Spring naar bijdragen

vrijdag 27 april 2012


snoepje

Aanbevolen berichten

Smik, je hoort hier wel degelijk.

Als jij de maanden zonder drank beter voelde dan nu... dan weet je wat je te doen staat.

En dat wil niet zeggen dat je dat maar in één keer zonder terugval of uitglijder helemaal 100% goed moet doen.

Ga nu slapen Smik, heb je even nodig.

Dan werken, en dan daarna maar eens de boel op een rijtje zetten voor jezelf.

Maar wees niet zo hard voor jezelf, veroordeel niet direkt helemaal.

En niet weglopen...

Trusten en tot na je dienst... :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Smik, wat verwacht je dat we nu doen? Je uitmaken voor iemand zonder ruggegraat? Dat zou hypocrisie ten top zijn! Je moet straks werken. Je hebt je slaap dus hard nodig. Kruip lekker onder de wol en hoop dat je je niet al te beroerd zult voelen als je wakker wordt. Slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ben weer thuis.

Smikkie, als ik jou was zou ik me ziek melden.

Je hebt een verantwoordelijke baan en je bent met medicatie bezig.

Als je erbij bent is het niet best met je.

5 uur slaap op al dat drank is niet genoeg.

En zeker ben je hier op je plaats maar je kunt niet werken in de verpleging zo, er zal maar wat gebeuren man!!!!!

Josje en Anders, welkom terug en Jos, chapeau!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

smikkie en anders.

niet opgeven. ik heb jarenlang gejojoot dus ik weet hoe jullie je voelen. ( ik weet niet of ik er ben, maar ik denk dat ik de knop gevonden heb) ga hulp zoeken en ga d'r voor. maar eerst zul je toch dat ene glas moeten laten staan.

en nee het wordt niet makkelijker als je niet drinkt, maar wel makkelijker hanteerbaar omdat je het met een helder hoofd doet allemaal. je zult het eerst zelf moeten inzien. en gecontroleerd drinken zit er niet in voor mij ( ook al is de hoop er wel eens) ik weet wat alcohol met me doet, en da's een hele goede reden om het niet meer aan te raken. het drankduiveltje zit me geregeld in de nek hoor.......

kom op jongens aan jullie de keus, wat wil wil je ?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel makkelijk Gunn?

Pak roerbakgroenten bami, extra bakje taugé. lekker roerbakken met indonesische kruiden en als je die niet hebt of het nog makkelijker wilt maken een zakje bamikruiden van conimex (niet dat spul waar gedroogde groenten of zo in zitten, maar een klein zakje is het), ik zelf doe er dan nog gebakken vegetarische reepjes van goodbite bij (wij eten geen vlees, wel vis overigens) , maar je kunt het ook zonder vlees(vervanger) doen... en als je het lekker vindt kun je er ook nog een potje creme fraiche (light) doorheen roeren.

Alles bij elkaar misschien tien minuten werk... en zooooo lekker en gezond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie potverdikkie, nou niet opgeven kerel, je weet dat je het kan. Kom op zeg je bent toch geen klein kind meer. Dat je valt is niet zo erg, alleen maar heel vervelend, maar sta wel weer op joh.

Je kan het dat weet je, je hebt het laten zien aan iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dat geval Smik heb je gelijk... als het een bedrijfsfeest is geweest: gaan... ze hebben je vannacht ook gezien, dus je MOET nu wel.

Pitten dus... wegwezen nu.

Hannah... wilde ik al zo vaak zeggen:

Grandioze tekst heb jij onder je berichtjes... echt... moet er hartstikke om lachen telkens, maar het heeft ook iets vertederends...

en nu nogmaals WEGWEZEN VON OPZOUTEN LAPTOP UIT!!!!! :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dagen Bolletje!

Smikkie, ik denk toch ook dat je naar een feest kunt zonder te drinken?

Als ik ergens heen ga, dan ga ik vaak 2 stappen achteruit als ik die vieze alcohollucht ruik dus....dat moet zeker toch lukken?

Maar ga slapen zou ik zeggen! erna veel water drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

een Belg erbij? Welkom Eddy!!

Bor jij gaat goed he, leuk je zo te lezen! :present:

Smik, tja, als het een personeelsfeest was wordt het idd moeilijk om je ziek te melden.

Dus wat ze al zeiden, toch maar zoveel mogelijk nog proberen te slapen, water drinken en eventueel aquqrius ofzo.

En niet te hard zijn voor jezelf!!!!

Anders, sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie

Voel me beter zonder, maar bij tegenslag en gezelligheid ga ik drinken, het is niet anders bij mij helaas. En ja baal wel, hoe kan ik zoiets omdraaien.quote>


door in elk geval al niet toestemming aan jezelf te geven, door te zeggen het is helaas niet anders bij mij. je hebt het zelf in de hand.
je kunt er hulp bij krijgen moet je die wel willen aanpakken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...