nancy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 vergissing op vergissing, het verhaal van mijn leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Leven is zoiets als een schip, soms verzeil je in een vliegende storm, moet je de kop in de wind houden en het over je laten komen, ooit gaat de wind liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 liggen in mijn bed,dat zou ik het liefst heel de dag doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 doen kun je dat vandaag nog wel maar morgen niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Niet alles wat je kunt doen moet je ook doen, hou het bij de dingen die je plezierig vindt en de dingen die echt noodzakelijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 zijn de schaatsen al uit het vet gehaald??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 gehaald heb ik ze nog geen eens van zolder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 zolder heb ik niet en schaatsen evenmin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 evenmin het geval hier, op die zolder na dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 dan wordt het voor ons dus niet schaatsen Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Nancy, Aicha en ikzelf zullen dus in ieder geval niet op de schaatsen staan, maar ik gun iedereen die wel wil een paar mooie dagen op het gladde ijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 ijs is aan mij wel besteed maar dan om op te eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Eten wil ik ijs ook wel en dan nog het liefst gewoon zo 'n hoorntje, wandelend op straat, in de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Zon is zeer zeker fijn maar voor mij mag het dan ook leifst een graad of 25 zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 zijn er geen stoere frummers meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 meer dan genoeg, maar nadat ik dit weekeinde al wat geplaagd werd door abdominale pijntjes ging ik maandag naar de dokter, die mij allengs naar de spoed stuurde, waarna ze maadagavond mijn appendix vewijderd hebben, dus ik sta voorlopig niet op de ijzers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 IJzers en kou zijn aan mij niet besteedt, ik ben geen stoere jongen en daarmee zeer tevree. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 tevree ben ik er niet mee dat ik niet lustig kan zwieren maar hier wat lig as 'n stel dooie pieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Pieren worden levend gespietst en zonder enige ontsnappingskans als lekker maar dodelijk hapje aan argeloze vissen voorgehouden, weer zoiets wat mij totaal niet ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ligt Haddock bij te komen van een verwijdering van de appendicitis? Dan is beterschap gewenst op zijn plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Plaats ook ik hier dus een welgemeend beterschapsbericht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Beterschapsbericht ook vanaf hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Hier wordt ik mij weer bewust van mijn onachtzaamheid, dus alsnog: Haddock dat je maar snel de oude mag zijn en pieren aan je haak rijgen, als ik maar niet hoef te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Kijken naar pieren hoeft niet Harry, alleen hier nu en dan even een bladzijde terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Terug thuis uit het ziekenhuis dan al Had want dat is snel, maar een oude kapitein krijgen ze er niet zomaar onder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden