Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 maart 2012

Wakx

Aanbevolen berichten

Originally posted by: jopie
je druk maken is nooit goed, fleur

:)

weer eens ergens anders heen
friemelen of zo
quote>

friemelen
frommelen
frummelen
freggelen

ieeeeeeeeeeeuwww

Was ik maar lesbisch, dan zou ik met jou trouwen. Zei ik in een vlaag van liefde.
I know...hormonen!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: jopie
Originally posted by: fleurtje
Bovendien snap ik het onderschrift niet eens dus waarom er over vallen?

quote>

he lekker ding
dat JIJ het niet snapt
zegt toch niets over of een ANDER en niet over kan of mag vallen

komop, ik had je slimmer ingeschat
neem eerst maar even een cola of zo
:)

nu ecth weg
voordat ik me nog druk ga maken
quote>

Jopie, je hoeft me niet in te schatten. Bovendien word ik niet graag op deze manier aangesproken.
Bite me bitch!
:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

ik weet niet hoe ik tekst onderaan de dagpact zet, maar goed. vanmorgen weer lekker fris opgestaan na alcoholvrije avond. ik reageer 's avonds liever niet, want dan krijg ik trek.

probeer de volgende ochtend wel altijd te reagere.

nu mail lezen en weer naar het werk, de nodige vergaderingen, zit er dan lekker fris bij!\mariam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond,

ja Fleur ik ook Ieeeeeeeeuw telkens ik frumsel etc lees!

Wacx, wat bedoel je eigenlijk te zeggen met dat onerschrift?

Bedoel je dat alcohol voor jou iets zo ergs als Goebels is? Dat je ook goebels en Wilders als hetzelfde soort persoon ziet?

Of hoe bedoel je dat dan?

Ik merk dat hier minder gedronken wordt dan vijftien jaar geleden maar dat er toch nog meer "lacherig" over gedaan wordt dan "bij ons".

Lacherig in de zin van al lachend met het zoveelste bier in de hand zeggen zo van haha, ja\ja, ik ben een echte alci...

Ook dat er nog veel reclame wordt gemaakt voor "coole" alc drankjes. Of voor "lieve" , "roze" meisjes drankjes.

Sterkte voor al die het nodig hebben en voor de rest ook, zomaar dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiesmorgens allemaal, ik wilde toch ff laten weten hoe het gaat ....volgens mij al de 8e dag zonder alcohol en wat slaap ik wat af zeg B)

ik denk dat ik het nodig heb hahaha t valt nu nog mee, ik ben nog steeds erg boos en telleur gesteld in mezelf dat ik het zover heb laten komen.

dat gaat meestal zo en daarom heb ik er ook niet zoveel problemen mee om zo maar te stoppen ....maar ik probeer het vandaag weer niet te doen ,en ik hoop jullie ook niet!

ps ik heb nog een voorraadje antabus staan ,iemand enig idee na hoeveel dagen nuchter je dingen weer kan slikken?

grtz break

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Break, mildheid voor jezelf schept een positief beeld voor de toekomst. Je kunt het ook vandaag. Ik red het ook vandaag.

Ik zit pas sinds gister op het forum maar merk dat ik continue achter de pc kruip, volgens mij heb ik dit mn de eerste week heel hard nodig. Misschien daarna nog wel harder.

Met liefde naar jezelf kijken dat is de eerste stap naar mijn idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Break ik zou nog ff wachten met het slikken van Antabus. Ik geloof dat dat 48 uur is, maar ook dat is voor iedereen verschillend. Ik kon, als ik gedronken had, de volgende dag al slikken maar sommigen kunnen dat niet. Dus nog even alle moed verzamelen en er dan helemaal voor gaan.;)

Zo Bol heeft haar toetsenbord uit elkaar gehad. Alle Jesu wat zag dat ding er vies uit. Maar nu typt het weer helemaal lekker.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: roodborstje

Met liefde naar jezelf kijken dat is de eerste stap naar mijn idee.quote>

De eerste stap als alcoholist is aanvaarden dat je machteloos bent tov alcohol. Verslaving is een ziekte en daarmee valt ook de schuldvraag weg! Je bent geen slecht mens, je bent een verslaafd mens en dat is een erg groot verschil.

Als je beseft dat je machteloos bent en er dus niet tegen kan vechten / er niets tegen kan doen is het makkelijker om van jezelf te houden, je bent dus niét verantwoordelijk voor je verslaving, maar je bent wél verantwoordelijk voor je herstel.

Natuurlijk alleen voor vandaag, of desnoods voor een uur, dat is te overzien...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Break dan neem er maar vlug ééntje in. Weet je dat we ook een draadje hebben voor mensen die refu of antabus slikken? Misschien wil je jezelf er ook bij zetten. Mij stimuleert dat altijd heel erg goed. Maar kijk maar joh, misschien vind je het te vroeg.

8 dagen, das al heel knap. Je hebt een bos :present: verdiend.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...