Jannigje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Buitenspel zullen we de komende weken ongetwijfeld regelmatig zien in Zuid Afrika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Afrikaantjes zijn leuke bloemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Bloemen kun je ook buitenzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Buitenzetten doe ik mijn slechte verdorven gedachten zodat ik met een klaar hoofd de dag kan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Beginnen ga ik nu aan mij huishoudelijke taken en aan het buitengebeuren, tijd om af te sluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Sluiten ga ik ook want de kids zijn naar school en ik heb werk te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Confrontaties ga ik niet uit de weg, mar het moet wel van beide kanten komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Feest is het niet als bv. iemand van te voren had gezegd dat ie vegetarisch is en de gastheer zegt, belachelijk zoiets, daar hou ik geen rekening mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 mee eens VM is mij al diverse keren overkomen, zeg ik nog netjes dat we geen vlees, wel vis eten... krijgen we kip, hoop dattie een zwemdiploma had;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Waren de dromen niet mooier als dat de werkelijkheid zelf was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Was de droom misschien om de werkelijkheid naar je hand te leren zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 was de werkelijkheid Bekkie, of is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Is nog steeds, echter de meeste dromen zijn bedrog maar als ik wakker wordt dan droom ik nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Nog geloof ik dat ik het niet helemaal begrijp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Dromen zijn hopenlijk niet zo vaag als ze vaak zijn de laatste tijd; een mooi 'af' verhaal, daar kan ik meer mee en is natuurlijk gemakkelijker te volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Volgen van de juiste woorden om een vraag rechtstreeks te beantwoorden valt niet altijd mee PP, maar idd deed het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Is me wel eens gelukt hoor, doch uiteindelijk blijven er altijd merkwaardige flarden ergens in de lucht hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Aannemen van goede adviezen van een ander is soms op zich al een hele klus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 aannemen ook dat je niets stuurt alhoewel daar is ook niets mis mee natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Klus natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Keuze tussen Jane en mij bedoel je?(Cath ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Je zou ook kunnen zeggen dat Cathy beide antwoorden als 'goed' betitelde omdat ze in dezelfde minuut waren geplaatst, we hoeven namelijk niet altijd te kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 kiezen is voor iemand die een Weegschaal is erg moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Moeilijk heb ik het hier niet echt, doch makkelijk ook niet, maar een dikke rem op het geheel doet soms wonderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ochtend- stond heeft goud in de mond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden