VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Alsnog barst het hier ook los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 los is het hier ook net gegaan, mijn hemel wat een stortbui, gelukkig geen windstoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 windstoten komen hier nog uit de vent., maar hoor nu welgerommel in de verte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 suggestief gerommel, dat riekt naar inbrekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Inbrekers hebben de dood van een man uit Nijmegen (?) op hun geweten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Geweten zul ze het niet hebben dat de mensen thuis waren denk ik, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Ik denk dat het tijd wordt voor mij om de laptop even te verwisselen voor de stofzuiger, ik ga vandaag echt hard aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 mee met de massa; ik sla dr ook een slag naar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Naar huus heb ik ze gestuurd vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 vanmiddag was jij je eigen beste vriendin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Vriendin en vriend is onmisbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 onmisbaar lijken velen, maar zijn het niet echt, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Ontstaan van nieuwe vriendschappen geeft doorzettingsvermogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Vak dat ik ken P., tot in den (en nu ben ik tegendraads dus kies maar) treure (toe). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 toe maar Nina, dan gun ik jou vriendschappen te krijgen met respect voor jouw grenzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Genzen die ik eerst veeeeeeeeel en veeeeeeeel duidelijker moet (thx to joe en pa ook) leren stellen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 stel ze dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 dan doen wij het ook:D en dan kunnen we dus dinnetjes zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Zijn wel al toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 ja hoor we zijn dinnetjes maar wel dus met grenzen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Grenzen heb ik nog niet overschreden vandaag, gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Gelukkig is het niet meer zo warm, ik begin weer een beetje op te fleuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 kinderen hebben maakt je kwetsbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 spiegel moet weer eens opgepoetst worden om onszelf te kunnen spiegelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Opmerking geplaatst dat ik niet zo goed weet met dit woord een zin te maken dus doe ik het maar zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden