lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Nee Gwen, wel geprobeerd ooit, maar toen kon ik helemaal niet slapen. Maar als Jaap niks heeft gehoord en ik ook niet dan was het rustig in deze kontreien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ha die Gwen! Wat ben jij al druk bezig, maar wat een goed idee, zo'n dankbaarheidslijstje. Zelf ben ik net bezig met een leuke-dingen-doenlijstje. Dingen waar ik voorheen niet aan toe kwam, te druk met drinken, en die ik nu weer wil gaan oppakken. Mooie week ervoor, want ik ben de hele week vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 goedemorgen, Ik ga vanaf vandaag in de ochtend maar eens wat lichaamsbeweging nemen. Niet voor het afvallen, niet voor de conditie, maar voor de chemische stofjes die dat aanmaakt. Eens kijken of het wat oplevert. En bovendien, het is geen straf nu naar buiten te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Goeiemorgen Jaap Ik denk zeker dat het wat oplevert. Wat ga je doen, hardlopen of fietsen of zo? Of ben jij ook in het gelukkige bezit van een hond? Ik benijd mensen altijd die een hond hebben, ik heb er zelf geen, te druk. Maar het lijkt me heerlijk dagelijks een rondje om en dat doe je toch eerder mét dan zonder hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Het wordt fietsen, een perfecte combinatie van een technische uitvinding waar je u tegen kan zeggen, (Wie zou gelooft hebben dat je op zo'n ding kan rijden zonder om te vallen, als je dat nog nooit gezien hebt.) en een beetje beweging, en het gaat nog snel ook. Nee, geen hond, en daar ben ik heel gelukkig mee. Ben meer van katten, maar ook die heb ik niet. Ik aai wel eens één van de buren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: :present:Niwi, Van Harte Gefeliciteerd, fijne dag! :present:Madelief, ik zag dat je gisteren de 3 maanden al hebt bereikt, geweldig! DAGPACT Albert Lytse Rickert Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 He Nancy, eigen is een "leuke-dingen-doen-lijstje" een direct gevolg van een "tel-je-zegeningen-lijstje"! Heerlijk, zo'n weekje vrij, met dit weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Madelief 3 maanden nuchter! Wat geweldig. Gefeliciteerd .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ja, 't is 9 uur, het lijstje maken was leuk, maar nu ga ik iets uitkiezen om mee te beginnen, véél te mooi weer om achter de pc te blijven hangen Het wordt de tuin, moet nodig wat in gebeuren, dusssssss laterszzzzzz........... Een fijne dag voor allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Zo MP3 speler vol herrie, en een gymnastiek kledij aangetrokken. Ik kan gaan. Super Madelief, 13 weken precies vandaag. Laat 13 geluk brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 goedemorgen fijne dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Madelief, je bent een kanjer. :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Goedemorgen op deze zonnige morgen! Niwi, van harte gefeliciteerd! Dank jullie wel voor de felicitaties. Dat geeft de burger moed he? Nooit gedacht dat ik zover zou komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Jaap, kom even een bakkie doen als je toch aan het fietsen bent!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Zo zie je maar weer Madelief: Nooit de moed opgeven!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik ga er weer vandoor. Fijne zonnige dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Dingen doen! Hele goede, droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 den Niwi se van harte gefeliciflapstaart en dat je maar een gezellige dag mag hebben met veel kado's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ohhh vergeet ik helemaal feestslingers voor Madelief te maken Drie dus, keep up the good work!! (Ik zie je nog stuntelen met de klok een kwartiertje vooruit:D ) :musicnote:;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Niwi, gefeliciteerd! Madelief, drie maanden je kan zo het jaarpact op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ja hoor Coco. Het is weer mooi weer en dat scheelt zo ongeveer de helft zakmaarzegge Ik straks lekker naar de tuin, beetje studderen, beetje lezen, beetje zonnen Need i say more? Dank voor je belangstelling. Hoe is t bij jou? Jij kreeg toch net als Jopie ook familiebezoek t weekend? Of haal ik je nu in de war? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Madelief, 3 maanden!!!!! En even een vrolijk deuntje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Sjips, nou sorry dan. Goed om te horen, dat t met jou ook goed gaat:D Houwe zo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Hmmm ik twijfel er nog ff over:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Geintje mevr de lente-schilder:D Hup ga je deur afmaken, dan kan je verder met schilderen Ik ga dr ook van tussen laterzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden