Spring naar bijdragen

Maandag 25 juni

Aanbevolen berichten

Mag ik jullie nog één keer lastig vallen met mijn ontslagperikelen?

Ik zou daarvoor even tijdelijk een draadje kunnen openen maar dat durf ik niet.

Ik sta voor een heel groot dilemma en zal het proberen samen te vatten.

Misschien wil degene die daar een mening over heeft of tips het via pb kunnen laten weten?

Want dit is wel off the topic.

Ik ben Boventallig per 1 augustus.

Ik moet voor eind juni tekenen als ik akkoord wil gaan met het Sociale Plan, zeer kort dag dus.

Als ik akkoord ga krijg ik een gouden handdruk (bruto ca 13.000,00) en recht op ww. (rechtsbijstand is nog voor mij aan het uitzoeken of alles wel klopt).

Een optie is een betrekking in een andere plaats, zelfde functie, valt dan wel buiten het Sociale Plan, ca. 2 1/2 uur reistijd. (Tenminste als het klikt met werkgever en collega's). Als de reistijd me uiteindelijk opbreekt heb ik nergens meer recht op.

Ik twijfel dus sterk. Van de ene kant solliciteert het makkelijker als je nog werkt.

Van de andere kant kan ik dus wel mijn rechten verspelen.

Mijn leeftijd is een nadeel, 45+ maar nog wel 50-. En ik heb bepaald geen vlotte babbel, eerder het tegenovergestelde dus ik kan bij het solliciteren niet zo goed duidelijk maken dat ze juist míj moeten hebben voor die bepaalde baan.

Kon ik maar even in de toekomst kijken.

Hoop dat jullie kunnen helpen om het wat helderder te krijgen, nu ben ik maar aan het malen, zal ik dit of zal ik dat en dat al dagen (en nachten) lang.

Nu weer terug on-topic:

DAGPACT:

Albert

Travel

Rosa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hee Rosa inhoudelijk heb ik er geen verstand van

maar er zijn er ongetwijfeld onder ons die er wellicht wel een beetje

verstand van hebben.

Het is jou topic vandaag, dit is wat in je hoofd speelt

en alles wat in je hoofd speelt kun je beter delen.

Dus doe wat je wilt, zet het op de dagdraad, maak een nieuw draadje aan

doe wat je denkt wat goed is, om niet te gaan drinken, want dat is wat we hier

op het forum doen. Voorkomen dat we niet gaan drinken!!

Suc6 ermee

Han: zoveel landerijen heb ik niet.

Alles wat opkomt is lekker, want zoveel is t niet:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lieve Frummers!

Mooi om te zien hoe de mensen elkaar hier helpen,

@Rosa, is het erg off topic? het zou toch een trigger kunnen zijn? dus ik heb er geen problemen mee als je dat hier post hoor, vindt het een hele nare situatie voor je! Wens je veel sterkte :present:

:present::present::present::present::present::present: voor alle mijlpalers, ga zo door!

en ik neem vandaag de eerste niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik heb mijn schoenen gepoetst en ruzie met mijn internetverbinding.

Ik denk dat mijn computer te lang heeft uitgestaan.

Rust roest.

Nu even lunchen en dan weer verder.

Fijn voor de buren dat de piano al

weer terug is, Wijfie; van de stilte

zouden ze nog eens gek worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, dank je. Het zou zeker een reden voor mij kunnen zijn om weer toe te geven aan de drank en als je het zo bekijkt dus inderdaad voor mij topic. Wijs bekeken.

Ook bedankt voor degene die me steunen en met me meedenken. Fijn.

Ik heb nog steeds geen antwoorden gekregen van rechtsbijstand. Als ik om vier uur nog niets heb gehoord zal ik zelf even bellen. Morgen en overmorgen werken dus ik wil graag vandaag bericht van ze krijgen.

Ik heb ook nog een aantal vragen gesteld aan een van de Hoge Pieten (die dus besloten hebben dat ik weg moet), wacht ook nog op zijn antwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit lekker aan mijn tweede kop koffie met een sigaret erbij. Tja, een mens moet toch iets ongezonds doen in zijn leven he?

'k Moet dringend in gang schieten. 2 sollicitatiebrieven schrijven en belastingen invullen, waarom lukt me dat nu toch niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Akelei,

Ik heb inderdaad een vast contract, opzegtermijn 1 maand.

Hun reden dat ze van me af willen: Het bedrijf moet blijven reageren op externe marktontwikkelingen om de toekomst v/d onderneming te waarborgen.

Het gaat "eerlijk" volgens het afspiegelingsmodel. Ik vind het vooral ook zo uitgekookt van ze dat ik zo snel moet beslissen of ik akkoord ga of niet. Nu heb ik heel weinig tijd om alles te onderzoeken.

Nu moet ik het even uit mijn hoofd zetten anders word ik helemaal gek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Jopie,

Het klopt dat mijn werk "veilig" was. Uit mezelf zou ik nooit zijn weggegaan, dat risico vond ik te groot en ik ben een beetje huiverig voor veranderingen. Ik wist wat ik had, wat ik aan mijn collega's had. Het voelde vertrouwd aan.

Ik heb de afgelopen dagen ook wel af en toe gedacht dat het een mooie kans is om nieuwe ervaringen op te doen, andere mensen te leren kennen.

Als het me tenminste lukt om weer een andere baan te vinden, kijk daar komt dan meteen die angst weer om de hoek gluren.

Ik hoop dat als ik over een jaar terugkijk op deze periode dat ik dan juist blij ben dat het zo gelopen is. Maar dat kan ik nu zelf nog niet geloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...