lady jane Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 heb het goed gwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Nancy, ik heb ze bij toeval gevonden in een boekwinkeltje hier in de buurt. Ze zijn echt gaaf! Het boek is van Klaus Holitzka. Hoop dat je het vindt! X Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Bedankt RL! Ik ga er naar op zoek!! Leuk dat jij daar ook mee bezig bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Nancy; als je keltische mandala's googlet en dan kleurplaten aanklikt kun je ze zelf printen, er staan hele mooie tussen; je zou ze zelfs kunnen uitvergroten voor je gaat inkleuren, en er later een lijstje omdoen. Zelf maken is ook een optie, maar best moeilijk vind ik zelf. Maar helend om te doen, beiden, kleuren als zelf maken. Nou mn sauna trein is al lang weg, dus het gaat strand worden niks doen is ook iets doen:huh: fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Wat zijn jullie goed getraind zeg.. Ik kom ff nen koffiekoek van Vonneke pikken. Het gaat om het gebaar toch? Het was mooi maar nu moeten we verder En moi heeft honger Nog een eitje mee en *gone* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Bedankt Jane, ik heb ze gevonden! En inderdaad, het werkt helend, het maakt me rustig. Ben nu met aquarel bezig, zo mooi! (die kleuren dan, he). Alleen jammer dat ik er niks van bak, hahaha, maar het gaat om het dóen, ik vind het erg leuk. En daar gaat het om. Fijn dat er voor Yvonne een tafeltje klaar staat, hoop haar snel weer te lezen! En Bolletje, nog van harte gefeliciteerd met je 2- 1/2 jaar! Ik ben er een beetje laat mee, maar las het net op de dagdraad van gisteren. Een mooi voorbeeld voor ons allen! Ik zag laatst de foto's van je tuin, wat mooi! Wat zal jij daar veel plezier van hebben! De dag begon zo zonnig, maar nu is het bewolkt, jammer. Dan nu maar weer aan de studie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Originally posted by: Hannah1 Herman Finkers over glazenwassers en kinderen.Ik ben er ook vandoor.quote> Hahaha Goede morgen,die hannah tovert zomaar met haar blauwe jurk een grote smile op mijn gezicht!Hey Nanceke, hoe gaat ie? Ja mandala's zijn mooi, ook om zelf te maken maar ik heb daar te weinig geduld voor.Is Von der nu nog nie? Staat dat ontbijt daar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ha Vlaamsmeisje!!! Ja hoor, alles goed hier, een beetje té druk eigenlijk. Maar goed, nog ruim 3 weken en dan vakantie! En jij, ben je nog naar de camping geweest?? Ontbijtje voor Yvonne staat inmiddels voor een groot gedeelte al in de koelkast, geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Deze week is er daar op dat camping terrein een hele grote happening waar ik geloof wel 30.000 kids naar toe komen. Dus ze zijn daar volop bezig met podiums bouwen enzo. Donderdag is dat. K. gaat ook, met school gaan ze. Best eng vind ik dat. maar voor hem heel leuk. Maar volgend weekend gaan we wel weer. En dan is het hier al vakantie he, dus nog ff laatste loodjes deze week. Hoewel de meeste toetsen al gedaan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Nou, dat is inderdaad een hele grote happening, 30.000 kids, pffff..... Maar wel leuk voor K. !! En tja, die toetsperiodes, 't is wat allemaal. Die tijd is hier gelukkig voorbij, maar ik kan het me nog goed herinneren! Wat voel ik me opeens oud nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Zucht, lang genoeg gespijbeld, ik ga dan toch eindelijk weer aan de studie, zo wordt het nooit wat...:$ Tot later en fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Awel! Waar zit da vonneke na?? Volgens mij met haar tenen onder de tafel Wat is er aan de hand bullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Wel beeld, geen klank? Nu ja, er zijn er nog Laters Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 is je vriend al thuis bulletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Bullie twee x in het ziekenhuis beland, weet je nog dat je dat schreef? Das nog niet zo lang geleden. Je vriend die je nu nog steunt, maar dat kan hij ook niet eeuwig vol houden hé? Probeer te denken aan het positieve als je niet drinkt meid. je gooit anders zoveel weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Bulletje, je kunt ook loungen met een heerlijke smoothie, kop verse muntthee of knijp een limoen uit in een heerlijk sprankelend glas met bronwater. Hetzelfde beeld, maar dan zonder vergif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Zo, hier ben ik weer even. Beetje moe, maakt niet uit. Maar vroeg naar bed vandaag. Johan, fijn dat je je zo super voelt. Verliefd misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Mooi neergeschreven spike, ik zal zeker van je tip gebruikmaken,zelf wacht ik al maanden op psychotherapie. Heb dat echt nodig, maar ze waren vergeten mij op de lijst te zetten, handig... Had ik jou posting maar eerder gelezen, ben vandaag enorm gestruikeld, kan dus opnieuw beginnen. Erg jammer, morgen is het weet dag 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Jammer Kameleon, Ben je inmiddels gestopt met drinken nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ja rapilos ik ben gestopt, heb een kind en moet mijn verantwoording nemen, heb ook gegeten, ik baal enorm maar weet ook dat ik maandag naar een verslavingsarts, zal het struikelen ook daar vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Balen Kameleon. Maar...Je hebt jezelf herpakt. En dat is al enorm goed van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Dank je rapilos, De dag begon zo goed, tot in de namiddag, kink in de kabel, boosheid in combinatie met machteloosheid... Maar goed wat is geweest is geweest, morgen weer een nieuwe dag! Het verleden kan je niet veranderen, de toekomst is niet te voorspellen, ik leef nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=DYCZsRz5YnQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Goed gedaan Jopie Schouderklopje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Johan, Het struikelen van vandaag is eigenlijk ook positief, dit is een reminder va;)n hoe het niet moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden