zonnetjes Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Goede morgen allemaal, niet drinken betekent ook minder slaap nodig hebben stond om 7 uur te douchen. Gebeurt mij niet vaak! Zie op tegen vanmiddag, wil niet drinken op een bbq met vriendinnen. Water wordt het en denken aan hoe trors ik zal zijn als ik niet gedronken heb. Spike, veel sterkte hoop dat je je beter voelt wanneer je weer opstaat. Iedereen een zo goed mogelijke dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Nancy, 5 maanden vandaag! Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Bedankt Gwen! Ik vier vandaag m'n feestje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Nancy, van harte gefeliciteerd met 5 maanden niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Zonnetjes, je bent al meer dan een week nuchter! Dag 8 toch? Geweldig van je...water is heerlijk. Nu kun je je eindelijk concenteren op je vriendinnen, ipv op je glas... Hoe leeg, hoe vol... niet al te snel leeg..., nog wel vol genoeg... etc, etc. Dodelijk vermoeiend was dat toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Gefeliciteerd nancy. Geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Zelfs al dag 9 gwen! Lang geleden dat ik zo lang niet gedronken, Je hebt helemaal gelijk. De laatste tijd was ik veel bezig of ik niet te vlug dronk. De ander zijn glas leeg kon ik dat ook doen en de volgende nemen. Bedankt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Goeie morgen allemaal. Welkom op onze site Zonnetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Nancy 5 mnd. is een hele ruk zeg. Wat ontzettend knap van je. voelt goed aan hé? Zonnetje probeer je zoveel mogelijk te concentreren op andere dingen dan drank. Het kan best zijn dat je het gevoel krijgt waarom zij wel en ik niet, of goh wat zou het toch lekker zijn als ...... enz. Maar weet ook dat jij niet kan drinken en je morgen heel sterk voelt als je dat ook niet gedaan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Denk als ik ik het moeilijk krijg aan jullie. En.... aan morgen, weer een dag verder zonder! Het gaat mij lukken. Ga nu eve met de bezem het huis door. Mannetje komt vanavond thuis. Fijn!! Tot later, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Fijne, droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 moggeuh frutsels, veel nieuwe namen ..welkom en sterkte, spikie jij ook joh Ha tante Boll, wilde net terug gaan lezen wat je ha vertelde gister ben heel erg benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 goeie morgen Drakie:sun:. Fijne dag Gwen. Zeker weten Zonnie, denk maar veel aan iets of iemand waardoor je kracht krijgt om nuchter te blijven. En vooral veel denken dat het je gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Bollie, nou dat jij een groot hart hebt wisten we allemaal al, pfff hoef je nie voor gestudeerd te hebben hoor Maar dat zal hier wel al veel meer verteld zijn Maar goed dt je er wel nu rekening mee kunt houden dan, maar krijg je last van je luchtwegen als je thuis binnenkomt? of maakt dat nie uit ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Ja Drakie, hier in huis is het het ergste. En in mijn slaapkamer helemaal. Ik ben al flink bezig geweest om de schimmel achter de verwarming te verwijderen maar ik kan daar bijna niet bij. Verder heb ik een stucador in de armen genomen en die zou van de week komen kijken. Nu maar hopen dat hij zich aan die afspraak houdt want hier in Brabant vergeten ze afspraken nog wel eens. En verder ga ik zo aan de douche beginnen. De kraan lekt achter de tegels dus zit er niets anders op dat die tegels te verwijderen. Moet maar. Gezondheid gaat toch voor alles. Ik ben niet voor niets gestopt met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Nou ik denk dat ik heeeel goed nieuws heb, de muur is aan het drogen. Ik heb twee bedsteden. Van één daarvan heb ik een kleerkast gemaakt en van de andere een douche. Nu had ik het niet helemaal goed afgekit bij de kraan. Gevolg het water kwam achter de tegels. Heb een tijdje geleden toch geprobeerd om het opnieuw te kitten en dacht dat het nog steeds niet goed was maar nu blijkt dat de muur bij de tweede bedstede die aan de eerste bedstede aansluit, wel aan het drogen is. Dat zou toch helemaal geweldig zijn zeg. Hoef ik niet te breken. Pfffftttt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Goedemorgen allemaal, Bolletje wat zou dat fijn zijn dat je niet hoeft te breken. Scheelt je een hoop werk en een hoop rotzooi. Acrylnagels in de zorg???? Hier in het noorden is dat verboden, vreemd hoor. Nans, gefeliciteerd met je 5 maanden, super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 o dat is wel lekker , scheeld een boel ellende. Maar wat Hannah al schreef, goed die schimmels bestrijden en/of isoleren zodat ze nie door nieuwe stuclaag heen kunnen komen, ook de muur die je evt van verdacht dat er evt schimmels in zouden kunnen zitten, ook al lekt er geen water meer in/op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Ik had dat ook in me vorige huis als ik daar binnenkwam sloeg dat met1 ontzettend op me luchtwegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 nou ging iets fout met1 5 maal een berichtje is overdreven zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 schimmels wel een heel gemeen volkje zo binnen in je huis hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Zal bv Hannah reageren op zoveel herhaal berichtjes van mij ?.........vast wel ghe ghe ghe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 kopje koffie erbij en dan alles verweideren ...grrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 lekker zonnetje:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Hannah, wat fijn om je zo te lezen, je klinkt echt een stuk positiever, mooi man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden