Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ziet er toch prachtig uit Fleur en werkse dan maar hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Goede morgen Dank je wel voor de felicitatie`s 52 alweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 DAGPACT Albert Lytse Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 52 alweer Albert? je staat midden in het leven pracht leeftijd toch fijne dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 en ik zoeffff er van tussen hebben jullie eindelijk rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Goedemorgen iedereen. AR gefeliciteerd, maak er een mooie dag van. Jaap, prettige vakantie gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 japie...fijne vakantie:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 AR , van harte man . 52.... tssssss jonkie, hihi.. En Jaap... ik wens je een heeeeeerlijke vakantie toe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Goedemorgen allen! Het zonnetje schijnt speciaal voor AR! Van harte gefeliciteerd en een fijne dag! Straks naar mijn dochter toe, die gaat morgen op reis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Jaap een fijne vakantie gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Jaap vergeet je tandenborstel niet! Goedemorgen iedereen, wat een feeststemming. Het is wel oppeppend na mijn ****avond. Hier is de plaats waar ik eerlijk wil zijn, ik begin vandaag opnieuw aan dag 9, lieverds. Bepaalde emoties mag/kan ik nog helemaal niet toelaten, die blazen me zo omver blijkbaar. :$ De zon schijnt en ik heb mezelf weer wat beter leren kennen. Toch bedankt voor alle goede vibes. Koffie graag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Koffie staat op het aanrecht Lavendel, ook goedemorgen overigens. Fijn dat je weer wat zonniger tegen het leven aan kijkt . Gisteren onderuit gegaan als ik het goed begrijp? Jammer, maar die dingen gebeuren nou eenmaal. Hartstikke goed dat je jezelf weer bij elkaar heb geraapt hoor. En eigenlijk begin je dan vandaag toch weer weer met dag één?:$ Tenminste, als ik naar de frummers kijk die 'tellen' dan is het patroon dat ik zie hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Goeie morgen lieve mensen. Hier schijnt de ik hoop bij jullie ook. Ap van harte gefeliciteerd kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Morgu Bol en Toine, Hier ook een heerlijk zonnetje.... Ik heb maar even pot verse koffie en thee (kashmir valley) gezet, weet niet hoe laat AR van plan is de taart te brengen hier, maar de koffie hebben we dan in ieder geval alvast. Zo, nu even met het hondje een lekkere wandeling maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Goeie morgen Vonnie. Een lekker sterk bakkie graag maar doe maar als je terug komt hoor, heeft geen haast. Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Goeie zonnige morgen weer frummers:rose: en Appie, je slingers had je al maar nog een paar dikke zoenen:sun::sun::sun::sun: kunnen er altijd wel bij he; heb een fijne dag oudje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Gefeliciteerd AlbertRemmo! Wat een mooie dag ter ere van jouw 52 lentes... En voor iedereen natuurlijk een fijne dag die hopelijk in alle opzichten droog blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Goeiemogguh, ik slaap nog half... ben net wakker en moet me haasten... Albert, HOERAAAAAAAAAAAAAH 52, gefeliciteerd man! Jaap geniet van je vakantie! Fijn dag lieve frummeltjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Goedenmorgen allemaal. AR Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag! Jaap, Fijne Vakantie!:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Proficiat AR ! Ik moet dus terug tellen van dag 1 omdat ik gisteren gefaald heb? Als dat hier de regel is , zal ik die volgen. Maar voor mezelf noem ik het dan dag 8-1, dat is voor mij psychologisch wel heel belangrijk, sorry, hoor. Maar ik zie het weer helemaal zitten en vond het super erg voor mezelf en voor de anderen dat ik de controle verloor. Best eng en totaal onverwacht. Normaal zou ik hier niet voor uitkomen, maar het forum leent zich ertoe om super eerlijk te zijn. Als jullie hiervoor mij raar bekijken, dan is het ook maar zo.... Fijne dag voor iedereen, ik lik mijn wonden. Frodo, je verhaal over Olog-hai spreekt me helemaal aan! Ik zoek ook naar zo een sterke naam. Tx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Lieve lavendel Regels zijn er om gebroken te worden! Het is bovendien een ongeschreven regel die de hardcore stoppers gebruiken *steekt tong uit*. Sommigen gaan er vanuit dat je jezelf niet au serieux neemt als je niet terugtelt na een uitglijder maar al bij al is het je negende dag droog toch? Wat jij vindt is belangrijk. Niet meer of minder. Bite me :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Btw...ik heb op het vrijgezellenfeest van mijn vriendin van vier cocktails geproefd. Wil dat zeggen dat ik dan terug moet tellen? Volgens de regels dan? Ik dacht het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Boe zei de koe Ikke ga springen! Beetje agressie kwijt. Wel in de toiletten. Uit het zich van collega's. En worstje draaien Ofcourse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Goede morgen, lachen Fibo!!! Heel veel plezier in je 52 ste jaar AR!!! (slinger laat ik straks iemand anders maken ) Lavendel, ik ben het deels wel eens met Fleur. Hoewel ik de rest ook wel snap, als iedereen de zelfde manier van tellen volgt is het duidelijker voor iedereen. Ikzelf zou een of andere rare manier van noteren in mijn hoofd hebben dan zoiets als 8 (-1)=9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden