bolletje Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Anders houd je het ook niet vol. Veranderen moet je ook alleen doen voor jezelf, en ook echt alleen maar als je voelt wat je moet veranderen, dan pas kun je wezenlijk veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Zijn de meningen van anderen echt van ondergeschikt belang geworden, vanuit je eigen kern, je eigen overtuigingen,dan ben je op de goede weg naar verandering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Slaap der onschuldigen klinkt mooi, maar voelt voor mij niet op mij van toepassing, hoewel ik dan waarschijnlijk spreek over schuldgevoel en niet over schuldbesef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 schuldbesef kan nuttig zijn, schuldgevoel ook als het helpt fouten niet meer te herhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Herhalen we dus net zo lang totdat we het licht echt zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Zien van je fouten kan je veel leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 eenvoudig is ook niet uitdagend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Mij, jij, zij, ik mis Pietje Puk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Wel, niet, 1 zin mag, de rest niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Letten op mezelf, tja, k'ben nu eenmaal geen elf:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 elf min tien is een. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Luisteren naar de raad van Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Wachten????Elf en Alf??? Het scheelt maar een letter, maar een elf kan geen kanjer zijn. Een Alf wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Bol blijft de moeder van ons forum; mild en zorgzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Mild en zorgzaam zijn voor anderen is mooi, maar datzelfde is voor jezelf is van essentieel belang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Het woord "belang" veranderen in "noodzaak" is wat mij betreft akkoord, het benadrukt nogeens extra hoe belangrijk mildheid naar jezelf en voor jezelf zorgen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Bewustzijn dat is beinvloed door het Calvinisme, hoe herkenbaar, in dit geval dan een kwestie van de splinter in het oog van de ander en de balk.......in het eigen oog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Verbeterpunten zoeken is altijd een goede zaak, maar ik ben wel een beetje allergisch voor het woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Spel moet nu even wachten, ik sluit af ivm andere verplichtingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Krijgen we maar één vrouwelijke minister in het nieuwe kabinet, blijkbaar niet meer geschikte dames te vinden in het old-boys-network? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 old-boys-network helaas, doe mij maar de vrouw van Groen Links Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Worden..wat wil ik worden als ik groot ben? was de vraag toen ik klein was...de vraag nu is: wat ben ik aan worden? wat wil ik naar toe? wat is mijn doel? hoe kan ik het bereiken? zoveel vragen....nog op zoek naar de antwoorden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Schrijf ik niet alle vragen in een zin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Kunst kan alles zijn, wie het het ziet bepaald de waarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Eigenwaarde betekent: hoeveel vinden wij ons zelf waard, het is een gevoel, geen feit, het is de waarde die wij onszelf durven en willen toekennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden