ook opgenomen geweest, meerdere keren en heb er tot op de dag van vandaag nog profijt van.

Zelfs mooie dingen meegemaakt waar ik nu nog wel om moet lachen.

Gekkenhuis? Ach maak je niet druk, er lopen meer gekken buiten de instelling als erin en eigenlijk is dit ook een verkeerde opmerking want heb inderdaad de moed maar eens om jezelf bloot te geven en er aan te willen werken. Ik zou het meerdere mensen willen aanraden om eens een tijdje hard aan hunzelf te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Jen!

Sorry, voel je je genegeerd?? Was niet mijn bedoeling. Soms zitten mensen

hier te zappen van het ene draadje naar het andere, ik ook, en duurt het soms even voordat je antwoord krijgt.

Of er zoiets als een forumetiquette hier bestaat weet ik niet, het zou toch allemaal

heel ongedwongen moeten zijn hier, toch?? Voel met je mee, hoor!

Ennuhhh, Emmaroos!:heart: Idd, niks mis mee!

Leuk je te lezen hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ik eens wat vertellen? Ik ben drie en een half jaar opgenomen geweest in een (gekkenhuis) en heb het daar m.u.v. een periode, heel erg naar m'n zin gehad, maar ja ik zal wel erg gek geweest zijn.:P

Er liepen daar veel (gelukkige) mensen rond hoor, maar die waren natuurlijk ook allemaal gek, net als ik.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bah...

rot dag vandaag.

m'n tante-zegger is van de trap gevallen..van helemaal boven af.

8 hechtingen in het stukje tussen haar lip en neus..verders bont en blauw.

15 weken zwanger... pffff...gelukkig gaat het goed met de beeb.

sorry als ik ergens doorheen dender

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal zit zo'n hummie toch goed beschermd hoor. Vaak gehoord dat vrouwen die in verwachting waren, best wel een flink auto ongeluk kregen, en zelf in de kreukels lagen, toch een gezond kindje kregen. Maar ik kan me best voorstellen dat je daar van geschrokken bent. :sun: zo, even een stevige knuffel voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Meestal zit zo'n hummie toch goed beschermd hoor. Vaak gehoord dat vrouwen die in verwachting waren, best wel een flink auto ongeluk kregen, en zelf in de kreukels lagen, toch een gezond kindje kregen. Maar ik kan me best voorstellen dat je daar van geschrokken bent. :sun: zo, even een stevige knuffel voor je.quote>



dank je wel... ( de rest ook)
ik kreeg een verzakking dat ik het hoorde..pffff
gelukkig is alles verders goed..en vind zij zichzelf nu "Scarface" ( moest ik stiekem wel om lachen.)
ze mag vanavond na het eten naar huis.

( Bol...ze is een "hele"flinke meid, denk dat dat idd wel geholpen heeft)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie, ook een dikke knuffel van mij, ennuhhhh, nog gefeliciteerd met

je verjaardag, ben wel te laat, ik weet het, maar toch van harte!!!:heart::present::musicnote:

Emmaroos! :present: ik miste jou/jullie allen ook! Ik heb met Tactive contact gehad en nu is alles weer goed, hoop ik. Ben nog wel wat voorzichtig. Met dit forum bedoel ik.

Ach nou ja, ik moet ook geen spoken gaan zien natuurlijk.Over en uit, wil ik het niet meer over hebben. ;) Leuk te lezen dat je weer werkt ! En hoe dat jou bevalt daar in mijn Groningse heimat!!!

Spike: wat kom jij toch sterk op mij over!!!

Ennuhh, bitchy kom je echt niet over , hoor Emmaroos!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar spike, ondanks alles, huilen mag hier nog steeds hoor,

hou je niet in, alleen hoef je het niet te doen:present:

Maarruh, goed dat je inziet en dat je erkent dat je sterk bent

geworden of misschien altijd al was???

En ik denk inderdaad dat we met de jaren milder worden...

meer hebben nagedacht en gevoeld en hebben beleefd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nans en Lenie, ik zou er even op terugkomen.

Af en toe zeggen mensen iets hier op het forum, waar ik van schrik of boos om wordt.

Ook is er veel herkenning in gedrag soms en dan reageer ik wel eens te fel.

Gisteren nog op het Baclofendraadje naar Will toe.

Als ik dan de latere reacties lees dan denk ik, ja, zo kun je het ook zeggen, veel liever, wat ben ik toch een bitch.

Dat bedoelde ik en ik haal mezelf niet naar beneden maar dit is gewoon een naar trekje van mij.

In real life is dat net zo hoor, kan soms heel fel reageren op dingen, vooral als het met emoties te maken heeft.

Maar ja, ik leer wel maar zal nooit een dikke lieverd worden.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Spike je hebt inderdaad wel eens engelengeduld nodig.

Maar het is soms heel moeilijk om goed te reageren hoor, sommige mensen zijn echt onbeschoft, dreigen je, zijn agressief en beledigend ook.

Maar meestal zijn de mensen dankbaar en blij met de zorg die wij ze geven.

Ik blijf het zo'n mooi vak vinden, prachtig gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...