lady jane Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 goeie tip Han thnx:D maar nee dankje, ha ha Aak ik heb het nog nooit gevraagd, zou niet durven ook. Als iemand het aanbiedt zeg ik zelfs nee dankje het lukt wel. Het houdt me lenig zumme maar zeggen:o en als ik wat oversla zie ik dat toch niet; wat niet weet dat niet deert. Ben nogal een struisvogel van nature. Zag gister in de trein een leuke catroon; de conducteur vraagt de kaartjes en de passagiers waren dieren. Kalkoen en konijn geven mn braaf terwijl struisvogel met zijn kop onder de bank gaat zitten. Als je de plaatjes erbij zag, is ie wèl leuk hoor:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Welkom Simonis. Ik hoop dat je veel hebt aan het forum. Als we je niet horen gewoon wat harder schreeuwen hé? Made. doorzetten meis je bent nu zo goed bezig en je weet dat je gewoon niet meer kan drinken, houd je daar aan vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Oh nee, Jane gaat niet naar het strand, lees ik. Maakt niet uit, NAAR BUITEN! Welkom Simonis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Sorry, was de cursor kwijt... Zo krijgen we dit forum wel vol. Beginners.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Tuva, misschien leuk als je gisteren nog eens terugleest dan zie je hoe knap het is wat je gedaan hebt, ondanks die uitglijder. Ja ik zou het ff melden bij de weekpact, wel zo eerlijk en ook daarvan krijg je een boost. Iets vertellen maar je kwetsbaar en krachtig. Bij mij voelt het meestal als een bevrijding en ik kan weer verder met een schone start. Weg schaamte, hup trots. Is erg belangrijk voor mij om me weer trots te kunnen voelen na al die jaren. Simonis ook welkom, ik was al op die andere dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 ach Eline' ruimte durven innemen is ook een kracht hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Originally posted by: jane4Ik heb mn vrijw.maatje vandaag Hannahelke woensdag samen fietsen, meestal naarde Reewijkse Plassen. Hij praat niet, maar af en toe hoor ikhet woord bankie en dan is het tijd voor broodje of appel.Als het zulk weer is als nu, fietsen we vaak naar de Mac danzie ik zijn hoofd en ogen oplichten, zo leuk.En is een heel jaar tijd hebben we 2 of 3 keer miezer gehad, en één keer uitgesteld om storm. Dat is toch alsof er een engeltje meefietst he.quote> wat ontzettend leuk, als ik nog eens tijd overhou, lijkt dat me wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Lieve mensen, Ik wil even zeggen dat mijn moeder is overleden. Ze heeft tot op het eind moeten strijden. Ik vind het erg dat ze zo heeft moeten lijden, nu heerst ook de opluchting. Maar het voelt ook heel wezenloos, nu het zo ver is. Onwerkelijk. En verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 hmmm heb in mijn agenda voor vrijdag staan tv kijken!!! maar weet niet meer wat ik dna moet kijken!! mijn geheugen laat me in de steek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 gecondoleerd kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Kate, veel sterkte meis. wat een verdriet. Maar haar lijden is voorbij nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Lieve Kate, Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Tranen schieten in mijn ogen... Je moeder verliezen is heel heel zwaar. Sterkte, ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 gecondoleerd, Kate. veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Beste Kate, gecondoleert met het verlies van je moeder. Moeilijk, zeker ook als het een lijdensweg is geweest. Die van mij had dat ook en bij de laatste zucht kwam een traan over de linkerwang, chemie, emotie? Ik hoop dat je op een goede manier afscheid kunt nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Heee Kate, lees net van je moeder. Verdrietig. Sterkte toegewenst meid. Heb een goeie dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Ze hoeft nu gelukkig niet meer te lijden. Ze mag eindelijk rusten. Jullie woorden zijn fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Kate lieverd, heel veel sterkte de komende tijd. Dit wordt zwaar voor je. Blijf met ons delen zodat je er niet alleen mee blijft zitten. Heel veel kracht meis, je kunt het gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
simonis Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Sterkte Kate ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goedemorgen, @Kate, Kata gecondoleerd vrouwtje en mannetje natuurlijk ook. Sterkte met het dragen van het verlies. Kop op en een warme groet van Michael. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Soothe, wat jij gisteren schreef is ook niet niks. Heb nog aan je gedacht:heart: Bij mijn moeder ging het toch nog snel na stoppen van de sondevoeding, ze was op. Hannah, ze heeft op het eind speciale verzorging gehad, ook morfine en alles. Maar ze wilde zelf blijkbaar nog niet. Ze streed. Ach ik weet het ook niet, het was in ieder geval akelig om te zien. De goede medische zorg kan ook verlengend gaan werken en het eind weer nodeloos rekken. tegenstrijdig allemaal. Het is voorbij en het is goed. Maar wel heel raar. Mijn sterke moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 He Kate, gecondoleerd, Ik snap het goed die opluchting dat het lijden over is. Twee weken voordat mijn moeder overleed zij ik ook tegen mijn pa, nu is wel mooi geweest. Ik vond het zo naar. En toch, als ze dan overlijdt, hakt het er toch in. Het blijft dubbel. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Emmie waar bent je meis? Ik maak me wat bezorgd om je. Zo ik ga zo werken, tot vanavond allemaal en houdt het droog met dit mooie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Kate, gecondoleerd en heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 kate gecondoleerd. heel veel sterkte de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden