nancy Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 In dit weekend moet ik ook weer zwaar leren, want: tentamen vorige keer niet gehaald vanwege twee flessen wijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 wijn daarin zit het venijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 venijn zit in de staart, toch? of bedoelen ze het staartje wijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 wijn nuttigen is voor mij uit den boze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 boze duiveltjes komen naar boven als je dirnkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 dirnkt klinkt idd héél erg boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Boos is nu niet echt iets waar dit woord op slaat maar ik moest onlangs lachen en kijken naar het woord dirndl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 dirndl is misschien de nieuwste spelling anno 2012 van zuipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 zuipen doet men vaak wel in oktober in zo een Beierse jurk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 jurk zoals deze lijkt me voor vandaag toch wel iets te koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 koud op m'n dak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 dak is gelukkig niet van mijn huis gewaaid vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 vannacht wel gestommel gehoord en 2 lekkages gehad:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 gehad kun je het soms maar beter hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 hebben wij lekkage gehad, dat zie ik wel als het weer eens is: droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 droog lijkt het hierbinnen ook weer, enne het waren er drie:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 drie kleine kleutertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 kleutertjes speeltuin lijkt het hier wel vaker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 vaker wel dan niet kan ik zinnen maken, maar met kleutertjes vond ik m niet:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Niet geschoten, altijd mis Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Jane schiet vaker raak dan mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 mis ik iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Iets mis ik en dat is daadkracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Daadkracht komt eraan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 eraan overgeven is denk ik het beste, dan wel aan de alcohol dan wel aan de nuchterheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden