Leann Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 thnx allemaal! deze forum is wel echt een hulpmidel hoor. Hebben jullie wel eens last van je geduld verliezen? Momenteel is het een beetje druk in huis en voor een of andere reden kan ik het echt niet hebben terwijl ik het normaal alleen maar gezellig vind. moet continu tot 10 tellen anders ontplof ik. raar gevoel. kent iemand anders dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Leann, ik heb daar last van als ik moe ben en dus niet goed in mijn vel zit. Ook als ik graag alleen wil zijn met mijn gedachten steekt juffertje ongeduld haar kop op, samen met haar vriendin mevrouwtje kribbig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik ben weg tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Leann je hoort dat hier vaker hoor. En tenslotte mis je iets waar je je jarenlang aan vast gehouden hebt. Hormonaal gaat er ook van alles veranderen dus is het logisch dat je daar wat kribbig van wordt. Ja en de tijd dat je dronk drong niet alles tot je door. Je was anders, niet echt Leann. Nu je eerlijker in het leven staat, komt er ook veel meer binnen. Je wordt er een beetje door overspoeld dus moet gaan wennen aan de nieuwe situatie. Maar dat gaat je lukken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Dank je wel Bolletje en Kameleon! het rare is alleen dat ik nooit in de ochtend dronk dus ik ben best verbaast maar was inderdaad vroeg wakker en had gelijk bezoek waar ik niet echt op zat te wachten dus misschien was dat het inderdaad wel! wel heel erg fijn hoor om dit soort vragen te kunnen stellen aan jullie! het lukt ons zo wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hi Leann, Het kan ook dat je nu heel erg bezig bent met jezelf - wat zonder meer logisch en goed is - en dan is de ruimte in je hoofd en systeem eigenlijk al bezet. Alle andere prikkels van buitenaf die je aandacht vragen zijn dan eigenlijk teveel op het moment. Rustig blijven ademhalen en zoek je momenten van rust. Het is zoals Bolletje zegt, er komt heel veel binnen zonder dat het afgevlakt wordt door de drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 En niet drinken in de ochtend maakt niet zoveel uit! Deed ik ook niet, maar het alcohol patroon heeft toch invloed op hoe je alles op een dag beleeft! Het is de cirkel waar je in zit en die ben je nu aan het doorbreken. Sterkte en we gaan er weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hoi nono ahhh ok dat maakt het al een stuk duidelijker! maar ik moet zeggen dat voor een of andere reden een bakkie cup a soep helpt lol woor ik echt rustig van! dank jullie voor jullie steun! we gaan er een leuke dag van maken zonder drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hannah, fijn te horen dat het zo is verlopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Han, wat fijn voor je je hebt een zoon om trots op te zijn:heart: en hij idem qua moeder die niet in paniek raakt en er voor hem is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik heb vandaag niet helemaal mijn dag vanwege de hoofdpijn alsnog even op mijn matje gaan liggen en in slaap gevallen waar die slaap vandaan komt geen idee maar ik was blij dat de telefoon ging zo maar eens echt in actie komen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goede middag allemaal, Was al veel eerder aan het lezen, maar kreeg alsmaar telefoon. Made, gefeliciteerd met je vader. Niet gooien met de ballen he. FIjne dag. Leann, Nono, Marcel jullie gaan goed!!!!!!!!!!!!!! Hannah, succes met het gesprek met je zoon. Snoepje, wat verdrietig voor je zoon en jou. Heb zitten graven in mijn geheugen, want ik herken de situatie. Ik heb het vooral over het verdriet gehad dat mijn kinderen erover hadden. Benoemd dat het verdrietig is, maar pappa echt wel van ze houd. Ze aangemoedigd om het zelf ook tegen hun vader te zeggen. Dat laatste vonden ze wel heel moeilijk hoor. Het verdriet erover kwam iedere keer terug, hoor. Echt oplossen kan je het niet. Dat kan de ander alleen. Je staat er eigenlijk machteloos bij, maar moet het wel hanteerbaar maken voor de kinderen. Moeilijk vond ik het. Tot latersss, ga nu echt aan het werk. Leuk hoor thuis werken, maar mijn werktijd bewaken ben ik niet altijd even goed in. En dit forum is verslavend hoor. Volgende verslaving, wel een gezondere gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Oh fijn Hannah, het gesprek is goed gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hannah:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 top hoor Hannah , moet een pak van je schouders zijn gevallen. Zo zie je maar beginnen langszaam en met vallen iets volwassener te worden he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goede middag, Lief, proficiat met je Pa!! Nog de laatste week vakantie dus nog ff "profiteren". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Dan hier een berichtje om de stilte even te doorbreken: gisteren tijdens een etentje met collega's alleen maar sapjes en fris gedronken! Ben apetrots op mezelf. Straks de volgende uitdaging: borrel op het werk...wish me luck! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Jaaa, waarom noemen ze het ook borrel...!?! Grrr... Gek genoeg heb ik het gevoel dat het me makkelijk zal afgaan. Ik voel me zo goed nu! Dat wil ik niet gaan verpesten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hopeful, fijn dat het je gisteren geen moeite kostte en voor straks: hou dat goede gevoel van nu vast morgen ben je blij dat je vandaag niet gedronken hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Wat een rust hier, hoop niet dat het stilte voor de storm is:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 voor Lenie speciaal om op te vrolijken de huiskamer en buitenplaats oja ,ook voor hopeful om zij met fris ook een top wijffie is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 nee hoor ikke net wakker van siesta, dan ben ik nie zo'n storm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik ook niet, maar heb geen siesta gedaan vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goedemiddag iedereen hier. Beredrukke dag hier in de haven, maar ik heb weer goede voorruitzichten. Morgen vertrek ik met de vriendin richting Zeeland tot zondag. Lekker cruisen op mijn stalen ros Bezoekje Liefje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Will, haal je miehoen met babi pangang maar af voor dat de schimmel erop zit;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden