Spring naar bijdragen

Donderdag 30 augustus 2012


Jen

Aanbevolen berichten

thnx allemaal! deze forum is wel echt een hulpmidel hoor. Hebben jullie wel eens last van je geduld verliezen? Momenteel is het een beetje druk in huis en voor een of andere reden kan ik het echt niet hebben terwijl ik het normaal alleen maar gezellig vind. moet continu tot 10 tellen anders ontplof ik. raar gevoel. kent iemand anders dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 266
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Leann je hoort dat hier vaker hoor. En tenslotte mis je iets waar je je jarenlang aan vast gehouden hebt. Hormonaal gaat er ook van alles veranderen dus is het logisch dat je daar wat kribbig van wordt. Ja en de tijd dat je dronk drong niet alles tot je door. Je was anders, niet echt Leann. Nu je eerlijker in het leven staat, komt er ook veel meer binnen. Je wordt er een beetje door overspoeld dus moet gaan wennen aan de nieuwe situatie. Maar dat gaat je lukken hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Bolletje en Kameleon!

het rare is alleen dat ik nooit in de ochtend dronk dus ik ben best verbaast maar was inderdaad vroeg wakker en had gelijk bezoek waar ik niet echt op zat te wachten dus misschien was dat het inderdaad wel! wel heel erg fijn hoor om dit soort vragen te kunnen stellen aan jullie! het lukt ons zo wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Leann,

Het kan ook dat je nu heel erg bezig bent met jezelf - wat zonder meer logisch en goed is - en dan is de ruimte in je hoofd en systeem eigenlijk al bezet. Alle andere prikkels van buitenaf die je aandacht vragen zijn dan eigenlijk teveel op het moment.

Rustig blijven ademhalen en zoek je momenten van rust. Het is zoals Bolletje zegt, er komt heel veel binnen zonder dat het afgevlakt wordt door de drank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En niet drinken in de ochtend maakt niet zoveel uit! Deed ik ook niet, maar het alcohol patroon heeft toch invloed op hoe je alles op een dag beleeft! Het is de cirkel waar je in zit en die ben je nu aan het doorbreken.

Sterkte en we gaan er weer voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag allemaal,

Was al veel eerder aan het lezen, maar kreeg alsmaar telefoon.

Made, gefeliciteerd met je vader. Niet gooien met de ballen he. FIjne dag.

Leann, Nono, Marcel jullie gaan goed!!!!!!!!!!!!!!

Hannah, succes met het gesprek met je zoon. :present:

Snoepje, wat verdrietig voor je zoon en jou. Heb zitten graven in mijn geheugen, want ik herken de situatie. Ik heb het vooral over het verdriet gehad dat mijn kinderen erover hadden. Benoemd dat het verdrietig is, maar pappa echt wel van ze houd. Ze aangemoedigd om het zelf ook tegen hun vader te zeggen. Dat laatste vonden ze wel heel moeilijk hoor. Het verdriet erover kwam iedere keer terug, hoor. Echt oplossen kan je het niet. Dat kan de ander alleen. Je staat er eigenlijk machteloos bij, maar moet het wel hanteerbaar maken voor de kinderen. Moeilijk vond ik het.

Tot latersss, ga nu echt aan het werk.

Leuk hoor thuis werken, maar mijn werktijd bewaken ben ik niet altijd even goed in. En dit forum is verslavend hoor. Volgende verslaving, wel een gezondere gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...