lady jane Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Een hele goeiemorgen mensen, Jaap waar was je? Weer op vakantie? zeker weer wat gemist:huh: Rudy, van harte gefeliciteerd; ik zou je een jaar in gezondheid willen wensen want dat gun ik je zo. Zo gezond mogelijk dan maar, en natuurlijk in geluk. Sha 5 maanden en het voorwerk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ja Cootje wat is er nu aan de kermis??? Zeker als je niet drinkt. Toch geen bal aan? ik koppel kermis altijd aan drinken, en sinds ik dat niet meer doe, vind ik er ook geen zak meer aan. Een hele fijne dag meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Co, je zou kunnen gaan zonder geld op zak, mits je weet dat je stevig staat om nee te zeggen tegen anderen. Alleen je camera mee misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Zo, weer terug, voor een paar dagen eten in huis. Sha, gefeliciteerd met je 5 maanden! Bor Sofie, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Witte, natuurlijk gun ik je een vers ontbijtje! Coco, ik zou niet gaan..... Waarom is de kermis belangrijk? Dat vraag ik omdat ik er zelf niets mee heb waarschijnlijk. Maar je kunt het idd zo zien, het met andere ogen bekijken. Foto's maken, thuis terugkijken en trots zijn op jezelf. Jopie, je leest het vast niet, maar toch een prettig weekend! Jaap, op vakantie geweest? Vrijblijvend? Even de rommel opruimen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 :rose:mogge. alles ok? hier prima, zo aan de train en vanmiddag terrasje pakken in de stad, hoop dat het weer mee zit. gedag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Lieve Coooooo. Ikzelf zou geen moeite hebben om naar de kermis te gaan, ik drink gewoon niet. Maar ik moet er wel van overtuigd zijn dat ik sterk in mijn schoenen sta, anders zou ik het niet doen. Als er bij mij een stemmetje zou komen van "ach Bol, ééntje kan geen kwaad, en je houd het echt maar bij ééntje, kom op je kan het"dan gaat bij mij weer die knop om. De goedkeuring om te gaan drinken. Dat zou gevaarlijk zijn voor mij. Het zou best kunnen dat ik het de eerste paar x bij eentje kan houden maar dan ga ik weer los, en is het einde zoek, want we weten allemaal dat we dan beginnen met "Ach twee kunnen er ook best in, dan word ik echt niet zat, en dan worden het er drie, enz. En denk je dat je kan genieten zonder drank op? Ik denk het niet, omdat kermis zo gekoppelt is aan drank, omdat het nog zo kort geleden is. En nieuwsgierig zijn, waar naar? Ik zou het niet wagen maar ik ben Co niet hé? Hahahaha hier is het lachu. Puck staat op de bank, als een gek te blaffen naar heen heel klein spinnetje op de muur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Dag allemaal, Gisterenavond na het eten zakte ik helemaal in en voelde me beroerd, dus helaas vroeg naar bed. Vandaag gaat het weer een stukje beter. Hier ook wolken en zo. @ Rudi: van harte gefgeliciteerd, een extra zonnetje voor jou:rose: @ Sha: 5 maanden alweer! Hier een pakje met volharding en doorzettingsvermogen:musicnote: Omdat ik niet gierig wil zijn krijgen alle frummers, incl. ikzelf, er ook eentje: :musicnote::musicnote::musicnote: (en dat dan in veelvoud). Wat fijn dat je vakantie zo goed is gegaan Sofie. Je had het echt nodig hè. Elke dag weer werken aan de opdrachten die je jezelf gesteld hebt, met frisse moed en rustig aan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Iedereen is kennelijk aan de slag. Ik ga ook maar eens wat doen. Wel rustig aan. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Rudi van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt zoveel overwonnen de laatste jaren. Hoop dat het een prachtige dag voor je wordt, en voor de toekomst veel vrede, geluk en dingen die een glimlach op je gezicht brengen. Gunst, ik associeer kermis altijd met suikerspinnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 En ik was ook net bezig met stofzuigen.. hup hup, deel 1 is af, nu deel twee nog. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Goedesmorges, Rudy ik wens je een fijne dag! Ik heb je antwoord gisteren nog gelezen. Je bent een sterk mens, juist door te accepteren wat er veranderd is, en Je weg te vinden in hoe je daar mee omgaat. Sha lieve kanjer, ga maar lekker zo door op je heldere paadje Ik feliciteer toch liever hier dan op een apart draadje. Coco, zelfbescherming gaat nu voor, kermis dat is weer net zoiets als carnaval. Je hoeft niemand iets te bewijzen, denk maar lekker aan jezelf. Ik wilde vanmorgen nog wat werken, maar de verbinding vanuit huis werkt even niet. Goh wat jammer nou Ik ga het denk ik ook niet meer proberen. maandag is er weer een dag. Zie, ik krijg toch vaak dat wat goed voor me is. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Wakker ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Gestopt met slapen bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Goedemiddag, mensen... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ook Goedemiddag Gun. Ik geloof dat ik nu ECHT wakker ben. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 zo alles staat klaar taarten gebakken ..eten gemaakt precies op tijd klaar wat vind ik verjaardagen toch leuk...maar niet heus wat een stress.......wil alles gewoon perfect hebben pijn in me hoofd nu ..en trek in een borrel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 nou om een beetje rustig te worden wel hoor maar doe het niet sluit nu af eerste gasten komen eraan doeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ja, 't is weer een hele tijd g'leden dat 'k hier een berichtje heb geplaatst. Al me al gaat 't reed'lijk met me. Wel veel paniekaanvallen, met alle compulsieve neigingen van dien. 'k heb 't stellige g'voel dat 't einde van de wereld nabij is. Dat zorgt ervoor dat 'k enorm veel voedsel insla. Veel blik/pot conserven (groente, fruit, vlees, vis, soep, etc.), droogvoer (pasta, rijst, etc.) en water/vruchtensappen. 't is een obsessie g'worden. Op 't religieuze af! M'n schuurtje is een schrijn voor mij. M'n fiets past er amper meer in. Edoch, 'k voel me reed'lijk goed. Zometeen ga 'k weer boodschappen doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Goedemiddag, Zijn er nog mensen online, of is iedereen van het mooie weer aan het genieten? @Sha en Rudy, van harte beiden ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Dag Hannah, Arme gij Hier schijnt de zon voornamelijk... al begin 't nu te betrekken. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Iedereen de weekendgroetjes. Niks gelezen verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Dag lieve mensen, ik ben blij verrast door alle lieve wensen t.g.v mijn verjaardag. Als bij toverslag komt er weer wat kleur op mijn wangen en lijk ik een beetje op het stukje fruit aan de kant lijn. Beetje minder rood, dat wel. Hartelijk dank daarvoor. Tot nu toe druk geweest met inkopen met opruimen en de tent stof vrij en weer bewoonbaar maken. Verder voor de dag geen plannen meer, op tijd rust. Morgen krijg ik verjaarsvisite , de kinderen met aanhang enz. Ik ben er klaar voor. Heb een goed weekend en tot een volgende. Roosje voor jullie allemaal. :present::present::present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 middag pieps.. ik heb nog niet terug gelezen... zag wel wat slingers voorbij komen...dus voor diegene ook van mij profociat!!! vandaag heb ik ( om even in Snoep haar sferen te blijven) lekker een appeltaart gebakken. verders mezelf weer bij elkaar geraapt en gaan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 @Hannah, yep, was van de wagen gedonderd en er nu weer opgeklommen... En voorwaarts maar weer:D Verveel je je? Vind 't na een drukke week altijd wel fijn als ik een weekendje niets heb. Geen fijne klusjes te doen in huis? Dat vind ik dan altijd weer jammer, ik luier liever maar goed de boel moet ook gedaan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Groetjes terug, Suikertje en een fijne dag gewenst voor morgen, Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden