albertina Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Goedemorgen luitjes, eerst even onze kilokiller en jaarpacter Jan feliciteren. Jan van Harte en maak er een mooie dag van en een taartje mag vandaag. :):):):):) :):):):):) :):):):):) :):):):):) :):):):):) :):):):):) :):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Hey albertina en Fibi, dank voor de felicitaties. Taartje doe ik het weekeind, zondag schaderapport hi!xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Goede morgen allemaal!! Jan, proficiat jongen!! Geniet van deze mooie dag!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, Jan van harte gefeliciteerd! Gewoon beginnen Als je begint zet je een stap vooruit wat een nieuw tijdperk inluidt Als je begint Als je waagt puur vanuit jezelf te kiezen dan heb je niets te verliezen Als je waagt Als je weet wat je echt wil dan kies je heel authentiek je bent zelf immers uniek Als je weet wat je echt wil Als je begint dan is het mogelijk dat je zelf iets wint Als je waagt dan is het mogelijk dat het resultaat je behaagt Als je weet wat je echt wil dan is het mogelijk en maak je het verschil… Warme groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 goeie morgen kanjers. Jan van harte gefeliciteerd kerel. Onze stille kracht achter het droog staan en onze kilootjes. Maak er een hele fijne dag van. :heart:v:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Van harte, Jan. En goeiemorgen allemaal. Ik ben al zeer lang wakker en blij dat jullie dat eindelijk ook zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Goedemorgen luitjes en om te beginnen Jan: van harte man. Ik hoop dat je een heerlijke verjaardag zult hebben. Taart komt zaterdag pas zie ik, houden we dus nog tegoed. Koffie staat in ieder geval door te lopen, thee staat te trekken. Het wordt vast echt een hartstikke mooie dag, zon schijnt al, het is windstil en de vogels zitten te wachten op .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Goeie morgen Borrie:sun: Ha Vonnie is er ook weer met verse koffie. lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Morgu Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Jen ik zag het, hoe hou je dat vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ik ga zo naar de bakker, wat moet ik meenemen? voor bij de koffie en thee, van Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 kameleon, ik ben zo dom geweest om gisteravond in slaap te vallen. Wel geslapen dus, maar op het verkeerde moment. Voor mij mag je licht gekookte eitjes meebrengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Licht gekookte eitjes bij de bakker vandaan? Ik hou het maar bij mijn beschuitje... groei anders gewoon dicht :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Goedemorgen, Ik ben gewekt door een gemengd koor van allerlei vogeltjes en de klokken van de pastoor die probeert mensen naar zijn kerkje te lokken, mooi wakker worden is dat. Jan van harte gefeliciteerd. Jen ik weet zeker dat Leeg erg blij was dat jij op het verkeerde moment geslapen hebt en dus op het goede moment er voor haar was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Goedemorgen allen. Von, lekker je ontbijtje. Blij dat je er weer bent. Afgelopen nacht een ware dranknachtmerrie gehad:o Dat is lang geleden en verre van leuk. Ben er nog een beetje door van slag. Vanavond weer naar de AA. Dagpact; Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Jan, van harte gefeliciteerd. Een fijne dag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Het was een fijn gesprek met Leeg, Harry. Madelief, drankdromen heb ik nooit. (Hout afkloppen). Hopelijk kan je het snel van je afzetten, of denk je dat het therapeutisch is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 kameleon, wat een mooie tekst! raakt me. poosje niet hier geweest, waarom lukt het me niet om adb te blijven?? diep aan het graven naar de onderliggende reden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Jen, ja ik denk dat zo'n droom een reden heeft. Ik ben uit bed gegaan en heb er over zitten denken. Iets met achterdeurtjes, onvrijwillig opgesloten worden en het gruwelijke internaat waar ik 10 jaar heb gewoond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Goeie morgen Roodborstje, Misschien nog maar niet graven joh zolang je drinkt, want hoogstwaarschijnlijk kom je daar toch nog niet achter. Wat je heel vaak ziet hier is, dat we op een gegeven moment ineens niets meer horen van mensen. Ook heel vaak komen die naderhand weer terug met de mededeling dat het niet gelukt is. Probeer toch met regelmaat hier te komen en te delen. Dat maakt je ook sterker. Het is heel moelijk om het alleen te doen, we hebben echt, zeker in het begin hulp nodig. Ik had het ook niet gered als ik het alleen had moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Wat kan het verschillen hè Madelief, Ik kijk met heel veel plezier terug op mijn schooltijd in een internaat in Neuville, net als mijn zusjes. We gaan er nog wel eens heen, het is nu een hotel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ja Harry, het klinkt duidelijk anders.... Fijn dat jij wel goede herrinneringen hebt. Waarom zat jij op een internaat? Ik omdat ik een schipperskind ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Geestelijke verslaving is mijn probleem nochtans wel (fysiek schijn ik niet verslaafd te zijn). Iedereen naar wie ik opkijk schijnt een stevige drinker te zijn, zodat het moeilijk voor me is om drank te zien als iets dat slecht voor me is. Dankzij de baclofen lukt het, en mijn motivatie is er (zoals ik gisteren schreef: ik ben niet bepaald iemand om naar op te kijken wanneer ik te veel gedronken heb) maar het lijntje blijft dun. Misschien moet ik ook maar eens over drank dromen. Hoe vreemd het ook moge klinken, ik leer veel uit dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ik ben ook een schipperskind Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 goeiemorgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden