nancy Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 O ja, nog even delen, m´n jongste zoon is vandaag 21 jaar geworden. Hoera! En nu heb ik het opgeluchte gevoel dat die zorg achter de rug is. Beide jongens volwassen, ondanks alles. Maar volgens m´n moeder is dat niet zo en hou je die zorgen, volwassen of niet. Zal ook wel, zo zitten wij moeders in elkaar, toch?? Hij ligt nog in z'n bed, ja echt waar, maar ik ga hem straks verwennen met cadeautjes en gebak, en hoe gek het ook klinkt, ik voel mezelf ook jarig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Hoi Coco! Goed dat je het droog hebt weten te houden, valt niet mee, zo´n trigger! Bedankt voor je spreuk en jij ook een hele leuke dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Nancy, bereid je dan voor op nummer drie. Dat kapot gaan gaat vlgs mij altijd in drieeën. Geen verstand van computers. Heb je al een backup van je bestanden??? Je kan ook bestanden naar een hotmailadres sturen, dan heb je ze ook. Tegenwoordig is een nieuwe kopen vaak goedkoper dan repareren. Van de zotte! Ik ben altijd lief in het verkeer(bijna altijd, echt waar). En als anderen dat niet zijn; jammer dan. Ikke lekker wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Nac, gefeliciteerd. Mijn Mem zegt altijd: 'kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen, grote zorgen. En zij heeft er nogal wat, kinderen dan he. Nu nog slapen, oooh heerlijk die jeugd. Maar het komt niet altijd allemaal tegelijk dus. En om je nu al zorgen te gaan maken voor later lijkt me verspilde moeite. Coco, misschien komt er straks een moment dat je zelf kunt zeggen dat je niet meer hoeft te drinken, niet meer wilt drinken. En dan kunnen ze feesten bouwen wat ze willen. Oh zo! Albertje, beterschap meissie:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Kalm aan Jopie, anders idd de ziekenboeg maar in. Geen brokkenpiloot worden met een kop vol snot! Mn Mem is ook al ziek. Allemaal aan de groentesoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 BB, ja daar dacht ik ook al aan, dat het in drieën komt. Ik moet m'n wasmachine nog aanzetten...het zal toch niet?? Van de week heb ik een backup gemaakt, godzijdank. Ik vond nl. al dat ie zo'n raar geluid begon te maken. En al mijn studeerrommel staat erop, en dat is een ramp als ik dat kwijt ben. Gelukkig heeft m'n oudste zoon dat snel voor me geregeld. Dus dat zit goed. Ik ben helemaal niks in het verkeer. Neem er nl. niet aan deel. Verkeersfobietje, voor openbaar vervoer en ook in de auto. Ik heb wel een rbw, maar rij niet, al jaren niet. Gelukkig kom ik op het fietsie ook waar ik wezen moet en als manlief rijdt lukt het me soms wel om zonder paniek ergens te komen. Lastig is het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Albertina en Jopie, beterschap! Kruip maar lekker diep onder de wol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ha die Toine! Hoeistie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Middag luitjes, oh klaag, o wee. gelukkig ben ik niet alleen lamlendig. Paracetamolletje en duiken maar weer. Beterschap aan de mede kwakkelaars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ik lag vanmorgen naar uitzendning gemist te kijken, Zembla. Het ging over de gevolgen van baby's en kinderen van verslaafde en verstandelijk beperkte ouders, Ook het hot item van verplichte anticonceptie in dit soort gevallen kwam aan bod. Heel pijnlijk om te zien en confronterend vond ik het ook, al heb ik zelf geen kinderen. Heftig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ja das erg he, die baby's. Vreselijk gewoon. En de schade die ze oplopen gaat nooit meer weg. Tja... Oke, werken nu. Laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ik duik mijn mandje weer in. Koud is het. brrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Albertina, veel sterkte en beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 1 goedemiddag!! he he...ik zit. drukke dag gehad... vitrage gewassen..ramen gelapt. honden in bad gedaan..gezogen ..gedweild..boodschappen. nu heb ik geen zin meer..zelfs niet om te koken..bleeehh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Jopie..Tina..beterschap.. het is ook echt weer om lekker in je bed te liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Nou hoop ik niet dat er nog meer zieken bij komen anders komt Smik z'n droom waarin hij en ik mensen uit bed moesten halen, en ergens anders moesten leggen, nog uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ik kom jullie wel helpen sjouwen dan hoor Bol. Net met dochter (ook aan het snotteren) samen filmpje gekeken Kony 2012, erg indrukwekkend. 30 minuten die indruk maakten. Bij tips heb ik het uitgelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Hoi, Effe over het weer klagen. Ik weet niet hoe het elders is, maar hier in A'dam stormt het. Een ijskoude poolwind erbij en nu ook regen. Blèèèèh. Logisch dat iedereen met een kou loopt. Ga me ingraven. Wel een lekker potje Earl Grey met en vleugje Bergamot. En Verdi's Reqiuem. Toch een beetje wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 nou dan ga ik de grot maar weer opzoeken voor de winterslaap. roepen jullie maar zogauw het echt zomer wordt. trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ha Soothe, hier een grote verwarmende pot sterremuntthee met veel gember erin, en als toetje een bak met crushed cookies (oerO), aan dat laatste kun je beter niet beginnen:o:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Igor groot gelijk. Jane ook gelijk. Dit weer geeft een verhoogde crushed cookies behoefte. Gember altijd goed, ook voor de ingewanden. Maar.. maat houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 grote maat:P :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ben jij een lekker dikkertje? Men moet een beetje grip hebben toch. oef, beetje stout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Een hond is leuk, maar je moet er uit. Ga ik nu doen. Fijne avond en eet smakelijk allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden