Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 juli 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen, het kan nog net. Heb net mijn ontbijt op. Kon niet in slaap komen gisteren, dus heel laat wakker. Gelukkig is het vakantie. En was het rustig op de camping.

Sterkte,hannah, hoop dat jeje gauw beter gaat voelen. Weet je waar je vervelende gevoel vandaan komt?

Jen, je zal het vorige week wel gemeld hebben, maar is de test gelukt?

Ik meld me later weer, de tablet moet aan het infuus,

Goede dag iedereen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frommels,

Jen aan het nachtbraken geweest met Dylan zag ik ;)

Ik denk dat ik ga proberen te schilderen.

Eens kijken hoe mijn schouder het houd met het schoonmaken en schuren ;)

Het is toch een mak daggie hier vandaag.

En ik ben een beetje onrustig, ik moet wat doen maar heb nergens zin in :D

Iemand ideeen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi SB, ik ben aan het werken op bureau.

Moest ik nu vrij zijn, zou ik mijn fietsenplankaart boven halen en een eindje fietsen, een nieuwe route ontdekken. Of ik zou mijn foto's eens organiseren die nog allemaal op mijn digitaal fototoestel staan. Of ik zou trachten een brood te bakken.

Dat is mijn bijdrage van ideeen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen mensen

ik heb er al een dagtaak opzitten;

stond om 8.30 bij de Primark en 9.00 bij de

Action om wat te ruilen. Wat een verademing vergeleken

bij de honderden mensen gistermiddag; alles lag keurig gesorteerd

en ik kon zo doorlopen. Nog wat leuke afgeprijsde dingen gescoord ook,

die hingen nu ook bij elkaar, daar waar mensen het gisteren gewoon op de grond hadden gegooid; dat heb ik daar vaker gezien; ongelofelijk wat een varkens mensen kunnen zijn he. Maar eerst ontbijten en bijlezen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag lieve mensen,

Spike! Alle kracht voor jou...

Ben blij dat je weer hier schrijft.

Toen ik vanochtend met m'n yogamatje

door de stad fietste, moest ik hardop lachen.

Ik kwam minstens 5 fietsende yoga-matjes

dragers tegen.

In de regen natuurlijk.

Jammer genoeg groeten we elkaar nog net

niet. Het genootschap der fietsende-yogamat-dragers...

Nu ik weet dat ik de komende weken alleen

thuis ben, zijn de mogelijkheden groot...

"the healing has begone",

Gwen-time!

De voorbereidingen voor de uittocht zijn hier

in volle gang.

Er gaan zes "matties" met zoon mee naar Italie,

dochter met vriend is er al.

Evenals de ex met nieuwe man van mijn partner

(snap je 'em nog?) en ongeveer zeven vrienden

van ons die daar ook al jaren komen, en natuurlijk

de locale aperitivo-club die er al is.

En ik hoef niet mee....

(een overweldigend gevoel van dankbaarheid.......)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest. Ik heb het én erg druk gehad én vorige week was ik wat van slag.

Ik had al geschreven dat mijn overbuurman overleden is en de week voorafgaand aan de begrafenis was emotioneel voor mij. Weet niet waarom precies maar alles was dichtbij en nou ja, ik was gewoon van slag.

De uitvaartdienst zelf was ook heel aangrijpend en zoiets duurt dan echt een paar dagen voordat ik er dan weer ben.

Ondertussen heb ik een andere baan en mijn vorige baan is ook nog niet afgelopen.

Officieel start ik 1 augustus met de nieuwe baan maar deze week wordt ik ingewerkt. Het is echt hartstikke leuk hoor maar vergt wel veel nu eerst.

Alle nieuwe informatie wat binnenkomt en opgeslagen moet worden in mijn brein, hahaha, kost even wat energie voor mij.

Net als je de basisbeginselen dan wat door hebt, weet hoe de administratie ervan werkt, enz enz, moet je weer een dienst draaien op je oude werk.

Geeft allemaal niks, lukt ook wel maar dat is de reden dat ik hier even niet was.

Ik wil ook aan jullie allemaal zeggen dat jullie wel in mijn gedachten waren maar dat ik niet kan reageren op lief en leed van jullie. Neem me niet kwalijk.

Ik heb deze week twee keer een trekmoment gehad naar drank. Ik ben aan de Refusal dus echt dinken kan ik niet, wil ik niet maar dat ik eraan dacht in de trant van: Kon ik maar drinken, wat heb ik toch zin in een borrel, vond ik erg vervelend.

Ik vroeg me dan ook af, waarom dan? Word het er beter van als ik zou kunnen drinken? Nee natuurlijk en bij de gedachte dat ik echt zou drinken werd ik ook ineens poepchagerijnig, zo van, bah wat weer een uitzichtloze situatie.

Duizend maal dank dus dat ik Refusal heb, wat ben ik daar toch blij om.

Maar ook weet ik dat ik altijd maar weer goed moet uitkijken dat ik niet teveel op mijn bordje heb.

Daarom ben ik ook blij met mijn nieuwe baan, rustiger en minder uren, beter voor mij, veel beter.

Tot 1 september is het allemaal wat veel maar daarna drie weken vakantie en dan rustiger aan.

Zo, ik heb jullie even kunnen informeren over mezelf en ook dat geeft me een voldaan gevoel, het zat een beetje op mijn nek en nu is het klaar.

Ik was van plan om een klus in de huishouding te doen, die had ik voor vandaag gepland. Gisteren ook na mijn werk nog een flinke klus gedaan maar ik doe het vandaag niet.

Morgen ben ik vrij, doe ik het dan wel. Nu even rustig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...