Gunn Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 M'n vaatwasser draait op volle toeren. Toch fijn, zo'n knechtje/schandknaapje in huis. En hij zeurt nooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Waar bedoel je? Hete Bliksem? Hier is nu een restaurant dat zo heet. Fijn Gunn, ik zou ook niet meer zonder kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Was in de buurt, even gedag zeggen net mijn bedje uit bijgekomen met koffie en nu douchen net alsof het ochtend is maar ik heb wel lekker geslapen eet smakelijk voor straks alvast tot later ja Lytse, ik ben weer weg zoefffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ah, Diesel, jij hebt ook zo een cursus gedaan. Ooit. Lijkt wel of er steeds iets anders staat als ik de berichten herlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 @Jaap, 'k zou zeker wel zonder kunnen, maar dan ging 'k wel een stuk chagrijniger door 't leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ha die Sja. Hele ritme weer naar knoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ik denk trouwens niet dat ik een vriendin zal vinden op die cursus, het is wel mooi 50/50 verdeeld, dus 3 man 3 vrouw. Waarom dan eigenlijk niet? Ik sta er niet voor open. En ze hebben kleine kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Dat lijkt me ook niets, sjagerijnig zijn. Ik moet nu echt gaan anders krijg ik hier sjagerijnige gezichten, als ik nog niets heb voorbereid voor het eten. En dan krijgen ze nog gelijk ook dat ik een luie hond ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ik ben blij dat ik niet bij jou eet vandaag Jaap volgens mij wordt het een omeletje ofzo:D dochter onder de douche en dan mogen wij weer aanschuiven aan het buffet hier. Ik rammel steeds om 19 uur, vanaf 13 u een hele ruk. Eerste minpuntje hier in de organisatie; de animatiemeiden vertrokken hier net, maar krijgen geen eigen plek. Ze moeten een uur met de auto bij de hostess slapen voorlopig omdat het hele park weer is volgeboekt. Nu hebben wij nog liters fanta en 2 pakken hagelslag en een extra luchtbed over. Sneu voor die meiden, want ze maken lange en zware dagen, al moet ik zeggen dat het Hollandse publiek me reuze meevalt. Het enige drank incident kwam door een groep Franse knullen. Vandaag met dochter zitten fantaseren om hier een van de huisjes met mensen te kopen; voor €126.000,= heb je zo'n villa en mag je de eerste 4 jaar gratis vliegen om er zelf ook wat tijd door te brengen. Dochter wil wel. Toen ik zei dat het financieel wel moelijk lag was het: koop je het toch samen met wat forummensen. Zijn er nog rijke frummers die willen investeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Je opmerking raakt kant nog wal Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goed plan, Jane! Schiet nu maar op naar dat buffet, strakjes eet je weer alleen maar couscous... Oh nee, da's Marrokaans.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Dag allemaal, Weer bijgelezen. Ik zie dag Pjotr de weg naar de dagdraad heeft gevonden. Ook hier welkom. @ Lenie: gelukkig dat je morgen weer naar die diabetesverpleegkundige kan. Lijkt me heel rot als je die suiker niet in de hand kunt houden, en gevaarlijk! @ Bor en Anders: het blijft moeilijk. Sterkte jullie. Vandaag 3 maanden voor mij, dus schouderklopje voor mezelf. Ik ga aan het eten beginnen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Jaap, wonderstamp doet wonderen he ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Lytse geweldig joh, zal toch wel vreemd zijn voor je, eerst minderen en dan nu helemaal droog. Is het lichamelijk voor jou nu ook wel beter, want werkt toch ook wel als pijnstiller. Nou Chapeau hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goedenavond luitjes, zo, dat was een wel bestede dag, er waren tijden dat ik de dag minder benutte. Grappig, het steeds weer terugkerende feit over alcohol op een meeting. Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks. Kan ook. Dan hoef ik ook geen duit in het welbekende zakje te doen, al moet ik zeggen de beeldspraak van Soothe vind ik hilarisch. Een prachtig gevoel voor humor, daar houd ik wel van. Galgje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Lytse! Je hebt de drie maanden bereikt. Top en telkens zo sereen ingesteld. Je bent me toch een voorbeeld. Ha Pjotr! welkom op het dagdraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Jane, Time share? Geen haar op mijn hoofd en ik hoop op het jouwe ook niet. Eet lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Lytse van harte. Ondanks een niet zo'n prettig leven heb je het toch vol gehouden meis. Knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Lavendel, heel mooi verwoord hoe je Lytse ziet: Sereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Lytse, hoe kan ik dat nu weer over het hoofd zien? Drie maanden alweer! Geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Lytse, drie maanden helemaal droog!! Wat geweldig van je. Je bent er, bescheiden als je bent, bijna ongezien door deze dag heen geglipt. GEFELICITEERD!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Weer terug van dagje werk. Voelt allemaal anders als je betaald werk doet, nuttig en fijn. En kan dan ook in mn huisje blijven! Diesel hoe was het bij de tandarts? Nog niet teruggelezen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Lytse...TOP :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Lytse, proficiat met je drie maanden alcohol vrij! Top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Jan, ik hoef nie zo nodig hoor, stel ut beetje bij beetje uit ;-) maar thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden