Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 Mei 2012


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Proficiat met je 100 ste posting Frodo en ook met de 99 vorige die ik steeds met plezier lees! :present:

Bollie!!! Veel plezier met je nieuwe kijkbuis!!! Die heb je dubbel en dik verdiend! :heart:

Ik ga zo stilaan slapen maar wat ik nog wilde zeggen is dat ik me zorgen maak om Nancy.

Het zal wel niks zijn maar niet vaak dat ik me toch wel zorgen maak om iemand die ik niet zo direct kan bereiken.

Dus Nance, ik hoop dat alles goed is en dat het een klein dipje is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Nien, laatste berichtje van Nance was inderdaad verontrustend.

Nance, van hier vandaan.. ergens in het noorden van nederland even een vet bosje bloemen voor jou:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Ik hoop dat je jezelf weer bij elkaar hebt geraapt meis.

Daarnaast .. heb de dagdraad weer snel, veeeeeel te snel doorgenomen,.

Fruitvlieg even online geweest.. ff niet zo lekker in het vel dus.

Om het maar ff heel nuchter te zeggen: gewoon doorgaan waar je was gebleven .. iedereen kan ff op zijn/haar bek gaan toch?

Fleur, dacht te zien dat je ff niet lekker gaat/ging?

Dan maar even een extradubbele/ongelooflijklekkere/onbetaalbaargemeende knuffel voor je :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Frodo

@bolletje: hopelijk kom je nog naar het forum en blijf je niet constant aan je nieuw TV toestel gekluisterd! ;)quote>


Nou Frood ik zal in het begin m'n ogen wel flink gaan vermoeien. Als ik bij anderen kom dan denk ik altijd "goh wat is dat mooi zeg zo'n t.v. en nu heb ik hem zelf. Ik kan het nog niet geloven.
Bij mij staat ie van s'ochtends tot s'avonds aan. Bijna altijd op animal planet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Fruitig vliegje ik lees het nu ook. Wat ontzettend balen is dat zeg. Wat lijkt me dat inderdaad moeilijk om weer helemaal opnieuw te moeten beginnen. Ik hoop dat je kunt zien dat je heel even een zwak moment gehad hebt, en dat je de draad weer oppakt maar dat zal niet zo makkelijk zijn om het zo te gaan zien. Ik weet eigenlijk niet wat ik nog meer moet schrijven alleen dat ik je heel erg veel sterkte wens.:sun:

Nou ik ga even buiten bij de vijver zitten. Heerlijk bij de lopende waterval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben helemaal gaar, kan amper typen :D

Vanmiddag is verslavingszorg geweest. Ik vroeg of ze nog wat voor me kunnen doen, nee eigenlijk niet. Kreeg ik een trainingsformulier van hem. Nutteloos, want ik moets erop schrijven hoeveel ik drink en met wie en waarom, etc. Terwijl ik al gestopt ben!

Daarna naar de fysio, weer flink aan het werk gezet, heb echt pijn nu. Maar ik heb nu wel zo'n fitnessbal en heb vanavond oefeningen gedaan op de bal. Gelijk armen en schouders ook maar gedaan, zittend op de bal.

Nu op de bank met mijn been omhoog. Moe maar voldaan! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Hoe graag ik de draad ook nog zou willen lezen vandaag, het lukt niet.

ben aan het eten en tv kijken maar ben ook wel moe.

dus denk da`k maar ga slapen zo

Als ik iets moet weten of als iemand iets wil vragen stuur maar even een pb

die lees ik als eerste namelijk

fijne avond nog

en truste:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fruit, gaat dus weer helemaal goed komen.. of eigenlijk... het is gewoon goed, ik denk dat je gewoon een heel sterk iemand bent en dat je deze uitglijder snel 'voorbij' bent.

Lies... mooi dat je die bal hebt... even weer helemaal wat anders, een nieuwe uitdaging, een andere beweging.... gaat je weer lukken hoor.

En wat betreft die verslavinszorg... zie het maar als een steuntje in je rug.. voor het geval je je evenwicht op de bal even dreigt kwijt te raken toch? !

AR... gewoon lekker de dag achter je laten. Genieten van de welverdiende rust hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ennnnnnnnnnnn................. het was weer stil, hartstikken stil.

Luitjes.... voor allen een mooie avond, probeer de mooie kanten van het leven te zien.

Niet alleen kijken naar wat beter zou kunnen, ook een beetje naar wat mooi IS.

Dank en trusten straks :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@VM & Von: :present::present::present:

@Liesje: dapper meiske! :present:

@bolletje: dat je van Frodo Frood maakt daar zit ik niet mee in

maar voor je het weet wordt het Brood (van Herman)

en hoewel ik de muziek van deze nederlandse zanger wel kon appreciëren

wil ik verder toch niet met hem vergeleken worden :P.

Nu toch nog even gaan fietsen tot het donker wordt, toch gezonder dan scherm en klavier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal en alvast trusten voor degenen die gaan slapen.

Nog niet alles teruggelezen maar spring even binnen om gedag te zeggen.

Ik ben niet een grote prater ( lees poster ) maar lees stilletjes veel mee.

Zaterdag zat ik echt heel diep en heb ik me hier aangemeld zonder te weten hoe of wat ik wilde maar met het gevoel hier steun en herkenning te kunnen vinden.

Ik ben nog geen stopper maar heb sinds zaterdag nauwelijks iets gedronken. Ben bezig geweest met aandacht verleggen. Daar heb ik sinds vier dagen dus een nieuwe hobby aan over. Iedere keer als ik trek heb maak ik een "groene" smoothie. Misschien is het maar een tijdelijke hobby maar ben er op dit moment zo bewust mee bezig dat ik zeker het gevoel heb dat het moet slagen. Het is zo een fijn gevoel om lekker wakker te worden zonder hoofdpijn en te weten hoe je in bed gekomen bent en zonder dat mijn dochter zegt "mam dat heb je gisteravond ook al gevraagd".

@Frodo...gaat dus goed :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat prima met mij Jootje.

Ik heb het graag warm (kan niet tegen de koude).

Vrijdagavond was een moeilijk moment.

Naar een soort vlaamse kermis geweest,

je kent dat wel bijna uitsluitend kraampjes met eten en drinken,

en hetgeen mij het meeste triggerde was niet de mensen te zien drinken

maar die doordringende geur van alco.

En dan vooral van cava, niet zozeer van bier.

Dat is iets wat ik vroeger nooit geroken zou hebben.

Blijkbaar is ons reukorgaan daar nu heel gevoelig aan want ik was de enige die iets rook. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Frodo
Het gaat prima met mij Jootje.
Ik heb het graag warm (kan niet tegen de koude).
Vrijdagavond was een moeilijk moment.
Naar een soort vlaamse kermis geweest,
je kent dat wel bijna uitsluitend kraampjes met eten en drinken,
en hetgeen mij het meeste triggerde was niet de mensen te zien drinken
maar die doordringende geur van alco.
En dan vooral van cava, niet zozeer van bier.
Dat is iets wat ik vroeger nooit geroken zou hebben.
Blijkbaar is ons reukorgaan daar nu heel gevoelig aan want ik was de enige die iets rook. :oquote>


Maar je hebt gelukkig niet gedronken!!!
Good for you. Je bent op de juiste weg.
Ga zo door, en... je doorzettingsvermogen zal beloond worden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...