Spring naar bijdragen

donderdag 10 mei

igor

Aanbevolen berichten

sliep uit !:D

hier allebei thuis

ik eet heeeel suf

gebakken aardappelen met sperciebonen en kippuhschnitsel

dus: ik kom bij jou eten Hannah :)

latersss VM :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

uh ja schilderen

er wachten hier nog veel deuren op mij...

dapper dat je daar aan begint!

eenmaal begonnen.. gaat het ook wel

maar die eerste stap...:$ komt er maar nog steeds niet van..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raincheck Hannah?!

ik ga naar de winkel, ook nog niet gedaan

maar wel vacatures gezocht

valt ook niet mee

nah ja

we zien wel

Eet smakelijk voor straks, ik lees nog wel of het

smaakte, die paniekkip

laterssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je hele handige vullers voor

bij de bouwmarkt

isse nie heel moeilijk hoor om te doen...

maar een nieuw verfje toch sowieso

een ander gezicht ;)

Heintje (wordt een gewoonte...B))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jopie,

'k ervaar de vorderingen die 'k maak als beangstigend! 'k voel me onzekerder dan ooit! Heel vreemd... 'k ben zó bang voor 't perspectief om (reed'lijk) succesvol door 't leven te gaan. Want 't moment dat 't goed gaat... dan gebeurt 't. Dan ligt onheil op de loer. Altijd! Alleen als doemdenker kan 'k me door 't leven klauwen. Alleen dan heb 'k voel 't g'voel dat 'k (over)leef. Als 'k niet daag'lijks in angst en beven leef, dán word 'k pas verontrust. 't resultaat van jarenlange indoctrinatie en conditionering, van kindsbeen af. Geweldig hé, religie! 't meest succesvolle business model ooit! Established since 33 AD.

Adagium: Immittere timore et utilitatem per eam. - ''Instill fear and profit by it.''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn, dat is een bekend fenomeen

dat we eigenlijk deep down

banger zijn voor succes dan voor bekend falen

zowel op eigen gbied, materieel als op relationeel

dan valt er wat te verliezen he.

Maar troost je, het went snel hoor

de stap van overleven naar leven is te doen

zolang je jezelf ook de tijd geeft eraan te wennen:heart:

oeps zie nu @Jopie staan

eens een bemoeial, blijft een bemoeial:$:huh::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#@@#%$%^&:angry:

Heb de dig. camera binnen maar krijg het draagbandje er niet doorheen. En dat moet want dat ding is zo klein nog geen 10 bij 7 cm. Veel te klein voor die kolenschoppen van mij. En daar moet dan alles inzitten van video opname tot het maken van foto's. Ben in staat om dat hele ding terug te sturen wat een geklooi zeg.

Maar goed ik ben hem nu aan het opladen dus maar ff kijken:P

Verder gaat het hier erg goed.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Alweer een groot deel van de dag voorbij met drukke bezigheden. De boodschappen zijn binnnen en maar een beetje nat. Warm en broeierig hier. Kat van buurvrouw verzorgd en geknuffeld. Hij gaat er helemaal voor klaarliggen; houdt ook van geborsteld worden.

@ Snoepie en Gwen: knappe volhouders: :present::present::moon::present::present:

@ AR: welkom terug. Ik ben benieuwd naar je verhaal.

@ Tina: sterkte. Sjouwen en inpakken met een hielspoor is balen. Sterkte.

@ Jopie: dat is ellende die tenminste voorbij gaat, zei zij (grijs en 65).:D

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Wijfie, ga ervoor meis. Als eerst dat probleem met je zoon maar is opgelost, krijg je een beetje meer ruimte voor andere dingen!

@ Gunn: Ja, nu gaat het beginnen voor je. Fijn joh, zo kom je weer een beetje in de maatschappij! En nog steeds droog. Complimenten.:present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn kerel, veranderingen gaan heel vaak gepaard met angst. Je weet nu ook al is het geen prettig leven, wat je aan jezelf hebt.

Ik weet wel dat ik vaak panisch was toen ik ongeveer 30 jaar was en op eigen benen moest leren staan. Het meest angstig was ik voor de agressie van anderen. Ik voelde me toen erg kwetsbaar. Maar ik moest door er was geen andere keuze. Of weer opgenomen worden, want ik was volgens de psychiaters een chronisch patient.

Toch na verloop van tijd, heel langzaam en met vaak hele moeilijke depressieve tijden, is het verbeterd. Dat ging bij mij heel langzaam.

Tja en natuurlijk heeft de opvoeding er ook mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn,

Ik lees je posting aan Jopie over "hel en verdoemenis" , als ik het zo mag samenvatten. Het bepaalt kennelijk je hele leven. Geen wonder dat je zo bang bent voor veranderingen. Hebben de gesprekken met de psych. en medicijnen je geen verlichting gegeven? Ik bedoel nu geen intens stralend inzicht :D, maar een beetje lucht!

Kleine stapjes dan maar, zodat je het aankunt. En kom hier om te spuien als je het te eng vindt. We zijn geen therapeuten, maar hebben wel een luisterend oor.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Mensen ik ga voor het eten zorgen: restverwerking plus afgeprijsde dingen uit de supermarkt.
Goedkoop dagje.

Tot vanavond.

Lytse.quote>

Oh, daar kan 'k me helemaal in vinden, lieve Lytse. 'k struin ook altijd de afgeprijsde dingen af. Scheelt een hoop petoet. En nog bedankt voor de fijne woorden.

Dat geld voor jullie allemaal, lieve mensen!

En nu, idd ook wat voeder klaarmaken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond altegaar,

Mijn dagtaak zit erop dus kom ik mee de ochtend- en middagploeg aflossen en de avondploeg versterken.

‘k Heb gisteren de vuurdoop in dit forum goed (en droog) overleefd (;)).

Aan allen die mij hartelijk verwelkomd hebben en die ik nog niet heb kunnen bedanken, bij deze dan.

Nu eerst even teruglezen wat er vandaag op de (discussie)tafel ligt.

Tot laters, F.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Frodo

Leest u maar even rustig ;)

Was errug druk hier gisteravond ja...

beetje dollerij moet kunnen hè af en toe

als er serieuze dingen zijn

wordt er ook serieus geluisterd en gereageerd

Mooi onderschrift heb je Frodo :present:

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Akelei,

Ja ik was ook nog even aan het opruimen e.d. en mijn gewone mail aan het beantwoorden. Het rare is dat ik op "uitloggen" had geklikt, maar ik bleek nog ingelogd te staan. Voortaan maar even controleren.

@ Madelief: nog bedankt voor het me plaatsen op het dagpact. Hoe is het met je bijholte-ontsteking?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...