fleurtje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Originally posted by: jopieje druk maken is nooit goed, fleurweer eens ergens anders heenfriemelen of zoquote> friemelenfrommelenfrummelenfreggelenieeeeeeeeeeeuwwwWas ik maar lesbisch, dan zou ik met jou trouwen. Zei ik in een vlaag van liefde. I know...hormonen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Originally posted by: borretjeDagpact, Rosa Lien Bor MadeliefMarijemariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: fleurtjeBovendien snap ik het onderschrift niet eens dus waarom er over vallen?quote> he lekker dingdat JIJ het niet snaptzegt toch niets over of een ANDER en niet over kan of mag vallenkomop, ik had je slimmer ingeschatneem eerst maar even een cola of zonu ecth weg voordat ik me nog druk ga makenquote> Jopie, je hoeft me niet in te schatten. Bovendien word ik niet graag op deze manier aangesproken.Bite me bitch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Hoi allemaal ik weet niet hoe ik tekst onderaan de dagpact zet, maar goed. vanmorgen weer lekker fris opgestaan na alcoholvrije avond. ik reageer 's avonds liever niet, want dan krijg ik trek. probeer de volgende ochtend wel altijd te reagere. nu mail lezen en weer naar het werk, de nodige vergaderingen, zit er dan lekker fris bij!\mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Originally posted by: fleurtjeWas ik maar lesbisch, dan zou ik met jou trouwen. Zei ik in een vlaag van liefde. I know...hormonen!!quote> Hoef je niet lesbisch voor te zijn hoor, je kan toch wel trouwen. Ik ken Jop. Ze is kei gaaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Dagpact, Rosa Lien Bor Madelief Marije mariam Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 en een hele goeie morgen frummers:rose: even bijlezen en hopen dat ik net als gister mijn middagboterham in het zonnetje op kan eten, sjong wat was dat lekker! ja het brood ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Anders moet je nog maar ff wachten met in de zon zitten eten Jane. Hoorde vandaag dat het van de week 19 gr. wordt, is dat fijn of is dat fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Mariam, via profiel; zo kun je er een mooi onderschrift bijzetten' het stimuleert wel vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wakx Geplaatst 13 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Excuses aan diegenen die mijn opening niet begrepen. Het idee was om zij die midden in de nacht strijdend met de drank en die nog meelezen toch ook te omarmen. Het was dus warm bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Goed dat je er nog ff op terug gekomen bent Wakx. Soms kunnen we niet in een x duidelijk maken, wat we precies bedoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 wijfie heb je de maatschappelijkwerker al gebeld? niet uitstellen wat je vandaag kunt doen. de wil is er wel ergens, nu nog handelen succes meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 middag Pieps.. zo, net terug van een lange wandeling. nu eventjes pc tijd en dan straks naar de kappersschool. ik ben model voor mijn buurmeisje.. ik krijg een permanentje.hihihi @Wijffie... succes meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Goede avond, ja Fleur ik ook Ieeeeeeeeuw telkens ik frumsel etc lees! Wacx, wat bedoel je eigenlijk te zeggen met dat onerschrift? Bedoel je dat alcohol voor jou iets zo ergs als Goebels is? Dat je ook goebels en Wilders als hetzelfde soort persoon ziet? Of hoe bedoel je dat dan? Ik merk dat hier minder gedronken wordt dan vijftien jaar geleden maar dat er toch nog meer "lacherig" over gedaan wordt dan "bij ons". Lacherig in de zin van al lachend met het zoveelste bier in de hand zeggen zo van haha, ja\ja, ik ben een echte alci... Ook dat er nog veel reclame wordt gemaakt voor "coole" alc drankjes. Of voor "lieve" , "roze" meisjes drankjes. Sterkte voor al die het nodig hebben en voor de rest ook, zomaar dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Goeiemiddag allemaal! Dagpact, Rosa Lien Bor Madelief Marije mariam Lytse Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Hoi allemaal! Vanmorgen een berichtje geschreven maar zie dat ik het niet geplaatst heb! Ik schrijf me weer in voor het dagpact!! Het fundamentje is gelegd....nu doorbreien!! Dag! Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Goeiemiddag Tine! Ik heb je erbij gezet hoor! Ennuhh, goed dat je weer aan het breien bent! Dagpact, Rosa Lien Bor Madelief Marije mariam Lytse Nancy Tine:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 goeiesmorgens allemaal, ik wilde toch ff laten weten hoe het gaat ....volgens mij al de 8e dag zonder alcohol en wat slaap ik wat af zeg ik denk dat ik het nodig heb hahaha t valt nu nog mee, ik ben nog steeds erg boos en telleur gesteld in mezelf dat ik het zover heb laten komen. dat gaat meestal zo en daarom heb ik er ook niet zoveel problemen mee om zo maar te stoppen ....maar ik probeer het vandaag weer niet te doen ,en ik hoop jullie ook niet! ps ik heb nog een voorraadje antabus staan ,iemand enig idee na hoeveel dagen nuchter je dingen weer kan slikken? grtz break Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Break, mildheid voor jezelf schept een positief beeld voor de toekomst. Je kunt het ook vandaag. Ik red het ook vandaag. Ik zit pas sinds gister op het forum maar merk dat ik continue achter de pc kruip, volgens mij heb ik dit mn de eerste week heel hard nodig. Misschien daarna nog wel harder. Met liefde naar jezelf kijken dat is de eerste stap naar mijn idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 je hebt gelijk roodborstje ,ik ben ook erg streng op mezelf ,en wat betreft die laatste zin ...dat moet ik ook leren hahaha maar thnx voor je berichtje !jij ook succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Break ik zou nog ff wachten met het slikken van Antabus. Ik geloof dat dat 48 uur is, maar ook dat is voor iedereen verschillend. Ik kon, als ik gedronken had, de volgende dag al slikken maar sommigen kunnen dat niet. Dus nog even alle moed verzamelen en er dan helemaal voor gaan. Zo Bol heeft haar toetsenbord uit elkaar gehad. Alle Jesu wat zag dat ding er vies uit. Maar nu typt het weer helemaal lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ArchieB Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Originally posted by: roodborstjeMet liefde naar jezelf kijken dat is de eerste stap naar mijn idee.quote> De eerste stap als alcoholist is aanvaarden dat je machteloos bent tov alcohol. Verslaving is een ziekte en daarmee valt ook de schuldvraag weg! Je bent geen slecht mens, je bent een verslaafd mens en dat is een erg groot verschil.Als je beseft dat je machteloos bent en er dus niet tegen kan vechten / er niets tegen kan doen is het makkelijker om van jezelf te houden, je bent dus niét verantwoordelijk voor je verslaving, maar je bent wél verantwoordelijk voor je herstel.Natuurlijk alleen voor vandaag, of desnoods voor een uur, dat is te overzien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 hey bol ook goeie middag ,ik zit al 8 dagen zonder drank ,dan is het toch wel oke dat ik een antabusje slik zonder er ziek van te worden? grtz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Ja hoor Break dan neem er maar vlug ééntje in. Weet je dat we ook een draadje hebben voor mensen die refu of antabus slikken? Misschien wil je jezelf er ook bij zetten. Mij stimuleert dat altijd heel erg goed. Maar kijk maar joh, misschien vind je het te vroeg. 8 dagen, das al heel knap. Je hebt een bos verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Welkom terug Roodb. En welkom Archie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden