BamBam Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Krijgen wil ik soms ook best hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Hoor es, dat hok kan best groot en geld is best fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Fijn dat deze zin niet met "hoor" hoeft te beginnen en jammer dat deze zin eindigt met het woord hottentottentententententoonstelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 hottentottentententententoonstelling is voor mij 'n middelbareschoolwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Woordspielerei, t' blijft leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 middelbareschoolwoorden zijn ook wel eens leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Leuk, ik deed het fout en Jane hersteld dit wonderwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Wonderwel hebben mensen een vermogen tot herstel, en dat rijmt ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Nog meer plantjes kopen voor de tuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Tuin wordt mooi, helemaal blauw, roze en paars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Paars en blauw zijn ook mijn tuinkleuren, want geel steekt er dan te paaseiachtig tussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Tussendoor wat wit is wel een mogelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Mogelijkheid is ook dieprood wel... maar ik houd het meest van al het groen er omheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Sanitaire voorzieningen op campings bezorgen mij soms een lichte tot matige vorm van smetvrees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Smetvrees krijg je ervan ,van cordon sanitaire maar soms is het nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Nodig is het om te googlen op moeilijke woorden die hier worden gebezigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Zoeken moet de Vlaamse regering om om te gaan met cordon sanitaire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 privacy staat bij mij hoog in het vaandel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Privacy met een burka of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 niet met de burka, vooral op internet bedoelde ik, alhoewel in douche en toilet vind ik t ook zeer prettig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Prettig is de sauna dan zeker ook niet voor jou, Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Witte, internet is niet altijd veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Veilig misschien niet, maar wel reuze handig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Handig kan het zeker zijn en verslavend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 verslavend hier is best gezond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden