Spring naar bijdragen

vrijdag 27 april 2012


snoepje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook ontwakende hier.... Het begint er op te lijken dat ik definitief pijnstillervrij ben wat betreft mijn kaak. De derde nacht zonder wakker geworden te zijn van de pijn. Het tandvlees wordt ook al dikker en groeit aan en mijn mond voelt gewoon stukken rustiger aan.

Ja, Hanneke, wat doe je bij een klooster ? We zijn helemaaaaal niet nieuwsgierig hier.

...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Jen en Gestopt.

Ben bang dat wij zonder kloosterinfo de dag zullen door moeten komen, hihi..

Gestopt, wat heerlijk dat het met die kaak zo goed gaat nu.

EN.... volgens mij ook de eerste dag dat je niet vermleldt dat het dag zo-of-zoveel is...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik vandaag in het kloopster ga doen? Ik zal het vertellen.

Het is een Orthodox kloostertje. Met 7 zusters. Een van de zusters, een Amerikaanse is alcoholiste en al meer dan 20 jaar nuchter. Toen ze nog geen non was kwam ze in Amerika bij de AA. Nu is dat niet mogelijk voor haar. En wij houden op vrijdagochtend onze eigen " AA-meeting". We praten over Orthodoxie en alcoholisme. Dat gaat een beetje door elkaar. We lezen samen een boek en praten daar over. Soms een AA boek soms iets Orthodox. Het is een hele kiene zusters en was vroeger een echte hippie. Ze kent het gewone leven goed en is zeker niet wereldvreemd. Ze helpt mij erg om alles een beetje eenvoudig te houden en het ook per dag te doen. Leven in het nu. We spreken Nederlands. Mijn engels is niet zo goed. Wel heeft ze altijd twee dikke woordenboeken bij zich voor het geval we er niet uitkomen :)

Verder ga ik vaak naar het klooster voor de diensten of gewoon te helpen. Ik ben er altijd welkom. Ik woon er 5 km van vandaan. Dus goed te doen op de fiets. Ik ben speciaal voor het klooster hier gaan wonen. Wel wat geisoleerd. Dat is een nadeel. Maar ja, je krijgt het nergens helemaal 100 %.

Groetjes

Hanneke :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen Snoep, eddy, igor, yvonne gestopt en Jen!

Iedereen heeft al vakantie, denk ik.

Eerst maar eens een koffie verkeerd.

Altijd hetzelfde, bij 2 minuten in de magnie kookt de melk

over.

En dat elke dag weer..... zucht.

Gestopt, tandvlees heelt snel, zegt men, fijn voor je.

Kun je pijnvrij op pad.

Yvonne, ik heb overleg met Tactive over naam.

Maar kies steeds een reeds gebruikte...

Lekker orgineel ben ik dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen Eline en Bol,

Die naam komt wel... maar je hebt overleg en dat is het belangrijkste, geen kans op een ban dan gelukkig.

Wat klinkt dat goed Hanneke... straalt rust van uit.

Maakt me gelijk dan wel nieuwsgierig naar waar je woont en zo...

Eline, wat denk je er van je koffie dan net even korter in de magnetron te zetten ?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggel Vonneke en Eline.

Ja hoor de koffers zijn gepakt. Gisterenavond toen ik in bed lag, kwamen er allemaal doemgedachten in me op over Puck. Ze zal maar eens weg lopen, ik moet de deur goed dicht houden, er zal toch niet ergens een gaatje zitten in de omheinig, wat als ze weg loopt en onder een auto komt? Wat als mensen haar vinden en niet meer terug brengen, ppppffft. Lekker slapen zo zeg, bah.

Maar goed we gaan er voor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi bol ik ken het, heb k&b in het begin niet los durven laten. en op een gegeven moment 'moest' ik wel en wat doen ze.......... jou heel stiekum in de gaten houden. en horen of zien ze je niet meer moet je eens opletten hoe hard ze kunnen rennen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...