Gaby Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 hmmm.... ik heb het net gelezen, klinkt niet best, maar de vrouw is wel van haar drankverslaving af! alle jarigen en mijlpalers gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst, ik ga werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 heel snel dan 4 op een rij :D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Hannah; Hoezo mis jij het gemekker over het weer??? Jane, wat mekker jij nou??? geen zon. Mot je hier es komen jong, allemaal Zon, wind, hagel of regen, 'we' bepalen idd zelluf wat 'we' van deze dag gaan maken:present: Ook al zit het allemaal tegen Ik wil toch bij jullie zijhijn:moon: tralalalala. Hoezo hygiëne, kunnen die alkies hun eigen plee niet poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Ja en die weg ging erom, zocht misschien een excuus om zijn falen aan op te hangen. Je leest hier vast niet wat er echt allemaal mis is, maar toch minder halleluja dan het leek. Net het echte leven he, we willen een sprookje en krijgen autobiografisch. Denker intussen ben jij al uuuuuren jarig van harte en veel glaasjes prik vandaag voor jou:D :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 DE DAG IS WEER BEGONNEN' Teteretetereteeeeeeeeet. Zo, ik lag er gisteren voor half negen in, geslapen tot 7 en nog moe. Nou moe. De beuk er maar weer in. Heb een fijne dag allemaal. Laterrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Nou Bammie hier zit het potdicht en om 9 uur word ik geacht met een pot koffie op het beachveld klaar te staan, dus ik ga maar snel in de benen. Als jij nou intussen een paar straaltjes deze kant op beant ben ik ook een gelukkig mens vandaag. fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Ik lees het ook.... Hopelijk valt het mee voor onze Gestopt. @Gaby, ik zit ook enorm tegen een paar dingen aan te hikken vandaag, en concentreer me maar op de leuke! Wat Jopie laatst zei heb ik onthouden; "wat je aandacht geeft groeit, ook de negatieve zaken dus". Dus vandaag ga ik veel aandacht geven aan de leuke momenten, dus die worden groter! (ben benieuwd of dit gaat werken) Ben weg naar yoga, (afdeling; heel fijn....) Dus alle aandacht op yoga, Goede dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Zoefffffff, zon gebeamd Jane. Veel plezier. Doeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Nou ik ga toch echt vandaag ook neg. zaken aandacht geven anders groeit deze struisvogel nog sneller dicht. Maar wel eerst de positieve, dat hoeft niet meer als beloning te wachten, want schoot er te vaak in. Aanvalluuhhhhh !!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Gut Murnink lieve mensen. Denker proficiat. Borrie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Goedemorgen, Denker, van harte gefeliciteerd. Tja, hopelijk is het wat overtrokken, het bericht over de kliniek. Maar eens afwachten of gestopt er iets over komt schrijven. Uit haar posting heb ik in elk geval niets van die strekking kunnen opmaken. Nou even over het weer dan maar, wolken en sombertjes. Maar wat niet is kan nog komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Net gehoord dat het erg slecht gaat met mijn pleegmoeder. Ik hoop dat ze het gevecht op gaat geven, maar ja dan moet je er wel aan toe zijn. Verder ga ik morgen weer een weekend naar mijn zwager. Puck gaat weer mee. Een hele fijne oplossing want anders had ik weer iemand moeten vinden omdat de vrouw waar ze altijd naar toe ging ook al ernstig ziek is. Goh wat is gezondheid toch belangrijk hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Goedenmorgen allemaal. Bolletje, sterkte met je pleegmoeder:present: DAGPACT: Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Dank je :present:sa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Nou het 'stoppen' is begonnen.... maar bah wat een * is het toch als je zoveel hebt gedronken en dan stopt! Hoop dat ik niet de angst inschiet en naja zowel, dan kom je daar ook wel weer uit.. oxa's voor de eerste dag en misschien nog voor morgen liggen iig klaar! Hoe gingen jullie om met angsten (als je die hebt) in de eerste dag van het kappen eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 @Rickert. Je gaat goed. Je bent hier! Noodpillen achter de hand... Je moeder komt ook nog? T'is de angst voor de angst..... Het gaat voorbij, da's het mooie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 In mijn eerste dagen van de detox was ik vooral blij dat ik nog leefde. De lichamelijke afkick gaf me daar alleen bevestiging van. Ik herinner me vooral; "heel rustig aan" En me omringen met fijne zaken zoals lieve mensen, goede muziek. En medicatie. Ik wilde het doen zonder. Maar had de pillen toch nodig. Ben wel binnen 3 dagen ermee gestopt. Nu volledig benzo en AD vrij! Dat voelt zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Mooi Hannah... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Goeiemorgen allemaal! Hoera! 12 dagen vrij nu, ik ga lekker kneuteren in huis, tuin en met m'n studieboeken. Oh ja, en in de keuken, grote hobby van me. @Rickert: ik heb veel last van paniek-en angstaanvallen. Maar sinds ik gestopt ben met drinken is dat een heel stuk minder. Dat is hier al meer geschreven, maar echt waar, alcohol zórgt voor die aanvallen. Toen ik stopte had ik daar geen last van. Ik hoop voor jou dat dat ook zo gaat. Veel sterkte gewenst de komende dagen! Oh ja, sinds ik gestopt ben, heb ik de benzo's ook niet meer nodig...en dat is héél fijn, ik wens dat jou ook toe. @Hannah: mooie indiaanse wijsheid. Kijk, hier kan ik wat mee, idd, dat wat je voedt.... @Gwen: bedankt voor je postings op het AA-draadje, ben er weer over aan het nadenken, mijn antwoord komt snel! He, wat ben ik blij dat ik weer effe tijd heb om hier te komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Ha die Nancy! Vakantie-vakantie-vakantie! Tja, het is waar he, Nancy, die angstaanvallen komen gewoon door de drank.(EN de AD, EN de benzo's) Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen, maar dat doe ik geloof ik al..... Je moet even door de detox heen, maar daarna kun je echt gaan leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 In mijn geval betekent dat "echt leven" dat ik over een kwartier opgeprikt in een jurk klaar moet staan.... Fijne dag allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Ha die Gwen! Opgeprikt en al! Fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Ja van drinken wordt de paniek alleen maar erger dus daarom kap ik er ook mee.... Heb het nu wel ff zwaar maarja moet er doorheen bijten! Zit wel te shaken nu zeg;-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Je lichaam komt in opstand en dat is logisch, die wil dat gif nog. Maar bijt er inderdaad door heen, wat je ervoor terug krijgt is 10 x beter! Echt! Het rottige van afkicken vond ik voornamelijk die onwennigheid, het de hele tijd maar nuchter zijn en natuurlijk ook de afkickverschijnselen. Maar je doet het ergens voor, je bent góed bezig, zet 'em op, hoor! Ook jij kan dit, vooruit met de geit, kijk naar wat voor je ligt, een héérlijk ADB-leven. Nuchter wakker worden is zo heerlijk, fris je dag kunnen beginnen, is ook voor jou weggelegd. Zet een pot thee, doe rustig aan, luister naar een muziekje, probeer je zinnen te verzetten. Wát komt er op tv vanavond, welk boek heb ik nog liggen, wat ga ik eten vanavond... Ennuhhh, wat Niwi altijd zegt, godzijdank, je hóeft niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden