Spring naar bijdragen

Maandag 3 september 2012


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Shahire wat leuk! geniet er lekker van!

Precies lytse dat is wat ik bedoel soms vind ik de smaak van een biertje gewoon echt lekker maar aangezien ik niet meer mag drinken lijkt het me een ideale uitkomst! ik heb net een amstel 0.0 gedronken en vond hem echt lekker heerlijk voor inderdaad bij hapjes op een terrasje of bij bepaalde gerechten! (voor mij dan he)

Krekel bah wat vervelnd! hou vol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Travel van harte gefeliciteerd

:D:light::D:heart::moon::heart:;):rose:;):present::P:present::sun::):sun::D:light::D:heart::moon::heart:;):rose:;):present::P:present::sun::):sun::D:light::D:heart::moon::heart:;):rose:;):present::P:present::sun::):sun::D:light::D:heart::moon::heart:;):rose:;):present::P:present::sun::):sun::D:light::D:heart::moon::heart:;):rose:;):present::P:present::sun::):sun::D:light::D:heart::moon::heart:;):rose:;):present::P:present::sun::):sun:

Sterkte met het afscheid.

Madelief,

KEIGAAF!!! 3 dagen zonder roken hou vol hoor:heart:

@Hannah, love ye

"Tjee wat is de dierenarts duur zeg."

Om die reden krijgen onze hondjes sinds dit jaar bij de dierenwinkel hun jaarlijkse cocktail (geen alcohol maar diverse medicatie in vloeistof)

Bij de dierenarts zijn we € 165.00 kwijt

en nu € 75.00

Ik bedoel maar.

Will gaat er woensdag voor het eerst naar toe, maar als 1 van de honden een kik geeft van pijn

Krijgen ze echt een pitbull tegenover zich:$

Want op zo`n moment wil je deze Will niet kennen hoor:D

@Leann,

Ik bedoel helpen tegen het ach ik zou wel een biertje lusten moment. Ik heb nu 8 dagen niet gedronken maar met het zonnetje en een drukke dag achter de rug mis ik mijn ontspan met een biertje moment dacht misschien is een alcoholvrij biertje wel een oplossing.

Nee Leann het helpt je niet van je verslaving af

Hetgeen wat er in je hoofd zit vraagt alcohol.

Ik zal je even iets uitleggen.

Will en ik zijn jaren geleden naar een sigarencursus geweest (roken is ook een verslaving)

We hebben daar geleerd hoe je een sigaar voor een ander aansteekt

We hebben ook geleerd om diverse sigaren te roken.

Maar sigaren rook je niet over de longen (dus is geen roken voor sigaretten of shag rokers)

We hadden sigaren gerookt, maar toen het even pauze was twee sigaretten tegelijk opgestoken.

Ik probeer het duidelijk te maken voor je.

Mijn advies "je drinkt geen alcohol"

Hou dat zo.

Nee, er is geen vervanging voor

Ga voor 0% alcohol, geniet van het frisse

en laat alsjeblieft je deur dicht en niet op een kiertje:heart:

Krekel, kop op hoor

Het word steeds beter te behappen

geef toe aan lijvelijke klachten, voel ze, je hebt het zelf gedaan.

Ga ervoor en maak het ongedaan, het moment komt zeker op een gegeven moment:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Albertremmo

Ik begrijp volledig wat je bedoelt en geloof me de deur is 100% dicht! op mijn verjaardag heb ik echt door drank er zo'n zooitje van gemaakt dat mijn ogen voor mijn probleem eindelijk waren geopend en nee voor mij nooit meer drank. Ik zie het gewoon als een drankje die ik lekker vind net als cola of koffie alleen zoals ik graag in de ochtend mijn koffie heb heb ik graag bijv tijdens het eten een biertje en dan is het echt wel een uitkomst dat je toch kan genieten van de smaak zonder alcohol. Snap je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond, nog even op de valreep.

Ga zo weer naar de schilderscursus, 1e avond van een nieuw seizoen en die wil ik niet overslaan.

Maar eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de felicitaties en de slingers:sun:

De rouwdienst was verdrietig en mooi. Het was erg druk en de nabestaanden waren daar heel erg blij mee.

Normaal gesproken is het drinken geblazen na een dergelijke bijeenkomst maar vandaag niet.

Vandaag is de dag voor in ieder geval 3 maanden totaal alcoholvrij.

Dus niks smoesjes, minderen en er de hand mee lichten zo af en toe (lees toch meer nemen dan ik wilde).

Vrijdagavond vier ik mijn verjaardag en haal voor de vrienden en familie wel drank in huis maar heb met mijn lieve LATman afgesproken dat hij alles meeneemt wat over blijft.

Leann, alcoholvrij witbier is net zo fris en lekker als gewoon witbier. Je krijgt er alleen geen beneveld hoofd van.

Shahire, fijn dat je eerder vakantie krijgt en lekker nog een weekje naar de zon gaat.

Heerlijk vooruitzicht.

Marc, oei! Succes met je herstel.

Fijne avond allemaal en misschien tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een dubbele dag voor je Travel. Dat heb je goed doorstaan.

Gefeliciteerd en gecondoleerd tegelijk. :present:

Madelief wat goed van je, ook gestopt met roken.

Lekker bezig zo. Ook nog effe een meeting tussendoor.

Hannah, van mij ook een zacht kusje op het oor van je woef.

Ach got.

Sha, ook alsnog van harte.

En straks lekker vakantie, welverdiend.

Johan, voor iemand die lazarus zou zijn kun je nog aardig uit je woorden komen niet dan :D

Gewoon zachtjes meedeinen, die golf ebt ook wel weer weg :present:

Nou het was me het dagje weer wel.

Pffrt. Maar nu is lekker nu en de hele bups moet maar wachten tot het zover is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag dag Kate.:sun:

Goeie avond Lytse en Em:present:je.

Lytse ik dacht gelezen te hebben dat het niet zo lekker was gisteren. is het vandaag weer wat beter? En hoe is het met die hindoestaanse vrouw die gevallen is? Gaat het weer wat beter met haar?:rose:

En jij Em. Gaat het met jou ook lekker? :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma,

Fijn dat je je batterij kunt opladen nu!

Geniet ervan hoor!

Ar,

Slaap lekker!

Frodo,

De 3e dag is bijna om...

Tsjonge wat is dat doorbijten zeg!

Iedereen die zo met me meeleeft,

heel erg bedankt hoor!

Het is echt helpend voor me.:present:

Voor het verdere verloop,

zal ik het juiste draadje gaan gebruiken hoor.

Voordat er irritaties komen he? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...