Spring naar bijdragen

Donderdag 19 juli


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijk dat bedoel ik nou.

Harry jarig, hou oud zou die worden?

Ik gok 61.

En Dubbeltje

Ik gok 43.

Jullie moeten een slinger delen

:D:rose:B):D:rose:B):D:rose:B):D:rose:B):D:rose:B):D:rose:B):D:rose:B):D:rose:B):D:rose:B):D:rose:B):D:rose:B):D:rose:B):D:rose:B)

Maar wel allebei apart taart natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal

Zo ik heb een lange nacht gehad van slapen

Lekker es een keer na drie nachten slecht in slaap komen

Dubbeltje en Teveel

:musicnote::present::sun::present::light::heart::light::moon::rose::moon::musicnote::present::sun::present::light::heart::light::moon::rose::moon::musicnote::present::sun::present::light::heart::light::moon::rose::moon::musicnote::present::sun::present::light::heart::light::moon::rose::moon::musicnote::present::sun::present::light::heart::light::moon::rose::moon::musicnote::present::sun::present::light::heart::light::moon::rose::moon::musicnote::present::sun::present::light::heart::light::moon::rose::moon::musicnote::present::sun::present::light::heart::light::moon::rose::moon::musicnote::present::sun::present::light::heart::light::moon::rose::moon::musicnote::present::sun::present::light::heart::light::moon::rose::moon::musicnote::present::sun::present::light::heart::light::moon::rose::moon::musicnote::present::sun::present::light::heart::light::moon::rose::moon:

Van harte

tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie moggeuh frutselz, lekker een bakkie, heb ook nog maar een pot gezet, want anders staan de jarige zo met gebak natuurlijk ;) , en zou er geen koffie zijn, das toch jammer :).

Nou Dubbeltje en Teveel gefeliciteerd met jullie B-day, tjah als wij allemaal op jullie feestje zouden zijn wat ou het dan een A -dag zijn WHOEEEEHAHAHA ghe ghe ghe, wat een zooitje zou dat zijn. Nee dan maar hier voor koffie zorgen ;-).

Tjah ik ga nie gokke ho oud ze zijn want als ik hetzelfde zeg als Jaap dan denk iedereen dat dat juist is , heb ik gister een beetje begrepen ;-), maar denk dat Jaap aardig goei zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goede morgen frummels.

Hier schijnt het zonnetje, de buien van vannacht zijn blijkbaar weer overgewaaid, inclusief het onweer.

Ik heb geen hekel aan onweer, maar het hondje wel, is er doodsbang voor, dus ik heb weer bijzonder weinig en slecht geslapen :P

Ik zie op buienradar dat we hier de volgende bui rond een uur of tien kunnen verwelkomen, straks eerst dan maar even lekker de tuin in.

Dubbeltje en Har gefeliciteerd met jullie verjaardag, dat jullie er allebei nog maar veel jaren in goede gezondheid bij mogen krijgen.

Tsssss, wat zegt ze dat nou weer keurig :D

Dubbeltje ken ik eigenlijk niet, daar hou ik me bij in,

maar Har des te beter dus voor jou een driedubbele klapzoen Harry :sun::sun::sun:.

En natuurlijk de slinger...

:sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diesel heeft al voor de koffie gezorgd zie ik, dat zit dus wel snor.

Ik waag me niet leeftijdgokken, zit ik altijd hartstikke naast.

Weet wel dat Har ergens in de 60 zit, waar precies weet ik niet, maakt ook niks uit, je bent zo jong als je je voelt, en volgens mij voelt Har zich hartstikke jong.

Ben het trouwens ook niet helemaal met Jaap eens... lang niet alle mensen lopen klakkeloos achter de ander(eren) aan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even koffie met een krentenbol. En dan de eerste droge verjaardag in jaren. Vanavond een dineetje waarbij ik anders een of twee glazen goede wijn zou drinken, maar vanavond wordt het bruiswater. Nou ja, laten we maar eau petillante zeggen, dat geeft tenminste enig cachet aan de maaltijd. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Bol, nou , heb even op buienradar gekeken, volgende bui kunnen we hier rond tien uur verwelkomen, dus ik duik zo lekker de tuin nog even in.

Dubbeltje, lekker genieten van vandaag hoor.

En dat water bij het diner? gewoon in een mooi wijnglas laten gieten, dat staat mooi toch?

Dan drink je het ook anders...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moggeuh Vonn en "tante" nou Vonn een bak koffie van jou erbij kan geen kwaad hoor :)

Hier is "ut Rapallie" ook nie bang voor onweer, donder of carbiet. zou ook wel lastig zijn 6 jankende vloerkleden pffff Al keken ze pas ook raar op, weet nie voor hoelang, toen de bliksem insloeg, knal dus ook dichtbij, en het licht ging met1 uit :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Diesel, lijkt me heerlijk om een hond te hebben die er niet bang voor is.

Ik zal er gewoon een extra pot koffie bij zetten dan, oke?

Maar denk niet te licht over jouw eigen koffie hoor, die mag er ook echt wezen.

Zo, en nu ga ik nog lekker even een bakkie in het zonnetje in de tuin doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL Bubbeltje he he he , maar Dubbeltje op z'n frans ? ben jij eigenlijk de kat van ome Willem dan ??? ;) ghe ghe ghe Nou geniet van jouw dag en vanavond van eetentje hoor.

Zit net journaal te kijken en opeens vind ik dat Assat van Syrie wel erg op de Gaulle lijkt, die kon ook niet echt normale politiek voeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja kwispel,

Het probleem is dat we ALLE gevoelens wegdrinken. Je denkt de akelige dingen weg te drinken. Maar het goede en mooie ben je ook kwijt. Het is zelfs zo dat het niet direct terug is als je stopt met drinken. Geleidelijk aan beginnen de dingen weer tot je door te dringen.

Je bent ook stil blijven staan in je innerlijke ontwikkeling vanaf het moment dat je begon te drinken. Dat was bij mij al heel vroeg. Dus ik heb heel wat in te halen. Maar het is de moeite waard. Soms denk ik ook dat je doordat je ouder bent een versnelde ontwikkeling doormaakt als je eenmaal nuchter bent. Ook doordat je bv hier bij een Forum van lotgenoten bent of naar de AA gaat. Je wordt je daardoor sneller bewust van hoe het zit met je emoties en gevoelens ed.

Een fijne dag iedereen

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Soothe: Freudiaans op je ouwe dag?

Dubbeltje en Teveel

van harte en een bijzonder mooie dag

zo droog als je hem zelf wenst

:musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon::musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon::musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon::musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon::musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon::musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon::musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon::musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon::musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon::musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon::musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon::musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon::musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon::musicnote::heart::light::rose::sun:B):present::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...