snoepje Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 goeienmorgen ik heb geen zin om koffie enzo te zetten dan moeten jullie maar even op von wachten ik ga nu even crossen en dan douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 goeiemorgen iedereen, ik wens jullie allemaal een voorwaar zinvolle dag toe!!! kippetjes eten geven , en ontbijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Hhuuuhh waar is iedereen. nou alvast goede morgen dan. de kofie zal ik wel in de thermoskan doen dan. en de warme croissantjes zal ik zelf wel opeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 OOOOOOOOOOOOPSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNN. TIJD OM TE WERKEN. LUILAKKEN D'R UIT. jeetje slaapkoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 nou dan ga ik maar weer. snif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 sorry, verslapen igor.... Goedemorgen overigens... ennu..lief van je dat je de koffie in de thermoskan hebt gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Goedemorgen, Een nieuwe dag. Staks op de fiets naar mijn klooster. Dat betekent door de weilanden. Het waait minder dan gisteren geloof ik en het is in ieder geval droog. Iedereen een hele goede dag. En ik blijf nuchter. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Jij ook een fijne dag Hanneke. Hier waait het nog behoorljk hoor, maar inderdaad ietsies minder dan gisteren. Wel een heerlijk zonnetje al. Ben toch ook wel een pietsie nieuwsgierig... wat ga je bij dat klooster doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Ook ontwakende hier.... Het begint er op te lijken dat ik definitief pijnstillervrij ben wat betreft mijn kaak. De derde nacht zonder wakker geworden te zijn van de pijn. Het tandvlees wordt ook al dikker en groeit aan en mijn mond voelt gewoon stukken rustiger aan. Ja, Hanneke, wat doe je bij een klooster ? We zijn helemaaaaal niet nieuwsgierig hier. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Amai het is hier rustig. Goeiemorgen aan degenen die toch al wakker zijn. Naar dat klooster ben ik ook wel nieuwsgierig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Goeiemorgen Jen en Gestopt. Ben bang dat wij zonder kloosterinfo de dag zullen door moeten komen, hihi.. Gestopt, wat heerlijk dat het met die kaak zo goed gaat nu. EN.... volgens mij ook de eerste dag dat je niet vermleldt dat het dag zo-of-zoveel is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Goeie morgen lieve kanjers. Eddiebelg van harte welkom op ons forum. Ik hoop dat je er veel aan zal hebben. Goh ik ben anders gewend op het forum. Mensen waar zijn jullie? Iedereen nog op één oor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Wat ik vandaag in het kloopster ga doen? Ik zal het vertellen. Het is een Orthodox kloostertje. Met 7 zusters. Een van de zusters, een Amerikaanse is alcoholiste en al meer dan 20 jaar nuchter. Toen ze nog geen non was kwam ze in Amerika bij de AA. Nu is dat niet mogelijk voor haar. En wij houden op vrijdagochtend onze eigen " AA-meeting". We praten over Orthodoxie en alcoholisme. Dat gaat een beetje door elkaar. We lezen samen een boek en praten daar over. Soms een AA boek soms iets Orthodox. Het is een hele kiene zusters en was vroeger een echte hippie. Ze kent het gewone leven goed en is zeker niet wereldvreemd. Ze helpt mij erg om alles een beetje eenvoudig te houden en het ook per dag te doen. Leven in het nu. We spreken Nederlands. Mijn engels is niet zo goed. Wel heeft ze altijd twee dikke woordenboeken bij zich voor het geval we er niet uitkomen Verder ga ik vaak naar het klooster voor de diensten of gewoon te helpen. Ik ben er altijd welkom. Ik woon er 5 km van vandaan. Dus goed te doen op de fiets. Ik ben speciaal voor het klooster hier gaan wonen. Wel wat geisoleerd. Dat is een nadeel. Maar ja, je krijgt het nergens helemaal 100 %. Groetjes Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Goedenmorgen Snoep, eddy, igor, yvonne gestopt en Jen! Iedereen heeft al vakantie, denk ik. Eerst maar eens een koffie verkeerd. Altijd hetzelfde, bij 2 minuten in de magnie kookt de melk over. En dat elke dag weer..... zucht. Gestopt, tandvlees heelt snel, zegt men, fijn voor je. Kun je pijnvrij op pad. Yvonne, ik heb overleg met Tactive over naam. Maar kies steeds een reeds gebruikte... Lekker orgineel ben ik dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 @Hanneke, dacht dat je al weg was. Wat klinkt dat fijn. Inspirerende omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 @Bolletje, goedenmorgen! Tassen gepakt? Gelukkig gaat Puck mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Ook goedemorgen Eline en Bol, Die naam komt wel... maar je hebt overleg en dat is het belangrijkste, geen kans op een ban dan gelukkig. Wat klinkt dat goed Hanneke... straalt rust van uit. Maakt me gelijk dan wel nieuwsgierig naar waar je woont en zo... Eline, wat denk je er van je koffie dan net even korter in de magnetron te zetten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Zo. Ga mijn yoga-kloffie zoeken. Thank God its Friday! Fijne droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Originally posted by: jopie "bomen die geschiedenis fluisteren water donkerder dan zwart darmen die weer op gang komen." Schitterend stukje .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Fijne dag Eline... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Moggel Vonneke en Eline. Ja hoor de koffers zijn gepakt. Gisterenavond toen ik in bed lag, kwamen er allemaal doemgedachten in me op over Puck. Ze zal maar eens weg lopen, ik moet de deur goed dicht houden, er zal toch niet ergens een gaatje zitten in de omheinig, wat als ze weg loopt en onder een auto komt? Wat als mensen haar vinden en niet meer terug brengen, ppppffft. Lekker slapen zo zeg, bah. Maar goed we gaan er voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 goeie morgen mensen. Bol, die houdt veel te veel van je om weg te lopen, ze zou wel gek zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 "Een mens lijdt het meest door 't lijden dat hij vreest" .... Pffff Bol, alles sal rech com, niet zo piekeren hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Goedemorgen iedereen, Eerst maar een bakje koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 hihi bol ik ken het, heb k&b in het begin niet los durven laten. en op een gegeven moment 'moest' ik wel en wat doen ze.......... jou heel stiekum in de gaten houden. en horen of zien ze je niet meer moet je eens opletten hoe hard ze kunnen rennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden