Madelief Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Super 75, gefeliciteerd met je vrouw. Fijne dag! Dag dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Ik zal een tweede ronde koffie maken, die van mij is wel heel erg verkeerd... ..en de melk kookt meestal over in de magnie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 weer thuis aan het werk Made? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Sha, ja ik doe even alsof.... Mijn hoofd is gehuld in een grijzige mist. Meestal maar 1 dagje in de maand hoor. Hoe is het met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Wat me gisteren weer opviel is dat we van een mug een olifant kunnen maken. En hoe dichterbij de stop/minderdatum, hoe erger we nog als dramaqueens (vergeef me het woord, ik vergroot het ff om het te laten snappen) reageren. Hoe langer ik niet meer drink, hoe letterlijk nuchterder ik reageer. Dit is best lastig, want juist als je hier nog maar kort bent en misschien aarzel om uberhaupt al te reageren, hoe kwetsbaarder je bent. Korte lontjes helpen dan niet en je iets persoonlijk aantrekken al helemaal niet. Maar het is niet anders. Ik heb het al vaak zien gebeuren en eigenlijk zijn de bedoelingen van iedereen altijd goed, dus het is extra jammer als mensen erom weg denken te moeten blijven. nou ja, my 2 cents zou Bammie zeggen fijne dag mensen nuchter en wel:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Madelief, ik had begrepen dat er moeilijke tijden boven jullie hoofd hangen qua zaak lijkt me niet makkelijk hopelijk valt alles straks toch nog mee en was jij zelf ook niet met nog iets bezig om op te zetten of staat dat even op een zijlijn op dit moment? met mij gaat het goed hoor ik mag niet klagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Jane, ik begrijp wat je bedoelt ik vind dat je het mooi en goed hebt omschreven ik kan me eerlijk gezegd helemaal vinden in jouw stukje deed me overigens meteen even denken aan het spreukje dat ik 6 juni had geplaatst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Klopt Sha, ik heb dat maar even in de ijskast gezet. Meubeltjes opknappen en brocante verzamelen, daar staat mijn hoofd nu even niet naar. Wie weet over een poosje weer. Fijn dat jij goed gaat meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Heel mooi verwoord Jane4 Madelief, sterkte, ik heb ook zoiets van dichtbij mogen meemaken! Fijn om te lezen dat iedereen er de moed inheeft vandaag! Ik ga wat werken en vertrek vanavond met mijn ventje een weekend naar zee. Hopelijk past mijn laptop nog in de zak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 mogge.. dag van het voetbal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Goede droge dag allen! Mag weer lekker naar de Introtuin, een varen voor mijn schoonmoeder kopen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Goede morgen, ben al ietskes minder bweuuuu. Hoe kan dat onkruid toch zo blijven groeien, hoe kan die afwas toch altijd weer zoveel worden, waarom kunnen kids hun slijkschoenen niet een beetje meer VOOr de deur uitdoen, en vooral, Wanneer wordt het ZOMER?? (sorry als ik met mijn posting van onlangs iemand op zijn tenen trapte, en zeker Fleur, was niet tegen jouw persoonlijk, zeker niet) ps. ik kreeg ook een tic van tactive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 En ook nog heel veel succes Jen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Precies Jane, my 2 cents, zou Water ook zeggen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Zeg Kanjers, hebben jullie ook gehoord dat a.d. alleen nog maar voorgeschreven wordt aan mensen die heel zwaar depri zijn? Ik denk dat heel veel mensen daar echt niet blij van zullen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 goedemorgen vanuit Spanje..... misschien dat het wel beter is om minder a.d. voor te schrijven... ik heb ze destijds zo makkelijk gekregen..en dus een verslaving erbij.... meer controle, meer toezicht en alleen maar indien echt nodig... zou geen kwaad kunnen volgens mij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Ik ben weg mensen. Naar de H.A. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 ik ben hier vrijwillig...deze keer wilde ik eens niet ontvoerd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Originally posted by: bolletje Naar de H.A. Tot straks.quote> je gaat toch niet om AD, bol ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Mijn HA heeft mij een AD voorgeschreven. Ik klaag er niet om. Als het goed is neem ik het de rest van mijn leven. Afhankelijk van? Zo kan je het bekijken. Maar ik wil niet meer naar die hel. Niemand anders kan bepalen hoe licht of hoe zwaar mijn diepste momenten zijn. Als er al graadmeters zijn dan kan je je alsnog voordoen als. Geen psych die daar door kijkt. Bovendien, waar staan die graadmeters? Zelfs in een korte periode van 'lichte' zwaarmoedigheid kan je jezelf van het leven beroven. Wel vind ik dat het ondersteund moet worden met therapie. Alhoewel ik zelf op het moment niet meer in therapie ben. Wie bepaalt wat? Ik zie niet alles als een verslaving. Sommige dingen zijn gewoon noodzakelijk. Als het wel zo is, ben ik graag verslaafd aan AD. Zelf noem ik het niet zo. Maar tot voor kort zat ik op Mars Who am I. :D Eindelijk een soepje. Njammie Daar doe ik het voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Jaap gaat in ieder geval zijn portie al wel gehad hebben. It's raining cats and dogs hier! Best wel een stoere die Akelei. Die doet het gewoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Soepje is weer op. Prei lust ik wel. Juist op tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 *Gone* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Goedemiddag Allen! Goh ik kreeg een hele lange, een hele mooie pb, ben er stil van..... Wat ontzettend lief dat een andere alci de moeite neemt om je zo uitgebreid te schrijven verder, AD, ben benieuwd hoe dat dan gaat , zelf slik ik 40 mg fluoxetine per dag, we shall see..... Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Originally posted by: niwije gaat toch niet om AD, bol ? quote> Nee hoor, ik ga voor m'n keel. Heb struma en wil weer eens een echo van m'n keel laten maken en gelijk m'n longen op de foto.Kom net van de h.a. af. Hij wordt bijna mijn buurman, leuk hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden